بایدن در نیویورک برای تبلیغ تاثیر لایحه زیرساخت بر پروژه تونل هادسون


پرزیدنت بایدن روز سه‌شنبه به شهر نیویورک سفر می‌کند تا بودجه ۲۹۲ میلیون دلاری “مگا کمک مالی” بخشی از پروژه تونل هادسون را اعلام کند، که به لطف بسته زیرساختی عظیمی که در نوامبر ۲۰۲۱ به تصویب رسید.

سفر بایدن به سیب بزرگ پس از توقف روز دوشنبه در بالتیمور، مریلند، جشن جایگزینی برنامه ریزی شده یک تونل 150 ساله، و سفرهای قبلی اوایل این ماه به کنتاکی و مرز جنوبی انجام شد که این تصور قوی را به وجود آورد که فرمانده 80 ساله در حال برنامه ریزی برای نامزدی مجدد در انتخابات 2024 است.

پروژه تونل هادسون منجر به 72000 شغل با درآمد خوب، بازسازی تونل قدیمی رودخانه شمالی که در سال 1910 افتتاح شد، ساخت یک تونل جدید در زیر پالیسیدز، رودخانه هادسون و منطقه ساحلی در منهتن و بهبود قابلیت اطمینان برای 200000 مسافر در روز خواهد بود. یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه ای گفت: در نیوجرسی ترانزیت (NJ Transit) و Amtrak.


بایدن در 30 ژانویه 2023 در بالتیمور، مریلند، در پورتال شمالی تونل بالتیمور و پوتوماک صحبت کرد.
بایدن در 30 ژانویه 2023 در بالتیمور، مریلند، در پورتال شمالی تونل بالتیمور و پوتوماک صحبت کرد.
گتی ایماژ

به گفته کاخ سفید، نزدیک به 300 میلیون دلار بودجه فدرال برای تونل رودخانه هادسون که مدت ها به تعویق افتاده، به تکمیل مرحله اولیه حیاتی این پروژه کمک می کند.

بر اساس برگه اطلاعاتی کاخ سفید، این کمک مالی به Amtrak تعلق می گیرد و بخشی از بخش نهایی پوشش بتنی را که برای حفظ حق تقدم آینده برای تونل راه آهن مسافربری جدید در زیر رودخانه هادسون است، تامین می کند.

هزینه کل این مرحله از پروژه 649 میلیون دلار است و برآورد می شود که کل پروژه تونل هادسون بیش از 16 میلیارد دلار هزینه داشته باشد.

این پروژه زمان رفت و آمد را برای سواران NJ Transit کاهش می دهد، قابلیت اطمینان Amtrak را در کریدور شمال شرقی (NEC) افزایش می دهد و از اقتصاد منطقه شمال شرق حمایت می کند. آمتراک انتظار دارد که پروژه تونل هادسون 72000 شغل مستقیم و غیرمستقیم در طول ساخت و ساز با مشارکت اتحادیه برای آموزش شغل ایجاد کند.


چاک شومر در یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام این موضوع صحبت می کند "چرخش دروازه" پروژه تونل هادسون در ایستگاه پن در 28 ژوئن 2021 در میدتاون منهتن در شهر نیویورک.
چاک شومر در طی یک کنفرانس مطبوعاتی برای اعلام پروژه تونل هادسون “Gateway Turnaround” در ایستگاه پن در 28 ژوئن 2021 در میدتاون منهتن در شهر نیویورک صحبت می کند.
گتی ایماژ

به گفته کاخ سفید، در سال 2020، مسافران به دلیل مشکلات ناشی از پیری زیرساخت تونل، 12653 دقیقه تاخیر را تجربه کردند و بقایای آب دریا که در سال 2012 در جریان ابرطوفان سندی وارد تونل شد، همچنان به بتن، فولاد، ریل و ریل سوم آسیب می رساند. سیگنالینگ و اجزای الکتریکی داخل تونل که نیاز به تعمیر و نگهداری منظم و اضطراری دارند.

پروژه تونل هادسون بخشی از برنامه بلندپروازانه Gateway است که امیدوار است خط ریلی بین نیوآرک و نیویورک را از طریق چندین پروژه توسعه دهد و بازسازی کند، مانند پل شمالی پورتال جدید، که سال گذشته شروع به کار کرد و 900 میلیون دلار حمایت شد. در صندوق های فدرال

https://www.youtube.com/watch?v=qSz0I9_lAVU

تونل راه آهن جدید دروازه برای نیویورک، نیوجرسی و کل شمال شرق حیاتی است. چاک شومر، رهبر اکثریت سنا (D-NY) در اوایل این ماه به The Post گفت: این یکی از اشتیاق من برای یک دهه بوده است.

اکنون که ما مدیریتی داریم که به طور کامل با Gateway هماهنگ است، همه سیستم ها از کار افتاده اند. من از رئیس جمهور دعوت کردم که روز سه شنبه به نیویورک بیاید تا در مورد پیشرفت بزرگی که در حال پیشرفت Gateway در حال پیشرفت هستیم صحبت کنیم و من مشتاقانه منتظر پیوستن به او هستم.

بایدن همچنین اعلام خواهد کرد که دولت او نزدیک به 1.2 میلیارد دلار از برنامه کمک هزینه پروژه ملی زیرساختی قانون زیربنایی دو حزبی، معروف به مگا، برای پروژه های بزرگ در سراسر کشور، از جمله پل برنت اسپنس که کنتاکی و اوهایو را به هم متصل می کند و پل رودخانه کالکاسیو، اهدا کرده است. جایگزینی در لوئیزیانا


یک کارمند قبل از کنفرانس مطبوعاتی، یک تابلوی پوستر پروژه Gateway را تعمیر می کند تا آن را اعلام کند "چرخش دروازه" پروژه تونل هادسون در ایستگاه پن در 28 ژوئن 2021 در میدتاون منهتن در شهر نیویورک.
یکی از کارکنان یک تابلوی پوستر پروژه Gateway را قبل از یک کنفرانس مطبوعاتی تعمیر می کند تا پروژه تونل هادسون “Gateway Turnaround” را در ایستگاه پن در 28 ژوئن 2021 در میدتاون منهتن در شهر نیویورک اعلام کند.
گتی ایماژ

انتظار می رود فرماندار کتی هوچول (D-NY)، رهبر اکثریت سنا، چاک شومر (D-NY)، سناتور کریستن گیلیبراند (D-NY)، باب منندز (D-NJ)، سناتورهای کریستن گیلیبراند (D-NY)، در نیویورک به رئیس جمهور بپیوندند. کوری بوکر (D-NJ)، وزیر حمل و نقل Pete Buttigieg، و فرماندار Phil Murphy (D-NJ).

قانون زیرساخت 1.2 تریلیون دلاری توسط چند سناتور جمهوری خواه، از جمله رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل (R-Ky.) و سناتورها میت رامنی (R-Utah)، لیزا Murkowski (R-Alaska)، سوزان کالینز (R-Alaska) حمایت شد. مین) و راب پورتمن (راب پورتمن) (راب پورتمن) اما با مخالفت دموکرات های مترقی از جمله الکساندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده دموکرات (D-NY)، که مدعی شد بایدن در مورد تأثیر این لایحه بیش از حد می فروخت و امیدوار بود که لایحه بزرگتری را تصویب کند. لایحه هزینه های اجتماعی و زیست محیطی در جای خود.

در حالی که به نظر نمی رسد اعلامی در مورد برنامه های خود در سال 2024 قریب الوقوع باشد، به نظر می رسد بایدن استدلال های خود را برای ماندن در این سفرهای ژانویه برای دور دوم در کاخ سفید انجام دهد.


بایدن با همراهی رهبر اقلیت سنا، میچ مک کانل، به کاوینگتون، کنتاکی سفر می کند تا برنامه اقتصادی خود را برای بازسازی زیرساخت ها و ایجاد مشاغل با درآمد خوب که نیازی به مدرک چهار ساله ندارد و جوامع باقی مانده در Covington KY، ایالات متحده را در 04 ژانویه احیا می کند، برجسته کند. ، 2023
بایدن با میچ مک‌کانل ملاقات می‌کند تا برنامه اقتصادی خود را برای بازسازی زیرساخت‌ها و ایجاد مشاغل با درآمد خوب و احیای جوامع باقی مانده در کاوینگتون، کی‌ای، ایالات متحده در 4 ژانویه 2023 برجسته کند.
خبرگزاری آنادولو از طریق گتی ایماژ

بایدن در پل برنت اسپنس در کنتاکی با رهبر اقلیت سنا میچ مک کانل (R-Ky.) و دیگر جمهوری خواهان، رویدادی را برگزار کرد و نشان داد که لایحه زیرساختی او چه کارهایی را می تواند انجام دهد و از کارهایی که دولتش می تواند با حمایت دو حزب انجام دهد، به نمایش گذاشت.

ما می توانیم کارها را انجام دهیم. در حالی که نمایندگان جمهوری‌خواه برای انتخاب رئیس مجلس نمایندگان در واشنگتن تلاش می‌کردند، بایدن گفت، اگر اندکی از منیت‌های خود را کنار بگذاریم و بر آنچه در کشور نیاز است تمرکز کنیم، می‌توانیم کشور را به جلو ببریم.

بایدن همچنین اولین سفر خود را در این ماه به عنوان رئیس جمهور به مرز جنوبی انجام داد، پس از دو سال درخواست جمهوری خواهان مبنی بر اینکه شخصا شاهد بحران مهاجران باشد.

به گفته کاخ سفید، روز جمعه، دور پیروز شدن لایحه زیرساخت های رئیس جمهور ادامه می یابد، زیرا او و معاون رئیس جمهور کامالا هریس به فیلادلفیا می روند تا در مورد چگونگی تأمین بودجه حذف لوله های سربی در سراسر فیلادلفیا با این قانون صحبت کنند.

sitemap