هر قسمت «دوستان» روز شکرگزاری، رتبه‌بندی شده است



می تواند وجود داشته باشد بودن نمایش بهتری برای ماراتن در روز شکرگزاری نسبت به “دوستان؟”

«دوستان» یک نمایش کلاسیک برای تماشای روز بوقلمون است، زیرا هر فصل یک قسمت با موضوع تعطیلات داشت. ضرری ندارد که این ساعت مچی برای کل خانواده نیز جذاب است.

امسال، از آنجایی که متیو پری، بازیگر نقش چندلر، در 28 اکتبر در سن 54 سالگی درگذشت، این موضوع به ویژه تلخ است.

همه همبازی‌های سابقش در اینستاگرام به او ادای احترام کردند و جنیفر آنیستون خاطره‌ای از صمیم قلب نوشت: “من هر روز با تو صحبت می‌کنم… گاهی اوقات تقریباً می‌شنوم که می‌گویی “مگر می‌توانی دیوانه‌تر باشی؟” “استراحت کن برادر کوچولو. تو همیشه روزم را ساختی.»

به سبک کلاسیک جوی و چندلر، مت لبلانک در ادای احترام خود به شوخی پرداخت و نوشت: «حدس می‌زنم 20 دلاری را که به من بدهکاری نگه می‌داری».

چه بخواهید به پری ادای احترام کنید، یا فقط بخواهید از تعطیلات پر از «دوستان» لذت ببرید، در اینجا رتبه‌بندی قسمت‌های نهایی جشن شکرگزاری «دوستان» آورده شده است.

مت لبلانک، لیزا کودرو، جنیفر آنیستون، دیوید شویمر، متیو پری، کورتنی کاکس در «دوستان».
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection
راس (دیوید شویمر) و لیست او در «یکی با فهرست».
© برادران وارنر/مجموعه اورت / مجموعه اورت

10. «کسی با فهرست

این قسمت فصل دوم مدت کوتاهی پس از اولین بوسه راس (دیوید شویمر) و ریچل (انیستون) اتفاق افتاد. راس یک لیست “مزایا و معایب” در مورد دنبال کردن رابطه با او تهیه کرد – و بدیهی است که وقتی او آن را پیدا کرد همه چیز به سمتی رفت و خیلی خوشحال نبود. این یک اپیزود سرگرم کننده است، و ترن هوایی حماسی راس و ریچل از یک رمانس، سنگ بنای سریال بود. اما، اگرچه یک داستان فرعی با مضمون شکرگزاری با مونیکا (کورتنی کاکس) دارد، این قسمت بیشتر احساس محوریت «راس و ریچل» دارد. اپیزودهای بهتری در مورد تعطیلات وجود دارد.

دیوید شویمر، لیزا کودرو، مت لبلانک، کورتنی کاکس، متیو پری، جنیفر آنیستون، “کسی که اواخر روز شکرگزاری” دارد.
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection

9. “کسی با اواخر شکرگزاری”

در این اپیزود فصل 10، مونیکا و چندلر سعی می‌کنند از میزبانی جشن شکرگزاری خارج شوند، فیبی آنها را دستکاری می‌کند تا به هر حال میزبانی آن را بر عهده بگیرند، و وقتی همه دیر می‌شوند اذیت می‌شوند و مونیکا همه را قفل می‌کند. این یک قسمت سرگرم کننده است، اما در میان قسمت های شکرگزاری خاطره انگیزترین نیست و یک ستاره مهمان رنگارنگ ندارد.

کورتنی کاکس، متیو پری، کریستینا اپلگیت، دیوید شویمر، جنیفر آنیستون، “کسی با خواهر دیگر ریچل”.
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection
کریستینا اپلگیت در کنار جنیفر آنیستون در «دوستان».

8. “کسی با خواهر دیگر راشل”

در این قسمت فصل 9، خواهر ریچل (کریستینا اپلگیت) به شام ​​می آید و همه را توهین می کند. چندلر (پری) از مونیکا می خواهد که از چینی عروسی آنها برای صرف غذا استفاده کند، اما مونیکا قبول نمی کند. در همین حال، جوی متوجه می‌شود که قرار بود در رژه روز شکرگزاری میسی حضور داشته باشد و فیبی (لیزا کودرو) به او کمک می‌کند تا بهانه‌ای عجیب برای اینکه چرا آن را از دست داده است بیاورد.

الیوت گولد، کریستینا پیکلز، دیوید شویمر، متیو پری، کورتنی کاکس، «کسی که راس اوج گرفت».
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection

7. “کسی که راس اوج گرفت”

در این قسمت فصل 6، مونیکا رابطه خود با چندلر را از والدینش مخفی نگه می دارد، زیرا معلوم شد که آنها چندلر را به خاطر سیگار کشیدن در کالج سرزنش می کنند، زمانی که راس مقصر بوده است. بنابراین، آن‌ها سعی می‌کنند راس را متقاعد کنند که فحش بدهد. ریچل همچنین یک فاجعه آشپزی کلاسیک دارد – قابل ارتباط.

متیو پری، کورتنی کاکس آرکت، مت لبلانک، لیزا کودرو، دیوید شویمر و جنیفر آنیستون و برد پیت در فیلم The One With the Rumor.
برادران وارنر / مجموعه اورت
برد پیت تنها برنامه را با حضور مهمان خود انجام داد.
برادران وارنر / مجموعه اورت

6. “کسی با شایعه”

در این قسمت فصل 8، براد پیت، شوهر آنیستون، یک ستاره مهمان است. او نقش ویل، دوست قدیمی راس را بازی می‌کند که به روز شکرگزاری می‌آید، و معلوم می‌شود که از ریچل کینه‌ای دارد و یک باشگاه «من از راشل متنفرم» ایجاد کرده است. جوی هم شلوار بارداری فیبی را می پوشد. این یک قسمت کلاسیک است و پیت در آن خنده دار است. اما، بازیگران بدلکاری پیت نمایش را از گروه اصلی می‌دزدند (به‌علاوه، گیجی که ویل از ریچل متنفر است خنده‌دار بود، زیرا پیت و آنیستون در زندگی واقعی زوج قدرتمندی بودند – کمی قدرت خود را از دست می‌دهد و زمانی که تیره‌تر می‌شود. آن زمینه را از دست می دهد).

مونیکا و فیبی با یک سگ در «کسی که چندلر سگ‌ها را دوست ندارد».
برادران وارنر / با احترام: مجموعه اورت
دیوید شویمر در نقش راس گلر، متیو پری در نقش چندلر بینگ و مت لبلانک در نقش جوی تریبیانی در فیلم «کسی که چندلر سگ‌ها را دوست ندارد».
گتی ایماژ

5. «کسی که چندلر سگ‌ها را دوست ندارد»

در این قسمت فصل 7، ریچل (دستیارش، تگ، با بازی ادی کیهیل) به شام ​​می‌رود، راس و چندلر برای نام‌گذاری 50 ایالت وارد مسابقه می‌شوند و مشخص می‌شود که فیبی سگی را در اتاقش پنهان کرده است. ، زیرا چندلر نسبت به حیوان بیزار است. مملو از شیطنت های کلاسیک این باند است.

متیو پری، دیوید شویمر، کورتنی کاکس، مت لبلانک، لیزا کودرو، “یکی با فوتبال”.
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection
متیو پری، جنیفر آنیستون و دیوید شویمر در فیلم The One With The Football.
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection

“کسی با فوتبال”

در این قسمت فصل 3، گروه تصمیم می گیرد فوتبال بازی کند – و آنها متوجه می شوند که چرا مونیکا و راس هر دو قبلاً به دلیل بازی بیش از حد تهاجمی و رقابتی خود محروم شده بودند. این یک قسمت سرگرم کننده و تغییر مناظر از اتفاق در یکی از آپارتمان های آنها یا در Central Perk است.

متیو پری در نقش چندلر بینگ، دیوید شویمر در نقش راس گلر در «یکی با چندلر در جعبه».
NBCUniversal از طریق Getty Images
جوی و چندلر، با جعبه چندلر.

“کسی با چندلر در جعبه”

در این قسمت فصل 4، جوی چندلر را مجبور می کند روز را در یک جعبه بگذراند (به دلیل تخلف از بوسیدن دوست دخترش). مونیکا با یک دکتر عاشقانه است، و درام زیادی در اطراف Secret Santa وجود دارد، زیرا راس از اینکه متوجه می‌شود ریچل برمی‌گردد یا هدایایی را رد و بدل می‌کند آزرده می‌شود – و این کار را در زمانی که آنها قرار ملاقات داشتند، انجام داد. اگر از طرفداران دوستی جوی و چندلر هستید، قسمت خوبی است.

“کسی که زیردست فرار می کند”

در این قسمت فصل 1، مونیکا پیشنهاد می کند اولین شام روز شکرگزاری را برای گروه دوستان میزبانی کند. چندلر که شکاک روز شکرگزاری است، تنها در صورتی موافقت می کند که غذای سنتی خود را از پنیر کبابی و فونیون بخورد. یک نقشه جانبی با ریچل وجود دارد که سعی می‌کند به سفر اسکی خانواده‌اش بپیوندد، و همه آن‌ها وقتی بیرون را قفل می‌کنند (بعد از اینکه برای تماشای بالون رژه میسی فراری می‌روند) روی پشت بام گیر می‌کنند. این یک اپیزود کلاسیک پر از لحظات خنده دار، پوچ و دوستی دلگرم کننده است.

نگاه فلش بک چندلر و راس در «یکی با همه شکرگزاری ها».
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection
مونیکا با یک بوقلمون روی سرش.
© Warner Bros/Courtesy Everett Collection

“کسی با تمام شکرگزاری ها”

این اپیزود فصل 5 رتبه 1 را دارد زیرا اپیزود کلاسیکی است که جوی بوقلمونی را روی سرش گیر می‌کند، در یکی از معروف‌ترین جلوه‌های بصری سریال. همچنین مملو از فلاش بک به بدترین روز شکرگزاری گذشته است، بنابراین مملو از موهای بد و سرگرم کننده صورت است (و لباس چاق معروف مونیکا). این همه چیز دارد: شوخ طبعی (مونیکا در صحنه نمادین دیگری نیز یک بوقلمون را روی سرش می گذارد) و قلب – زیرا چندلر نیز با اعتراف عاشقانه برای مونیکا بیرون می آید.



منبع

sitemap