نیروی هوایی ایالات متحده مسافر کشتی کروز کارناوال و پسرش بدحال را در اقیانوس اطلس در یک ماموریت دراماتیک 8 ساعته نجات منتقل می کند.



اعضای نیروی هوایی آمریکا شنبه گذشته یک مادر و فرزند بیمارش را در یک کشتی تفریحی کارناوال که صدها مایل دورتر در اقیانوس اطلس باز بود، نجات دادند.

بر اساس انتشار خبری از 920th Rescue Wing، نجات چشمگیر در کشتی Carnival Venezia رخ داد که در حدود 400 مایلی از سرزمین اصلی ایالات متحده منزوی بود.

دو تیم از افسران امداد و نجات رزمی از پایگاه نیروی فضایی پاتریک در فلوریدا وارد عمل شدند و “در چند ساعت پس از تماس” برای کمک در هوا بودند.

بال نجات 920 در 4 می 2024 یک عملیات حمل و نقل هوایی پزشکی غیرنظامی را برای یک بیمار بحرانی در یک کشتی تفریحی در حدود 400 مایلی سواحل شرقی ایالات متحده با موفقیت انجام داد. 920 / USAF / SWNS

پرواز بر روی دو هلیکوپتر HH-60G Pave Hawk و دو HC-130J Combat King 11 8 ساعت طول کشید تا نیروهای خدمات نجات را انجام دهند.

با توجه به «وضعیت‌های دینامیکی» از آنجایی که کشتی بسیار دور از دریا بود، نیاز به سوخت‌گیری هوا به هوای سه هلیکوپتر برای «مدت طولانی مأموریت» داشت.

پس از رسیدن به محل کشتی، امدادگران در یکی از HH-60 ها باید یک بالابر را برای بیرون آوردن مادر و فرزندش از کشتی فرود آورند.

عکس های نجات جسورانه زن ناشناس و پسرش را نشان می دهد که از عرشه کشتی به داخل هلیکوپتر برده می شوند.

کودک و مادرش سالم به داخل هلیکوپتر منتقل شدند و او در مسیر بازگشت به سرزمین اصلی تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفت.

امدادگران نیروی هوایی ایالات متحده در حال بالا بردن یکی از مسافران بر روی هلیکوپتر دیده می شوند. 920 / USAF / SWNS
در مجموع 8 ساعت طول کشید تا تیم ها عملیات نجات را در اعماق اقیانوس اطلس انجام دهند. TSgt. داریوش سوستر-میرویر/SWNS

علت اورژانس پزشکی بلافاصله مشخص نیست، اما مقامات گفتند که “بیمار با موفقیت به بیمارستانی در ایالات متحده منتقل شد.”

کاپیتان دیلن گان، خلبان اسکادران نجات 301، گفت: «همه در بال با سرعت استثنایی بسیج شدند.

«با متحد کردن تلاش‌هایمان، در زمان حیاتی صرفه‌جویی کردیم و شش ساعت جلوتر از سایر تیم‌های پاسخ، کمک‌های نجات بخش ارائه کردیم. عزم و کارآیی جمعی ما نجات و انتقال موفقیت آمیز افراد نیازمند را تضمین کرد.»

هلیکوپترها 1200 مایل را در هوا طی کردند تا نجات قهرمانانه را انجام دهند.

این مأموریت به سه هلیکوپتر سوخت‌گیری هوا به هوا برای “مدت طولانی مدت ماموریت” با توجه به “وضعیت‌های پویا” نیاز داشت زیرا کشتی بسیار دور از دریا بود. MSgt. کلی گونان / USAF / SWNS
دو تیم از افسران امداد و نجات رزمی از پایگاه نیروی فضایی پاتریک در فلوریدا وارد عمل شدند و “در چند ساعت پس از تماس” برای کمک در هوا بودند. TSgt. داریوش سوستر-میرویر/SWNS

کشتی ونزیا پس از توقف های مختلف در باهاما و دریای کارائیب در حال بازگشت به شهر نیویورک بود.

پس از حمل هوایی پزشکی، کشتی به سفر خود به نیویورک ادامه داد و روز دوشنبه به پرواز درآمد.

این نجات بی باک کمتر از دو ماه پس از آن انجام شد که گارد ساحلی ایالات متحده زنی را که از عوارض پزشکی در کشتی کروز دیزنی واقع در حدود 180 مایلی سواحل پورتوریکو در اقیانوس اطلس قرار داشت، با هواپیما برد.

فیلم ارسال شده توسط گارد ساحلی ایالات متحده نشان می‌دهد که یک امدادگر در دیزنی فانتزی پایین می‌آید و سپس توسط هلیکوپتر MH-60T Jayhawk بلند می‌شود تا در 15 آوریل به بیمارستان منتقل شود.



منبع

sitemap