یک نوع عشق سلولی



همسر بروس ویلیس، اما همینینگ، مجموعه ای از عکس های برگشتی از این بازیگر قبل از بدتر شدن وضعیت سلامتی او در سال گذشته به اشتراک گذاشته است.

همینینگ، 47 ساله، در آخر هفته در استوری اینستاگرام خود اعتراف کرد که در حین به اشتراک گذاشتن چندین عکس از بازیگر «سخت بمیر» از سال‌های گذشته، «در گرداب قدیمی عکس و ویدیو گرفتار شده است».

همینینگ در حالی که چندین تصویر از ویلیس را که در فوریه 2023 به زوال عقل فرونتوتمپورال مبتلا شده بود، منتشر کرد، با کنایه گفت: «کمک بفرستید».

همسر بروس ویلیس، اما همینینگ، مجموعه ای از عکس های برگشتی از این بازیگر را به اشتراک گذاشته است. اینستاگرام / emmahemingwillis@

مادر دو فرزند همچنین مجموعه‌ای از عکس‌های برگشتی از همسرش را در صحنه فیلمبرداری فیلم «یک روز خوب برای سخت مردن» در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد.

در این عکس، همینینگ با ویلیس 69 ساله و دخترش اسکات ویلیس که با همسر سابق دمی مور به اشتراک گذاشته است، دیده می شود.

همینینگ در ادامه تصویری شیرین از ویلیس را با دختر آن دو یعنی میبل که اکنون 12 ساله است به اشتراک گذاشت. در عکس، این بازیگر را می‌توان دید که دخترش را در حالی که کتاب می‌خواند، روی شانه‌هایش نگه داشته است.

در یکی دیگر از عکس‌های برگشتی، همینینگ تصویری دوست‌داشتنی را با ویلیس به اشتراک گذاشت، در حالی که این جفت دست‌هایشان را دور هم قرار داده بودند.

او قبل از اضافه کردن تصویر، “فقط به این دلیل” در کنار تصویر دیگری توضیح داد: “یک نوع عشق سطح سلولی”.

همینینگ 47 ساله اعتراف کرد که “در گرداب قدیمی عکس و فیلم گرفتار شده است.” @emmahemingwillis/اینستاگرام

همینینگ ماه گذشته 69 سالگی این بازیگر را با ادای احترامی در شبکه های اجتماعی جشن گرفت.

او به فالوورهای اینستاگرامش گفت: ما هم مثل شما او را می‌پرستیم. “چیزی که ممکن است ندانید، اما شاید می توانستید تصور کنید، این است که در آغوش او پیچیده شدن امن ترین مکان در این جهان گسترده است.”

مادر دو فرزند همچنین مجموعه‌ای از عکس‌های برگشتی از همسرش را در صحنه فیلمبرداری فیلم «یک روز خوب برای سخت مردن» در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد. @emmahemingwillis/اینستاگرام

او در ادامه شوهرش را “یک مرد مهربان واقعی” خواند که “عشق زیادی برای دادن و به اشتراک گذاشتن دارد.”

او در پایان پست خود گفت: “این چیزی است که من می بینم، هسته واقعی او.” “می توانم به شما بگویم، این بسیار خالص و همیشه بسیار خوب است. تولدت مبارک عشقم. شما هدیه ای هستید که به دادن ادامه می دهید.»

در عکس برگشتی همراه، بازیگر «اتاق سیم» در حالی که یکی از دو دختر این زوج را در آغوش گرفته بود، لبخند زد.

همینینگ در ادامه تصویری شیرین از ویلیس را با دختر این زوج میبل که اکنون 12 ساله است به اشتراک گذاشت. اما همینینگ ویلیس/اینستاگرام

ویلیس علاوه بر میبل و ایولین 9 ساله که با همینگ شریک است، دخترانش رامر 35 ساله، اسکات 32 ساله و تالولا 30 ساله با مور دارد.

ستاره 61 ساله «شبح» و دخترانش همگی حمایت خود را از بروس از زمانی که در فوریه 2023 به فاش شدن تشخیص زوال عقل جلویی گیجگاهی کمک کردند، نشان داده اند.

در ماه بعد، اعضای خانواده ستاره سینما در جشن تولد 68 سالگی او احساس “غم و اندوه” کردند.

در این عکس، این بازیگر دخترش را در حالی که کتابی می خواند، روی شانه هایش گرفته بود. @emmahemingwillis/اینستاگرام

همینینگ که در سال 2009 با بروس ازدواج کرد، در آن زمان از طریق اینستاگرام اعتراف کرد که “صبح را با گریه آغاز کرده است.”

آلوم “Moonlighting” در ابتدا با آفازی تشخیص داده شد و در مارس 2022 اعلام کرد که از چندین دهه حرفه بازیگری خود عقب نشینی کرده است.





منبع

sitemap