برترین مقاصد سفر بهار با تمرکز بر سلامتی


پس از یک زمستان طولانی، بهار بهترین زمان برای زدن دکمه تنظیم مجدد و فرار است. اما، ما در مورد رزرو یک سفر دریایی مشروب یا داشتن یک تعطیلات بهاری پر از مهمانی صحبت نمی کنیم. در حالی که لذت بردن از تفریح ​​در زیر نور خورشید هیچ اشکالی ندارد، این ایده های سفر بهاری الهام گرفته از سلامتی در واقع احساس شادابی و بازسازی را به شما می دهد – بدون خماری. فکر کنید: استراحتی برای ذهن، بدن و روح شما! و چه چیزی بهتر از این؟ از استراحتگاه‌های یوگا و حمام‌های صوتی گرفته تا اسپاهای ریکاوری سلامتی و تندرستی، ما بهترین مقاصد پرطرفدار را گردآوری کرده‌ایم که مثل همیشه احساس ذن در شما ایجاد می‌کنند.

به این مقاصد پرطرفدار سفر بهاری سفر کنید

بند بند خود را برای دویدن آگاهانه برای زنان

اگر دونده هستید، Wild Retreat را اجرا کنید برای تو است! بدن و مغز خود را با این تمرین دویدن آگاهانه برای زنان ورزش دهید. با اقامتگاه‌های بهاری آتی در موآب، یوتا، و توسان، AZ، ​​در حالی که خود را در طبیعت غوطه‌ور می‌کنید، خود را با یک جامعه قدرتمند و حامی احاطه کنید. با آموزش زنان تأثیرگذار در فضای سلامتی، احساس قوی، انعطاف پذیری و توانمندی را ترک کنید. روز را با یک مراسم آگاهانه شروع کنید، از دویدن روزانه لذت ببرید و از درمان‌های اسپا اختیاری مانند فیشال و روکش‌های بدن لذت ببرید. این استراحتگاه‌های سلامتی بیش از یک «ران-کاتیون» برای کمک به رشد جسمی و ذهنی شما در یک فضای حمایتی و درمانی طراحی شده‌اند.

یک سم زدایی از مقصد عاطفی انجام دهید

برای سلامت روان خود آماده هستید تا به یک سم زدایی مقصد بروید؟ رزرو تعطیلات با رفاه فرار می کند. Wellbeing Escapes به‌عنوان یک سرویس دربان سفر سلامتی، استرس ناشی از برنامه‌ریزی، رزرو و جستجو را از بین می‌برد – آنها همه کارها را بدون هیچ هزینه اضافی برای شما انجام می‌دهند! تیم متخصص پس از بازدید از اقامتگاه‌ها، می‌تواند بهترین گزینه را برای شما و نیازهای شما فراهم کند. و به ما اعتماد کنید، چیزی برای همه وجود دارد. از یوگا و مدیتیشن گرفته تا برنامه‌هایی که برای متعادل کردن سیستم عصبی و کاهش استرس طراحی شده‌اند، احساس آرامش، شادابی و تعادل مجدد خواهید داشت.

تعطیلات بهبود زندگی را امتحان کنید (با چند چرخش یوگا)

به همراه بارون باپتیست، رهبر مشهور یوگای وینیاسا، به Caye Caulker، بلیز سفر کنید. در طول این ذهن و بدن گسترده و یکپارچه استراحتگاه یوگا و سلامتی، سلامتی خود را مانند قبل متحول کنید. در حالی که روزانه یوگا، مدیتیشن و مهارت های رشد شخصی را تمرین می کنید، دوباره با خودتان ارتباط برقرار کنید و عمیقاً با یک جامعه همفکر ارتباط برقرار کنید. بقیه روز را در صورت نیاز به پر کردن فنجان سپری کنید – غواصی و غواصی، آفتاب و ماسه را بخوابانید، یا روز را با دیگران در جامعه بگذرانید.

اگر به دنبال چیزی ساده تر هستید، ذهن و بدن خود را از راحتی خانه خود متحول کنید. برای سه هفته شفا و یادگیری فراگیر و تعاملی در برنامه آموزش معلم یوگا مجازی سطح یک ثبت نام کنید. حتی اگر به دنبال شغلی در آموزش یوگا نیستید، این سفر به شما کمک می کند تا به گونه ای رشد کنید که هرگز فکرش را نمی کردید.

بهبودی با یک اقامتگاه سلامتی محلی

از اتاق‌های نمک و سونا گرفته تا تانک‌های محرومیت حسی و سرما درمانی، اسپاهای ریکاوری بسیار رایج هستند. اگر به دنبال ولخرجی در سفر یا بلیط هواپیما نیستید، یک اقامتگاه در آبگرم سلامت محلی را امتحان کنید! با بیشتر و بیشتر اسپاهای سلامتی و ریکاوری، یک جستجوی ساده در گوگل به شما کمک می‌کند نزدیک‌ترین اسپای روزانه را در نزدیکی خود پیدا کنید. آبگرم مانند ماساژ اکنون چندین مکان داشته باشید و بسته های عضویت را ارائه دهید تا به شما در صرفه جویی کمک کند. در مورد یک بسته یک هفته ای یا عضویت در مرکز محلی خود بپرسید و از یک هفته مراقبت از خود لذت ببرید – فقط چند دقیقه از خانه!

یک استراحت سریع و در عین حال ترمیمی یوگا و سلامتی رزرو کنید

این اقامتگاه 2 روزه مقرون به صرفه و یکپارچه در واقع در مرکز یوگا و سلامت کریپالو در برکشایر در غرب ماساچوست. از کلاس‌های روزانه یوگا، 3 وعده غذایی کامل و تمرین‌های مدیتیشن و تمرکز حواس لذت ببرید. مناسب برای تمام سطوح، در یک فضای امن و پرورش دهنده. نمی توانید به ساحل شرقی بروید؟ صدها استراحتگاه یوگا سریع و مقرون به صرفه با سبک ها و برنامه های مختلف بر اساس نیازهای شما وجود دارد. با استودیوهای محلی خود بررسی کنید یا حتی به چیزی مجازی نگاه کنید!

چگونه وقتی نمی توانید سفر کنید: ایده هایی برای اقامت در سلامتی

اگر وقتتان کم است یا پول نقد ندارید، سفر تنها راه فرار نیست! این ایده‌های محلی و مقرون‌به‌صرفه سلامتی به سود ذهن و بدن شما کمک می‌کند و آن درخشش ترمیمی مانند استراحتگاه را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در یک حمام صدا شرکت کنید

حمام های صوتی که به عنوان شفابخش صدا یا صوت درمانی نیز شناخته می شوند، به عنوان یک تکنیک درمانی جامع برای ذهن و بدن در حال محبوبیت در دنیای سلامتی هستند. نشان داده شده است که برای سیستم عصبی مفید است و احساس استرس و اضطراب را کاهش می دهد، این تمرین شباهت هایی به مدیتیشن و تنفس دارد. بهتر از همه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که ظاهر شوید – بدون حرکت یا تجربه لازم.

در کلاس یوگا در فضای باز شرکت کنید

اگر محیط شما اجازه می دهد، یک کلاس یوگا در فضای باز را امتحان کنید! چه در ساحل، پارک، یا یک استودیو در فضای باز یا پشت بام، در آغوش گرفتن طبیعت در ساواسانا به خودی خود مانند درمان است.

یک جلسه طب سوزنی رزرو کنید

با فوایدی برای ذهن، بدن و روح، طب سوزنی یک روش مراقبت از خود است که باید آن را امتحان کنید. با هدف بازگرداندن بدن به حالت تعادل، نشان داده شده است که این داروی درمانی باستانی استرس را کاهش می دهد، انرژی و خلق و خو را تقویت می کند و از جمله موارد دیگر به خواب کمک می کند! در حالی که در آن هستید، از خدمات دیگری مانند گوا شاحجامت و گیاه درمانی.

ماساژ بگیرید

احساس نفخ یا التهاب دارید؟ آیا از کمردرد یا سفتی گردن رنج می برید؟ از تخلیه لنفاوی گرفته تا ماساژ بافت عمیق، مطمئناً درمان مناسبی برای نیازهای خود پیدا خواهید کرد. به‌علاوه، بسیاری از اسپاها برای مشتریانی که برای اولین بار بار می‌آیند، یک معامله ارائه می‌دهند – فرصتی برای درمان خودتان بدون اینکه به بانک بپردازید!

با سونای مادون قرمز Sesh آن را از بین ببرید

اگر بدون پرداخت هزینه برای تعطیلات آبگرم به دنبال تجربه ای شبیه به اسپا هستید، یک جلسه سونای مادون قرمز رزرو کنید! سونای مادون قرمز منحصر به فرد (در مقایسه با سوناهای سنتی)، از مسیرهای سم زدایی شما پشتیبانی می کند و به حذف مواد زائد و سموم از پوست کمک می کند. به‌علاوه، در حین عرق کردن از استرس خفه‌شده، مقداری تسکین عضلانی بزرگ دریافت خواهید کرد.

ذهن و بدن خود را درمان کنید (یا عقب نشینی کنید).

با بسیاری از فعالیت‌های سفر بهاری الهام‌گرفته از سلامتی و تندرستی، صرف نظر از اینکه چه انتخاب می‌کنید، احساس تجدید و شارژ خواهید داشت. چه جت ست برای استراحت یک هفته ای داشته باشید و چه آن را آرام و محلی با یک درمان آبگرم یا حمام صوتی نگه دارید، این روش های ذهن و بدن به شما کمک می کند احساس خوبی از درون و بیرون داشته باشید. و در حالی که این تعطیلات یا ایده های اقامت برای بهار عالی هستند، آنها را می توان در هر زمان از سال نیز انجام داد!

sitemap