5 دلیل برای شروع وزنه برداری


وزنه زدن راهی عالی برای از بین بردن استرس ، اضطراب و افسردگی است. ورزش با وزنه های سنگین همچنین می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند زیرا کالری بیشتری نسبت به کاردیو می سوزانید. علاوه بر این ، وزنه زدن به ساخت توده عضلانی که برای بدن سالم ضروری است کمک می کند و با تقویت استخوان ها با افزایش سن خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ به پنج دلیل برای شروع وزنه برداری از امروز می پردازد!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را ندیده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است که وزنه زدن راهی م effectiveثر برای تقویت عضلات و افزایش قدرت است ، به ویژه برای زنانی که میزان تستوسترون آنها کمتر از مردان است و متوجه می شوند که بدون انجام وزنه برداری نمی توانند عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند به کاهش وزن شما کمک کند زیرا کالری بیشتری نسبت به تمرینات قلبی می سوزانید

آیا کاردیو انجام داده اید و نتایج آن را ندیده اید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی نسبت به وزنه زدن کالری کمتری مصرف می کند. بنابراین اگر به دنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه زدن بهترین گزینه است.

3. بلند کردن وزنه به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد استخوان شود. بلند کردن وزنه راهی عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند زیرا تراکم استخوان را افزایش می دهد.

بهترین نوع حرکتی که باید برای حفظ استحکام کمر یا جلوگیری از صدمات ناشی از زمین خوردن با سن انجام دهید ، تمرینات با وزنه است. برخی از نمونه های این تمرین عبارتند از:

– بالابرهای مرده

– خم شدن روی خطوط

-تا کردن

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به شکل صحیح انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک صحیح یک تمرین خاص چیست ، قبل از ادامه مقاله ، مقاله ای بیابید و ویدیویی در مورد آن تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

هنگام بلند کردن وزنه وضعیت صحیح بدن مهم است. این باید با یک قوس خفیف در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت ممکن است به خود آسیب وارد کنید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند پرس روی نیمکت و اسکوات نباید روی هالتر خم شوید. شما باید شانه های خود را به سمت پایین بکشید تا آنها نیز همیشه راحت باشند. هرچه قوی تر شوید ، وزن بیشتری را می توانید بلند کنید. مهم است که ورزش را خیلی سخت نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه زدن راهی عالی برای رفع استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که ورزش منظم (حتی چند بار در هفته) مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهد داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که باعث می شود پس از یک تمرین طولانی مدت احساس شادی و آرامش داشته باشیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی در مورد چگونگی حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید