با ادامه مبارزات، آرون قاضی یانکیز در یک نقطه بزرگ خالی می شود


یانکی ها موفق شده اند چهار سری اول خود را بدون قدرت غالب معمول خود در صفحه آرون قاضی برنده شوند.

نگرانی های اولیه پس از ضربه زدن در هر دو خفاش در یک بازی نمایشگاهی در 10 مارس در برابر Braves وجود داشت که معاینه MRI روی شکم او را ضروری می کرد.

با این وجود، این یک مشکل زودگذر بود زیرا نتایج به دست آمده و MVP سابق پس از 10 روز به ترکیب بازگشت و چهار بازی از 6 بازی پایانی را انجام داد.


آرون قاضی پس از پرواز با پایگاه های بارگذاری شده در نهمین اینینگ باخت 5-2 یانکی ها به مارلینز، با ناراحتی واکنش نشان می دهد.
آرون قاضی پس از پرواز با پایگاه های بارگذاری شده در نهمین اینینگ باخت 5-2 یانکی ها به مارلینز، با ناراحتی واکنش نشان می دهد. چارلز ونزلبرگ / نیویورک پست

در آن زمان نگرانی زیادی وجود نداشت، و در حال حاضر، آرون بون، مدیر یانکیز، در مورد اینکه آیا مشکل شکم و غیبت قاضی را می توان به دلیل شروع کند او مقصر دانست، وجود ندارد.

حتی همانطور که با یک بازی 0-بر-4 در چهارشنبه شب ادامه یافت که با امید به پیروزی در دستان او به پایان رسید، زمانی که او به سمت مرکز پرواز کرد با پایگاه های پر بار برای پایان دادن به باخت 5-2 به مارلینز.

من در مورد این موضوع زیاد صحبت کرده ام، ضربه زدن می آید – هر سال متفاوت است. بون قبل از بازی گفت: هر سال از بازیکنان بزرگی مانند آرون جاج گرفته تا بازیکنانی که تلاش می‌کنند وارد فهرست شوند، کمی بی‌ثبات است. “گاهی اوقات یک هفته بعد از شروع تمرین بهاری کلیک می شود و شما به نوعی آن احساس را بلافاصله از بین می برید. گاهی اوقات بیشتر طول می کشد. همیشه قافیه یا دلیلی برای آن وجود ندارد. بنابراین، ممکن است چیزی در آن وجود داشته باشد؟ شاید، اما نه لزوما. منظورم این است که اگر او در روز افتتاحیه بیرون بیاید و خانه نشین شود، من را شگفت زده نمی کند.

او همچنین چهارشنبه دو بار گل زد – هر دو بار با شمارش 1-2.

قاضی در حال حاضر میانگین ضربات 178 و 0.744 OPS در تنها 8 ضربه در 45 ضربه در خفاش ها دارد.

در طول 12 بازی اول قاضی فصل گذشته، او 14 ضربه بیش از 44 ضربه در خفاش ها با میانگین ضربه زدن 0.318 و 1.017 OPS داشت.

در حال حاضر معیار متفاوتی برای بون وجود دارد که 14 پیاده روی قاضی را در نظر می گیرد که یکی از آنها در روز چهارشنبه است.

بون گفت: «منظورم این است که او تقریباً 400 درصد بر اساس پایه (دقیقاً 0.367) دارد. بنابراین، من مطمئناً دوست دارم چنین مبارزه کنم. مسئله ی زمان است.”

“من احساس می کنم خفاش های او واقعا خوب بوده اند. چهار بار در پایگاه چه بود [Tuesday] شب؟ من هم اینچنین فکر میکنم. من خیلی نگران هارون قاضی نیستم.»



منبع

sitemap