افرومن آهنگ «Because I Got High» را ریمیکس می کند تا هانتر بایدن را فریب دهد



افرومن آهنگ سال 2000 خود را با عنوان «زیرا من بالا گرفتم» را با نسخه جدیدی که هانتر بایدن را مسخره می کرد، تکرار کرد.

Baste Records در روز جمعه در مورد آهنگ جدید افرومن، “Hunter Got High” در X پست کرد و پیوندی به ویدیوی کامل را در YouTube به اشتراک گذاشت.

«هی شکارچی! یکی دیگر از آن بی‌پرده‌های کنگره را بنویس، بروتا،» ویدیو شروع می‌شود، در حالی که افرومن و بازیگری که هانتر بایدن را به تصویر می‌کشد، در حال سیگار کشیدن در پشت یک شاسی بلند مشکی.

افرومن می‌خواند: «او می‌خواست لپ‌تاپ‌اش را تعمیر کند، اما هانتر اوج گرفت.

او باید به هیلاری اجازه دهد کل هارد دیسک را سفید کند. اما هانتر اوج گرفت، هانتر اوج گرفت، هانتر اوج گرفت.

فراتر از لپ‌تاپ هانتر بایدن، آهنگ جدید افرومن به نفوذ ادعایی خانواده بایدن نیز ضربه وارد می‌کند، همچنین سرویس مخفی تایید کرد که کوکائین تابستان گذشته در کاخ سفید پیدا شده است و متعاقباً این تحقیقات را بدون نام بردن از مجرم بستند.

هشدار: زبان گرافیکی

https://www.youtube.com/watch?v=OgLD1yhxNik

رپر افرومن آهنگ جدیدی را منتشر کرده است که در آن هانتر بایدن را به تمسخر می گیرد به نام «شکارچی بلند شد». YouTube/ogafroman

«او فکر می‌کرد که یک انبار مخفی دارد، اما هانتر خیلی زیاد شد. کاخ سفید تعطیل شد و همه ما می دانیم که چرا. شکارچی بالا گرفت، شکارچی بالا گرفت، شکارچی بالا گرفت،» این آهنگ می گوید.

آفرومن همچنین حرفه هنری هانتر بایدن را به سخره می گیرد که مورد انتقاد جمهوری خواهان مجلس نمایندگان قرار گرفت و نگرانی های تضاد منافع بین خریداران ثروتمند و کاخ سفید را افزایش داد.

این آهنگ ادامه می‌دهد: «بایدن هرگز با خرید شروع نکرد. تا زمانی که هانتر اوج گرفت، هانتر اوج گرفت، هانتر اوج گرفت.»

افرومن می‌خواند که هانتر «قرار بود لپ‌تاپ‌اش را تعمیر کند» اما بعد از آن او را بالا گرفت. آلیسون بیلی/NurPhoto/Shutterstock
افرومن در این آهنگ ادعا کرد: «بایدن هرگز با خرید شروع نمی‌کند». مایکل رینولدز/UPI/Shutterstock

تا زمانی که هانتر به اوج نرسید، اوکراین بخشی از این برنامه نبود، چین آنقدر طرفدار نبود، تا زمانی که هانتر به اوج رسید. او قرار نبود همه چیز را با پیرمرد بزرگ تقسیم کند. اما شکارچی اوج گرفت، هانتر اوج گرفت، هانتر اوج گرفت.

Baste Records که توسط متیو آزریلی تأسیس شد، خود را به عنوان “منادی فرهنگ ضد فرهنگ برای لغو فرهنگ” معرفی می کند.

وب‌سایت آن می‌گوید که این شرکت ضبط می‌خواهد از آزادی بیان و آزادی اندیشه در آنچه که می‌گوید به یک صنعت موسیقی غالباً «بیدار» تبدیل شده است، دفاع کند.



منبع

sitemap