«آگهی استخدام»؛ به یک مربی برای تیم ملی امید نیازمندیم! / این بار نوبت رضا عنایتی رسید


بعد از انصراف ربیعی و حسینی

فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک هنوز با هیچ کدام از مربیان لیگ برتری برای هدایت تیم امید به توافق نرسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طی ماه‌های اخیر نام‌های زیادی برای تیم ملی امید مطرح شده که فدراسیون فوتبال و البته کمیته ملی المپیک هنوز با هیچ کدام به توافق نهایی نرسیده است.

بعد از اینکه مربیانی مثل محمد ربیعی و مجتبی حسینی رسما قبول نکردند که روی نیمکت امید‌ها بنشینند حالا کار مذاکره با یکی دو مربی ایرانی دیگر ادامه دارد. قبلا این نظر وجود داشت که فدراسیون می‌خواهد از وجود یک مربی پرسپولیسی برای تیم امید استفاده کند و به همین دلیل مربیانی مثل مهدی تارتار و مجتبی حسینی در اولویت قرار گرفتند، اما حالا به نظر می‌رسد باب مذاکره با بقیه مربیان هم باز شده است و رضا عنایتی جدی ترین گزینه برای هدایت ملی پوشان امید شده است هر چند در این بین نام رسول خطیبی هم مطرح شد.

 مسئله اینجاست که به دلیل شرایط مالی و رقم پایین قرارداد سرمربی تیم امید، هیچ کس حاضر نمی‌شود سرمربی این تیم شود و کار فدراسیون کم کم به انتشار آگهی نیازمندی‌ها می‌رسد! یک مربی در شرایط طبیعی حضور در رقابت‌های لیگ دسته اول را هم به نشستن روی نیمکت تیم امید که نیمکتی کاملا پر دردسر است، ترجیح می‌دهد. کسی که سرمربی تیم امید می‌شود باید با تمام باشگاه‌ها چالش داشته باشد تا از آن‌ها بازیکن بگیرد هر چقدر هم این مربی آدم بزرگی باشد واز روابط عمومی بالایی برخوردار باشد، نمی‌تواند همه باشگاه‌ها را راضی کند که در روز‌های خاص به او بازیکن بدهند. این مشکل هم مشکل امروز و دیروز نیست و به طول تمام سال‌هایی که ما پشت در‌های بسته المپیک مانده ایم قدمت دارد.

 ختم کلام این که فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک در انتخاب سرمربی برای تیم امید کاملاً ناتوان نشان داده و آنقدر در انتخاب دیر عمل کردند که حالا هیچکس حاضر نیست هدایت تیمی که سالها است در مهمترین مسابقات ورزشی جهان یعنی المپیک شرکت نکرده را قبول کند.

sitemap