راب رینر، افراد مشهور بیشتری واکنش نشان می دهند



ستارگان پس از مرگ نورمن لیر در سن 101 سالگی ادای احترام می کنند.

این کمدی کمدی تلویزیونی و تهیه‌کننده سینما که نمایش‌هایی مانند «همه در خانواده»، «مود» و «جفرسون‌ها» را ساخت، روز سه‌شنبه در خانه‌اش در لس‌آنجلس به مرگ طبیعی درگذشت.

راب رینر، ستاره «همه در خانواده» به این خبر واکنش نشان داد
“پدر دوم” نوشت: “من نورمن لیر را با تمام وجودم دوست داشتم… عشقم را برای لین و کل خانواده لیر می فرستم.”

جیمی کیمل، به نوبه خود، خاطرنشان کرد که از کمدی موقعیت برای روشن کردن تعصب، عدم تحمل و نابرابری استفاده کرده است.

او خانواده‌هایی را ایجاد کرد که آینه ما بودند و دنیایی را به ما نشان دادند که در آن آرچی بونکر و مایکل استیویک می‌توانند یاد بگیرند که نه تنها همزیستی کنند، بلکه یکدیگر را دوست داشته باشند. حتی در 101 سالگی، نورمن به آینده، فرزندان و سیاره ما یا هرکسی که من تا به حال می شناسم اهمیت می داد.

بدیهی است که احمقانه است که بخواهیم با شخصی که یک قرن تمام عمر کرده است وقت بیشتری بخواهیم، ​​اما از دست دادن نورمن لیر، حتی در 101 سالگی، احساس بی انصافی می کند. شجاعت، صداقت و قطب‌نمای اخلاقی بی‌نظیر او با مهربانی، همدلی و شوخ طبعی او برابری می‌کرد.» او یک آمریکایی بزرگ بود، یک قهرمان از هر نظر و مرد بسیار بامزه، باهوش و دوست‌داشتنی بود که تقریباً نمی‌توانستید آن را باور کنید. افتخار همکاری در کنار نورمن و فرصتی که به من و همسرم داد تا با او و خانواده زیبایش آشنا شویم از افتخارات و لذت های بزرگ زندگی من بوده است. همه ما خیلی خوش شانس بودیم که او را داشتیم.»

این زوج روی «زندگی در مقابل مخاطبان استودیو» با هم کار کردند، بازسازی قسمت‌های کلاسیک «همه در خانواده» و «جفرسون‌ها».

جان لگوئیزامو به نوبه خود، زنگ زد در رسانه های اجتماعی: «ریپ نورمن لیر. یک استاد قصه گویی و یک درمانگر از طریق نمایش هایش! او همان چیزی است که همه ی نمایش بیز باید آرزویش را داشته باشند.»

بازیگر جان کیوزاک نیز ادای احترامی را در X منتشر کرد، فاش کرد که رینر و لیر اولین عکس خود را در هالیوود در سن 16 سالگی به او زدند.

“[They] با من مثل یک پسر رفتار کرد.» “به گونه ای محبت آمیز از من مراقبت کرد، که فقط در نگاهی به گذشته می توانم به طور کامل قدر انسان های بزرگ و دلسوز را بدانم.”

او افزود: “نورمن هر بار که از بودن در کنار او لذت می بردید باعث می شد احساس کنید انسان بهتری هستید.”

کمدین واندا سایکس، به نوبه خود، ارسال شده: «وداع با نورمن لیر بی نظیر، پیشروی که هنجارها را به چالش کشید و پارادایم را از طریق خنده ها و درس هایی که به اشتراک گذاشتید تغییر داد. باعث افتخار بود که بخش کوچکی از تاثیر شما بودم و در طول عمرم شاهد آن بودم. برای یک میراث و زندگی خوب، متشکرم.»

آلبرت بروکس فیلمساز نوشته شده: «بزرگترین بزرگان. RIP نورمن لیر. تو محبوب بودی.»

تهیه کننده «همه در خانواده» روز سه شنبه در سن 101 سالگی درگذشت. گتی ایماژ

در حالی که ماریو کانتونه، آلترال «سکس و شهر» نوشت: «در آرامش بخواب، نورمن لیر. هیچ کس این کار را بهتر انجام نداد،» جین لینچ به سادگی خاطرنشان کرد: «ما چقدر خوش شانس هستیم؟ چقدر خوش شانس هستیم که با نورمن لیر از خطوط زمانی عبور کرده ایم؟

ملیسا ریورز نیز به X اشاره کرد. «نورمن لیر نحوه تماشا و خندیدن ما در کمدی های کمدی را تغییر داد. او اثری پاک نشدنی در تلویزیون و آمریکا بر جای گذاشت. در آرامش باش،» او به اشتراک گذاشت.

جان کیوزاک نوشت: «نورمن هر بار که از بودن در کنار او لذت می بردید باعث می شد احساس کنید انسان بهتری هستید. گتی ایماژ

حتی اریک آدامز شهردار نیویورک صحبت کرد. این سیاستمدار نوشت: «نورمن لیر تلویزیون آمریکا را بازتعریف کرد و به بسیاری از سازندگانی که از کار بسته بودند، بستری داد.

او داستان های جهانی مبارزات طبقه کارگر را گفت. او از هنر و صدای خود برای مبارزه با بی عدالتی استفاده کرد. ما امروز یک غول را از دست دادیم.»

لیر برای ساخت کمدی‌هایی مانند «همه در خانواده»، «مود» و «جفرسون‌ها» شناخته می‌شود. گتی ایماژ

در طول زندگی حرفه ای موفق لیر، او 17 نامزدی امی را به دست آورد و شش جایزه را برد.

از دیگر افتخارات این هنرمند می‌توان به افتخارآفرینی در مرکز کندی 2017 و دریافت جایزه کارول برنت برای موفقیت در تلویزیون در گلدن گلوب 2021 اشاره کرد.

درست قبل از تولد 100 سالگی خود در سال 2022، لیر در مورد 60 سال فعالیت حرفه ای خود فکر کرد و گفت که هنوز قرار نیست سرعتش را کاهش دهد.

“من فکر می کنم راز بزرگ این است که هرگز صبح از خواب بیدار نشوید. لیر در آن زمان به ورایتی گفت: با بلند شدن از رختخواب شروع می شود. اما روزی نیست که داستان هایی برای گفتن وجود نداشته باشد – داستان های هیجان انگیز، مرتبط و لحظه ای.

یک خدمت خصوصی برای لیر توسط خانواده نزدیک او در تاریخ بعدی برگزار خواهد شد.





منبع

sitemap