غیبت قلعه‌نویی در کنفرانس خبری؛ عزت‌اللهی: فردا با تمام توان بازی می‌کنیم/ازبکستان همیشه قابل احترام است


غیبت قلعه‌نویی در کنفرانس خبری؛ عزت‌اللهی: فردا با تمام توان بازی می‌کنیم ازبکستان همیشه قابل احترام است

سرمربی تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان شرکت نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی به علت درد از ناحیه کلیه امروز در نشست خبری پیش از بازی با ازبکستان شرکت نکرد و به جای وی آنتونیو مانیکونه در کنفرانس خبری حاضر شد.

سعید عزت‌اللهی هم که در نشست خبری شرکت کرده است در خصوص بازی گفت: ابتدا برای آقای قلعه‌نویی آرزوی سلامتی می‌کنم چون با وجود کسالتی که داشت کنار ما حضور پیدا کرد. این یک نقطه قوت برای ما است که همه با روحیه کنار هم هستیم.

وی افزود: بعد از بازی خوبی که با هنگ کنگ انجام دادیم یک بازی سخت مقابل تیم ملی ازبکستان داریم و  می‌دانیم که قطعا بازی سخت و جذابی را داریم. با همه توان امیدوار هستیم که برای دفاع از نامه ایران بازی خواهیم کرد.

هافبک تیم ملی در پاسخ به این سوال که با شمارادوف در تیم روستوف بازی کرده است و نظرش در مورد این بازیکن چیست گفت: خیلی خوشحال هستم که او نسبت به زمانی که در روستوف بودیم پیشرفت خیلی خوبی داشته و یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ازبکستان و حتی آسیا است. چه از نظر شخصیتی و چه از نظر فنی او بازیکن خوبی است و حضور مهاجم با تجربه‌ای مثل او نقظه قوت ازبکستان است اما ما هم تیم ملی ایران هستیم و بازی های حریف را آنالیز کردیم و با همه وجود سعی می کنیم نظرات کادر فنی تیم ملی را در زمین پیاده کنیم.

عزت اللهی در مورد اینکه بازیکنان تیم ملی ایران همیشه در مورد تیم ملی ازبکستان تعریف می‌کنند و آیا این مساله تعارف بوده یا یک نوع دیپلماسی ورزشی است گفت: ما از زبان فوتبال حریفمی‌زنیم و به عنوان یک فوتبالی می‌گویم با وجود اینکه در این سالها تیم ملی ازبکستان را شکست دادیم ولی این تیم همیشه تیمی قابل احترام بوده و در زمین تا آخرین لحظه جنگیده است. مردم ازبکستان باید بدانند آنها مقابل تیمی شکست خورده‌اند که جزو بهترین تیم های آسیا است اما ما به عنوان تیم ملی ایران همیشه بازیکنان این تیم را تحسین کرده‌ایم و پیشرفت در این تیم را دیده‌ایم. همین که چند بازیکن آنها در لیگ‌های اروپایی بازی کرده‌اند نشاندهنده پیشرفت این تیم است.

وی تاکید کرد: برد و باخت همیشه وجود دارد اما فاصله ها کم است. ما در ایران بازیکنان بزرگی داریم و قطعا تجربه و کیفیت بازیکنان نتیجه نهایی را رقم می‌زنند اما تیم ملی ازبکستان برای ما قابل احترام است که باید با تمام توان مقابل آنها قرار بگیریم. 

sitemap