راهنمای مبتدیان برای ورزش کردن


راهنمای مبتدیان برای ورزش کردن

آیا آماده اید که به طور منظم به ورزشگاه های ما در کورپوس کریستی بروید؟ تبریک می گویم! مزایا بسیار زیاد است و شما در شرف سفری هستید که سلامت و تندرستی شما را در کانون توجه قرار می دهد.

برای کسانی که تازه شروع به کار کرده اند، ابتدا باید چند نکته را در نظر گرفت. زمان ثابت در باشگاه می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر شما تازه وارد تناسب اندام شده اید و با باشگاه آشنا نیستید – و همه انواع دلایل می توانند شما را از پایبندی به برنامه خود باز دارند: برنامه های شلوغ، وظایف خانوادگی، یا فقط دلسردی آشکار. متوجه هستیم! این پست وبلاگ برای مبتدیانی است که تازه شروع به کار کرده اند (یا شاید بعد از مدت ها غیبت به ورزشگاه بازگردند)، و ما نکاتی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند حرکت و انگیزه داشته باشید!

تناسب اندام 101

  • با اهداف واقع بینانه شروع کنید
  • بیایید در وهله اول در مورد آنچه شما را به ورزشگاه آورد صحبت کنیم. کاهش وزن موفق؟ عضلات قوی تر و لاغرتر؟ انرژی بیشتر؟

    یکی از مهمترین کارهایی که در ابتدا می توانید انجام دهید این است که آنچه را که می خواهید انجام دهید شناسایی کنید – و اهداف واقع بینانه تعیین کنید. جاه طلب بودن عالی است، اما اگر هدف اولیه شما خیلی بزرگ باشد، ممکن است دلسرد شوید و تسلیم شوید.

    با اهداف کوچکتر و دست یافتنی تر شروع کنید. نمی توانید 30 دقیقه روی تردمیل بدوید؟ با 20 شروع کنید! به تدریج مدت زمان، شدت یا تعداد تکرارها را افزایش دهید، و ما تضمین می کنیم که احساس موفقیت بیشتری خواهید کرد!

  • ورزش مناسب را پیدا کنید
  • تمرینات کم تاثیر بهترین مکان برای شروع هستند، به خصوص اگر از باشگاه دور بوده اید یا کم تحرک بوده اید. پیاده‌روی بدون عجله روی تردمیل، پدال‌های آهسته‌تر روی دوچرخه، یا کلاس‌های گروهی مانند یوگا همه راه‌های عالی برای سهولت در باشگاه هستند.

  • دنده مناسب را بسته بندی کنید
  • مطمئن شوید که لوازم ضروری مناسب برای اطمینان از یک تمرین امن و راحت را دارید. کفش های خوب یک ضرورت هستند و ممکن است بخواهید لباس های ورزشی راحت تهیه کنید. همچنین ایده خوبی است که یک بطری آب و حوله بسته بندی کنید تا بتوانید هیدراته بمانید و بعد از تمرین خود را تمیز کنید.

    آموزش شخصی یکی دیگر از مکان های عالی برای شروع است، با راهنمایی های سفارشی بر اساس اهداف و سطح تناسب اندام.

    بنابراین، اصول اولیه وجود دارد. به یاد داشته باشید که به آرامی شروع کنید، اهداف واقع بینانه تعیین کنید و تمرین مناسب را انتخاب کنید. با کمی تلاش و فداکاری، شما به خوبی در مسیر تناسب اندام خواهید بود!

sitemap