درجه بندی تجارت خوان سوتو و سایر سوالات کلیدی یانکی ها



در نهایت، خوان سوتو یک یانکی است.

در ادامه چند پرسش و پاسخ پس از معامله وجود دارد:

معامله را چگونه ارزیابی می کنید و به هر تیم چه نمره ای می دهید؟

یانکی ها مجبور بودند بهای گزافی را بپردازند – مخصوصاً با توجه به اینکه سوتو فقط یک سال ضمانت می کند تا او به آژانس آزاد برسد – اما این معامله ای بود که آنها باید انجام می دادند.

از بین پنج بازیکنی که از آنها جدا شدند – مایکل کینگ، درو تورپ، رندی واسکز، جانی بریتو و کایل هیگاشیکا در ازای سوتو و ترنت گریشام – از دست دادن کینگ بیشترین آسیب را در فصل آینده خواهد داشت و تورپ ممکن است در دراز مدت بیشترین آسیب را ببیند.

کینگ که دو سال از کنترل تیمش باقی مانده است، در دو ماه پایانی فصل گذشته مانند یک شروع کننده سطح بالا به نظر می رسید و یانکی ها از دیدن این که در طول یک سال کامل چگونه به نظر می رسید هیجان زده بودند.

اما یانکی‌ها می‌توانستند بدون نیاز به لمس هیچ‌کدام از بازیکنان جوان خود، از عمق زمین بازی خود در سطح بالایی دست و پنجه نرم کنند، که به آنها یک A- می‌دهد.

پدرها می‌توانستند بیشتر منتظر بمانند تا با سوتو معامله کنند تا تیم‌هایی را که شوهی اوهتانی را از دست می‌دهند بیشتر درگیر کنند و احتمالاً قیمت پیشنهادی را افزایش دهند.

یانکی ها با خوان سوتو معامله کردند. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

اما انجام این کار اکنون به آنها شفافیتی را می دهد که در فصلی خارج از فصل که مجبور بودند حقوق و دستمزد را کاهش دهند، به جلو حرکت می کنند.

بازگشت ممکن است بر اساس آنچه که آنها برای سوتو در معامله با ناسیونال ها در مهلت تجاری 2022 واگذار کردند (که توسط سی جی آبرامز و جیمز وود برجسته شده است) ارزیابی شود، اما گرفتن چهار بازو که می تواند در سال 2024 به آنها کمک کند در یک حرکت کمک زیادی می کند. . آنها B+ می گیرند.

در نهایت چه چیزی باعث شد این معامله به خط پایان برسد؟

یانکی ها نمی خواستند کینگ یا تورپ را رها کنند، هر دو مهم نیست. این امکان وجود دارد که آنها می توانستند برای مدت طولانی تری هاردبال بازی کنند و یکی از آنها را با بازوی دیگری در معامله جایگزین کنند (یعنی کلارک اشمیت برای کینگ یا چیس همپتون برای تورپ).

اما پادرس ها ارزش زیادی برای کینگ و تورپ قائل بودند، و زمانی که یانکی ها موافقت کردند که هر دوی آنها را در معامله قرار دهند، به سرعت پیش رفت.

می دانم که سوتو پس از فصل بازیکن آزاد خواهد بود. چرا یانکی‌ها او را با تمدید قرارداد امضا نمی‌کنند؟

گفتنش راحت تر از انجام دادن نماینده سوتو، اسکات بوراس، عموماً ترجیح می‌دهد مشتریانش به آژانس‌های آزاد بروند تا مطمئن شوند که ارزش بازار را به دست می‌آورند.

برای اینکه سوتو اکنون قرارداد تمدید قرارداد را امضا کند، یانکی ها احتمالا باید سوتو را با پرداخت اضافی، بزرگتر از آن چیزی که او تصور می کرد در فصل آینده بپذیرد، از بین ببرند.

یانکی ها مجبور بودند مایکل کینگ را در این تجارت بگنجانند. کوری سیپکین برای NY POST

او یک قرارداد 15 ساله 440 میلیون دلاری را رد کرد، درست است؟ پس او چه نوع قراردادی از یانکی ها می خواهد؟

بزرگ. چیزی حدود 500 میلیون دلار یا شاید بیشتر؟

این اغلب یکی از بهترین هترهای بازی نیست – یا هر کسی که در این مورد – در سن 26 سالگی به آژانس رایگان می رسد. این فقط ارزش سوتو را افزایش می دهد.

میانگین ارزش سالانه آن پیشنهاد از ملی‌ها «فقط» ۲۹.۳ میلیون دلار بود. Aaron Judge در خارج از فصل گذشته AAV 40 میلیون دلاری دریافت کرد و انتظار می‌رود که Ohtani از این فصل خارج شود.

سوتو زمین بازی نمی کند، اما او در موقعیتی است که بیشتر از قاضی درآمد دارد.

مردم همیشه در مورد سوتو به عنوان یک ضربه زن تاریخی صحبت می کنند. منظورشان از آن چیست؟

توصیف به عنوان “تد ویلیامز امروزی” ممکن است اندکی اغراق آمیز باشد، اما شاید نه چندان. درصد 0.421 روی پایه سوتو در همه مهاجمان فعال پیشتاز است و آنچه او در طول فصل 24 ساله خود انجام داده است (او در 25 اکتبر 25 ساله شده است) قابل توجه است – ضربه زدن به 0.284 با 160 ران خانگی و 157 OPS-plus، به این معنی. 57 درصد بهتر از میانگین لیگ بود.

بوراس روز چهارشنبه به این نکته اشاره کرد که سوتو به تازگی فصل 24 سالگی خود را به پایان رسانده است، که قاضی به عنوان یک تازه کار بود.

هک، سوتو هشت ماه از ادلی راچمن شکارچی Orioles کوچکتر است، که فکر کردن به آن عجیب است.

هر آنچه که باید در مورد تجارت خوان سوتو یانکی ها بدانید

یانکی ها چهارشنبه شب یک معامله پرفروش انجام دادند و خوان سوتو فوق ستاره را از Padres به دست آوردند و به آنها گل میخ چپ دستی را دادند که به شدت به آن نیاز داشتند.

سوتو پس از اینکه یانکی ها الکس وردوگو را نیز از رد ساکس به دست آوردند، با کاپیتان آرون قاضی که قرار است به میدان مرکزی برود، یک فضای بیرونی اصلاح شده را تکمیل می کند.



سوتو 25 ساله که در سال 2019 با ملی پوشان یک سری مسابقات جهانی را به دست آورد، سه بار قهرمان آل استار شده است. او تمام 162 بازی فصل گذشته را برای پادرس انجام داد و 0.275/.410/.519 را با 35 ران خانگی، 109 RBI و 132 پیاده روی در لیگ برتر انجام داد.

در حالی که سوتو تلنگری بسیار مورد نیاز را برای ترکیب یانکی ها فراهم می کند، این خطر وجود دارد که او پس از فصل 2024 بازیکن آزاد باشد و مشتری اسکات بوراس است، که عموماً می خواهد بازیکنانش به آژانس آزاد برسند.

خوب، ما می دانیم که او واقعاً می تواند ضربه بزند. چقدر باید نگران دفاع و بیس رانینگ سوتو باشیم؟

آنها ممکن است چیزی را به دلخواه رها کنند. اما شما کاملاً آن را با چیزی که او برایتان توهین آمیز به ارمغان می آورد، درک می کنید. او در فصل گذشته 12 توپ ربایی با قوانین جدید که تشویق به حرکت در پایه ها بود، داشت، بنابراین شاید جایی برای رشد در آنجا وجود داشته باشد.

از نظر دفاعی، یانکی ها می توانند او را در زمین راست در استادیوم یانکی بچسبانند و الکس وردوگو را در زمین چپ جادارتر گشت زنی کنند.

آیا این نگران کننده است که قاضی به طور مرتب در مرکز باشد؟ یا چیز مهمی نیست؟

یانکی ها می گویند که با آن راحت هستند، اما اقدامات قبلی آنها می گوید که ممکن است در واقع اینطور نباشد.

قاضی از بازی در میدان مرکزی لذت می‌برد و زمانی که این فرصت به او داده می‌شود بیش از حد خود را حفظ کرده است – از جمله دویدن ثابت در طول فصل MVP خود در سال 2022.

اما یانکی‌ها در استفاده مداوم از او در آنجا مردد بوده‌اند، زیرا هزینه‌ای که برای قاب 6 فوتی و 282 پوندی او می‌گیرد.

آنها به نحوه عملکرد او در طول فصل توجه زیادی خواهند داشت.

آیا یانکی ها می توانند با کوربین برنز معامله کنند؟ AP

یانکی ها با کینگ معامله کردند و لوئیس سورینو را از دست دادند. فرض کنید آنها یوشینوبو یاماموتو را امضا نمی کنند. چرخش به چه صورت است؟ این (گریت) کول، (کارلوس) رودون، (نستور) کورتس، اشمیت و. . . سازمان بهداشت جهانی؟ کسی که امضا می کنند یا با او معامله می کنند؟

یانکی ها در مورد فرانکی مونتاس با بوراس در تماس بوده اند، و بسته به نوع معامله، علاقه ای به اتحاد مجدد وجود دارد – یانکی ها مطمئناً یک قرارداد یک ساله و پر انگیزه را ترجیح می دهند.

گزینه‌های دیگر عبارتند از کوربین برنز (از طریق تجارت)، راست دست کوبایی یاریل رودریگز یا حتی دادن فرصتی به ویل وارن برای کسب شغل در تمرینات بهاری.

اما به خاطر داشته باشید، اگر یانکی‌ها یاماموتو را به ارمغان بیاورند – که کاملاً هدف آنهاست – احتمالاً باید یک استارتر دیگر اضافه کنند زیرا یاماموتو به جای اینکه در یک برنامه پنج روزه باشد، به استراحت بیشتر بین شروع‌ها در ژاپن عادت دارد.

به نظر می رسد که ثورپ واقعاً وارد صحنه شده است. بچه چقدر خوبه

این ممکن است کلید ارزیابی این باشد که چگونه این تجارت برای Padres در چند سال آینده به نتیجه می رسد.

یانکی‌ها تورپ را به خاطر توانایی‌هایش و تغییر نوسان‌اش که به‌عنوان یکی از بهترین‌ها در خردسالان شناخته می‌شود، دوست داشتند.

مت بلیک، مربی زمین بازی، روز سه شنبه در جلسات زمستانی گفت: “این مانند یک زمین بزرگ مبتنی بر حرکت نیست، بلکه بسیار آن را از طریق توپ سریع تونل می زنیم و آن را در آنجا پنهان می کنیم.” و سپس او یک لغزنده کوچک بسیار خوب دارد که به نوعی آن را نیز تونل می زند. بنابراین، این توانایی بسیار زیاد و فریبکاری بیش از اسب‌بخار خام است، اما او ایده‌ای واقعاً خوب در مورد نحوه ارائه دارد.”



منبع

sitemap