کودی پوت یانکیز در اولین سفر از سال 2022 جواهری را می چرخاند


کلیولند – تقریباً 21 ماه از آخرین باری که کودی پوتیت قبل از شنبه روی یک تپه بزرگ لیگ گام نهاد، می گذرد.

اما راست دست یانکی ها مطمئناً به این قسمت نگاه می کردند.

پوتیت که از Triple-A به عنوان بیست و هفتمین مردی که شروعی نقطه‌به‌نظامی در بازی شبانه دو سر در روز شنبه داشت، دعوت شد، در پیروزی 8-2 مقابل محافظان، شش اینینگ تیز توپ را با یک ران انجام داد و در نتیجه یک حرکت در پراگرسیو فیلد تکمیل شد.


کودی پوتیت در پیروزی 8-2 یانکی ها در بازی 2 مقابل نگهبانان، تنها یک بار در شش اینینگ اجازه داد.
کودی پوتیت در پیروزی 8-2 یانکی ها در بازی 2 مقابل نگهبانان، تنها یک بار در شش اینینگ اجازه داد. گتی ایماژ

پوتیت که در آگوست 2022 تحت عمل جراحی تامی جان قرار گرفت، گفت: «فقط حضور در یک زمین لیگ اصلی، این یک امتیاز است و تضمینی نیست.

پوتیت که روی تعداد 80 زمین کار می کرد، بیشترین استفاده را از بازی خود برد و از 77 زمین برای ثبت 18 اوت استفاده کرد و به حفظ گلوله یانکی ها در دومین بازی دو سر کمک کرد.

او چهار ضربه را زد، هیچکدام را راه نرفت و فقط به یانکی استوان فلوریال سابق اجازه داد تا خانه انفرادی را اجرا کند.

مدیر آرون بون گفت: “برای بازی دوم در یک بازی دو سر، شش تایی که یک بازی بزرگ است.” او به زمین نشست. این چیزی است که ما می دانیم که به دست آورده ایم. او کار بزرگی انجام داد که دو درز / چهار درز را مخلوط کرد [fastballs] و سپس با تعویض و چیزهای ثانویه برای خارج شدن از بشکه. تلاش واقعاً قوی توسط او.»

پوتیت که در ماه ژانویه توسط یانکی ها برای تقویت عمق شروع خود پس از از دست دادن بخش عمده ای از آن در معامله خوان سوتو امضا شد، پتانسیل خود را در تمرینات بهاری قبل از شروع فصل در Triple-A Scranton/Wilkes-Barre به نمایش گذاشت.

اما او در اوایل بعدازظهر جمعه متوجه شد که یانکی ها به او برای بازی شبانه روز شنبه نیاز دارند، و او در حوالی نیمه شب با ترکیبی از هیجان و اعصاب قبل از بازگشت به یک تپه بزرگ لیگ به کلیولند رسید.

پوتیت گفت: “من همیشه به خودم این باور را داشتم که یک بازیکن اصلی در لیگ اصلی هستم.” “فقط [went] امشب بیرون بیایید و یک پای خوب به جلو بگذارید. این یک گام خوب رو به جلو برای بقیه سال است. فقط برای این فرصت سپاسگزارم.»


لوئیس گیل برای بازی دو سر شنبه در خارج از بازی در دسترس بود – چه برای طول یا یک بازی بزرگ – اگرچه یانکی ها به او نیازی نداشتند.

راست دست ابتدا قرار بود شنبه را شروع کند، اما پس از اینکه بازی روز جمعه به تعویق افتاد تا یک لایحه دوقلو در روز شنبه تنظیم شود، یانکی ها تصمیم گرفتند تا Cody Poteet را برای شروع بازی 2 فراخوانی کنند و نستور کورتس را یکشنبه آغاز کنند.

از آنجایی که گیل در بازی شنبه به میدان نرفت، بازی افتتاحیه سری دوشنبه را در برابر بلو جیز در تورنتو آغاز خواهد کرد و کارلوس رودون و مارکوس استرومن به دنبال استراحت بیشتر خواهند بود.


یانکی ها در بین بازی های دو سر، حرکات فهرستی زیادی انجام دادند، که عمدتاً توسط جان برتی که در 10 روز IL با کشیدگی کشاله ران چپ شرکت می کرد، ضروری بود. آنها قرارداد کوین اسمیت بازیکن داخلی از Triple-A را برای جایگزینی برتی در فهرست فعال انتخاب کردند، اما برای باز کردن جایگاهی در فهرست 40 نفره برای اسمیت، جاش ماسیجوسکی را به سمت چپ‌بازی انتخاب کردند.

یانکی‌ها برای پرکردن جای ماسیجوسکی در گلوله، ران ماریناچیو را به یاد آوردند که نهمین دوره مشروب شبانه را به پا کرد و به جاش نیلور انفرادی خانه را واگذار کرد.

یانکی ها همچنین امدادگر مک کینلی مور را از IL بازگرداندند و او را به Triple-A انتخاب کردند و کلیتون اندروز را به Scranton/Wilkes-Barre تسکین دادند.


بون گفت، گریت کول (التهاب عصب آرنج) برای دومین بار پنج شنبه در برانکس بازی کرد و به خوبی پیش رفت.

انتظار می رود که آس یانکیز دوباره در این آخر هفته پرتاب کند.


بون گفت، تامی کانل (شانه) روز جمعه در تامپا جلسه ای را برگزار کرد که “به نظر می رسد خوب بوده است.”


اسپنسر جونز، بازیکن بالقوه برتر، اولین فصل خود را در بازی Double-A Somerset در روز شنبه پس از از دست دادن هفته اول با گردن سفت انجام داد.



منبع

sitemap