دیون سندرز راب لیوینگستون را به عنوان هماهنگ کننده دفاعی کلرادو استخدام کرد


دیون سندرز ظاهراً هماهنگ کننده دفاعی بعدی خود را برای کلرادو پیدا کرده است.

انتظار می‌رود مربی پرایم راب لیوینگستون، مربی دوم بنگال را برای تصدی پست خالی در سال 2024 استخدام کند. مطابق با گزارش های متعدد

لیوینگستون هشت فصل گذشته را در سینسیناتی در نقش دفاعی خود گذرانده است، پس از اینکه از سال 14-2012 برای این تیم پیشاهنگ بود.

بنگالی‌ها در مسابقات NFL در سال 2022 در رده سوم و در فصل گذشته در رده‌بندی هشتم قرار گرفتند، اگرچه سینسیناتی با رکورد 9-8 بازی پس از فصل را از دست داد.

جهش مورد انتظار لیوینگستون در کلرادو بازگشتی به رده های کالج برای ایمنی سابق ویلیام و مری خواهد بود.

او پیش از این در سال 2011 در واندربیلت به عنوان مربی کنترل کیفیت دفاعی پس از گذراندن یک فصل (2010) به عنوان مربی دفاعی برای فورمن، مربیگری کرد.

سندرز مجبور شد پست کلرادو دی سی را پس از اینکه چارلز کلی در ماه دسامبر ترک کرد تا یک موقعیت هماهنگ کننده دفاعی مشترک در آبرن را بگیرد، پر کند.


دیون سندرز، سرمربی کلرادو، به دنبال گرم کردن بازیکنان قبل از بازی فوتبال کالج NCAA مقابل USC در بولدر، کولو است.
انتظار می رود دیون سندرز یک هماهنگ کننده دفاعی جدید بیاورد. AP

کلی پیش از فصل گذشته پس از ترک آلاباما به کادرفنی سندرز پیوسته بود.

کلرادو به عنوان دومین بدترین دفاع در Pac-12 از نظر یارد در هر بازی (453.3) و سومین بدترین دفاع از نظر امتیاز مجاز در هر بازی (34.9) در فصل گذشته قرار گرفت.

طبق گزارش The Athletic، سندرز قصد داشت یک هماهنگ کننده دفاعی با تجربه مربیگری در NFL بیاورد، کاری که در سمت تهاجمی توپ انجام داده بود، زمانی که سرمربی سابق جاینتز، پت شورمور، درست قبل از شروع فصل 2023 به کادرفنی پیوست. .

Shurmur – که اکنون هماهنگ کننده تهاجمی برنامه است – پس از اینکه سندرز وظایف خود را از شان لوئیس دور کرد، کلیدهای بازی تهاجمی میان فصل را دریافت کرد.


رابرت لیوینگستون، مربی ایمنی سینسیناتی بنگالز، در بازی Super Bowl LVI مقابل لس آنجلس رامز در استادیوم SoFi در کنار زمین ایستاده است.
انتظار می رود رابرت لیوینگستون پس از مدت ها حضور در تیم بنگال، خط دفاع کلرادو را هدایت کند. USA TODAY Sports

کلرادو از زمانی که فصل خارج از فصل شروع شد برای تکمیل کادر خود تلاش کرده است و در ماه دسامبر جیسون فیلیپس را به عنوان مربی دریافت کننده و فیل لوادهولت را به عنوان مربی خط حمله استخدام کرد.

وینسنت دنسی به عنوان مربی دفاعی کلرادو ارتقا یافت، که در حال تغییر به Big 12 برای فصل 2024 است.





منبع

sitemap