اسپنسر جونز دو هومر را در بازی یانکیز بهار برک آوت منفجر می کند


تامپا – برخی از هواداران فداکار حاضر در Steinbrenner Field یک پیروزی 2 ساعته و 56 دقیقه ای یانکی ها بر بلو جیز در لیگ گریپ فروت را قبل از حدود 45 دقیقه مکث تماشا کردند، زیرا زمین برای رویارویی بین تیم های برتر آماده شده بود. چشم انداز

اسپنسر جونز به تعداد معدودی که باقی مانده بودند پاداش داد.

با توجه به MLB Pipeline، شماره 2 یانکیز، دوباره توانایی خود را برای صعود در زمان فرا رسیدن لحظه نشان داد، با دویدن یک جفت ران خانگی در پیروزی 9-1 مقابل احتمالی بلو جیز در افتتاحیه بازی Spring Breakout در روز شنبه. .

براک سلویج پارچ برنده گفت: “او یک نمونه است.” “او فوق العاده است.”

این بازی برای به نمایش گذاشتن برخی از ستاره های فردای بازی ساخته شده است و جونز مطمئناً شبیه یکی از آنها به نظر می رسد. ابتدا سوئینگگر چپ، یک نوار لغزنده را از سمت چپ دیگر، آدام مککو، شماره 9 بلو جییز، در عمق 399 فوتی در عمق مرکز راست در اولین اینینگ برای اولین دویدن ها دریل کرد.

برای اقدام بعدی خود، بازیکن میانی 6 فوت 6 و 235 پوندی – که به دلایل واضح با آرون قاضی مقایسه شده است – سرعت عالی خود را با تبدیل یک هلی کوپتر از وسط به یک سینگل داخل زمین در اینینگ سوم به نمایش گذاشت.

برای فینال بزرگ خود، جونز یک توپ سریع از فرناندو پرز در فاصله 427 فوتی تا زمین مرکزی را از بین برد – یک درایو که یک ساعت زمین بلند شده را پاک کرد – که بازی را به عنوان مال خودش نشان داد.


اسپنسر جونز که قبلاً در تمرینات بهاره تک‌خوانی می‌کرد، در اولین بازی Spring Breakout یانکی‌ها، دو ران خانگی را پشت سر گذاشت.
اسپنسر جونز که قبلاً در تمرینات بهاره تک‌خوانی می‌کرد، در اولین بازی Spring Breakout یانکی‌ها، دو ران خانگی را پشت سر گذاشت. Sam Navarro-USA TODAY Sports

جونز که 3 به 4 با چهار RBI بازی کرد، گفت: «این واقعاً جالب بود که MLB بستری را برای بسیاری از ما بچه‌ها فراهم کرد تا از اینجا بیرون برویم و در تلویزیون بازی کنیم. “من فکر می کنم این فقط یک بازی سرگرم کننده بیسبال بود. همه ما در مورد آن هیجان زده بودیم.»

جونز قبل از اینکه در 5 مارس از کمپ خارج شود، ستاره لیگ گریپ فروت بود. در 11 بازی بهار امسال، جونز 7 بر 17 با یک هومر، یک دوبل، سه راه رفتن و بدون ضربه زدن برای یک OPS 1.171 پیش رفته است.

به نظر می رسد که این جوان 22 ساله بینی برای نورافکن دارد. او در اولین خفاش بهاری خود، یک هوم ران 470 فوتی را نابود کرد که فوراً قدرت حیرت آور و قضاوت را به نمایش گذاشت.

اگر او در این فصل کانون توجه لیگ اصلی را پیدا کند، جای تعجب خواهد بود، اما جونز همچنان به تاثیرگذاری ادامه می دهد. این بازیکن بومی کالیفرنیا و محصول Vanderbilt فصل گذشته 17 بازی با Double-A Somerset انجام داد، جایی که احتمالاً این فصل را آغاز خواهد کرد.

جونز گفت: «برای من، نسبت به کاری که انجام داده‌ام احساس خوبی دارم. “من هیجان زده هستم که ببینم چگونه به یک فصل کامل ترجمه می شود.”

سایر موارد قابل توجه این بازی:

– سلویج، بالقوه شماره 11 سازمان، چهار اینینگ بدون گل، یک ضربه و یک پیاده روی انجام داد و هشت مسابقه را زد.

چپی که فصل گذشته High-A Hudson Valley را لمس کرد، گفت که به ویژه از اینکه والدینش در سکوها حضور داشتند سپاسگزار است.

سلویج که در سال 2021 از دبیرستانی در آریزونا در دور سوم انتخاب شد، گفت: «داشتن آنها در اینجا بسیار خاص بود. این به نوعی برای من تغییر دهنده بازی بود و به من آدرنالین و آرامش داد. من نه تنها این کار را برای خودم و تیمم انجام می دهم، بلکه برای خانواده ام نیز انجام می دهم.»

– تی جی رامفیلد، اولین بازیکن پایه که فصل گذشته به دابل-آ سامرست رسید، یک بازی خانگی عمیق را در مرکز راست شکست داد.

– شماره 9، هنری لالین، سه ضربه را زد و در دو اینینگ بدون گل، یک ضربه زد.

– کالب دوربین که فصل گذشته 47 بازی با سامرست انجام داد، در یک شب 2 به 3 به صورت انفرادی، یک پایه را دزدید و دو برابر کرد.



منبع

sitemap