حفظ سلامتی خود | اتصال تناسب اندام


اکتبر ماه بزرگی برای آگاهی از سلامت جسمی در فیتنس کانکشن است. رویدادهای ما در حمایت از آگاهی از سرطان سینه و هفته پیری فعال را بررسی کنید. هر کسی، صرف نظر از سن، جنسیت یا سابقه خانوادگی، ممکن است خود را از یک بیماری مزمن بیابد. ما اینجا هستیم تا از طریق ورزش، رژیم غذایی و انجمن حمایتی به شما کمک کنیم.

تاثیرات مثبت تناسب اندام

طبق CDC، ورزش منظم می تواند به جلوگیری از خطر بیماری های مزمن مانند دیابت نوع 2، بیماری قلبی، بسیاری از انواع سرطان، افسردگی، اضطراب و زوال عقل کمک کند. توجه به این نکته مهم است که اگر یک بیماری مزمن دارید، ورزش می تواند به بهبود و مدیریت علائم کمک کند.

نکاتی برای ورزش منظم از جانب کلینیک مایو:

  • ورزش هوازی می تواند به بهبود سلامت و استقامت قلب شما کمک کند و به کاهش وزن کمک کند.
  • تمرینات قدرتی می‌تواند قدرت و استقامت عضلانی را بهبود بخشد، انجام فعالیت‌های روزانه را آسان‌تر کند، کاهش قدرت عضلانی مرتبط با بیماری را کاهش دهد و ثبات مفاصل را فراهم کند.
  • تمرینات انعطاف پذیری ممکن است به شما کمک کند دامنه حرکتی بهینه در مورد مفاصل خود داشته باشید، بنابراین آنها می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند در حالی که تمرینات ثبات ممکن است به کاهش خطر سقوط کمک کند.

Fitco OCT BlogIMAGE2

مربی کانی الج همه چیز درباره تناسب اندام است

کانی یک مربی تناسب اندام از لیتل الم، تگزاس است. او زندگی خود را در جستجوی احساس و به نظر رسیدن به بهترین شکل و کمک به دیگران نیز تغییر داده است. سابقه بیماری مزمن خانواده او باعث شد تا او تغییر بزرگی در سبک زندگی ایجاد کند. ما از او خواستیم که داستان تحول خود را برای ما تعریف کند و این چیزی است که او باید بگوید:

من با سایز 24 تقریباً 290 وزن داشتم و از دست دادن پدرم به دلیل دیابت انگیزه ای برای حرکت در من شد. می دانستم که باید سریع تغییراتی ایجاد کنم تا نتایج یکسانی را برای فرزندانم به ارمغان نیاورم. من شروع به حضور در یک ورزشگاه محلی کردم و صدای موسیقی را از پشت شنیدم. آنچه را که برای یک کلاس تناسب اندام گروهی یاد گرفتم جستجو کردم. زومبا در برنامه بود و همه به نظر می رسیدند که لبخند می زنند و از تمرین خود لذت می برند. من آن را امتحان کردم و نتوانستم بیشتر از 15 دقیقه دوام بیاورم. مدام برمی گشتم تا اینکه بالاخره توانستم کل کلاس را بدون توقف برای استراحت بگذرانم. من شروع به کاهش کالری با کنترل سهم کردم و به خودم آموزش دادم که نوشیدنی های شیرین را محدود کنم و تغذیه را به جای کالری خالی انتخاب کنم. بعداً مربی زومبا شدم که منجر به یادگیری و آموزش بیشتر شد. یک کلاس زندگی من را برای همیشه تغییر داد و می توانم به دیگران کمک کنم تا به سطوح جدید تناسب اندام خود برسند. امروز، من سایز 10 هستم، هنوز روی نسخه بهتری از خودم و 120 پوند سبک تر کار می کنم.

تغذیه متعادل

خوب غذا خوردن از فردی به فرد دیگر بر اساس فرهنگ، ترجیحات غذایی، حساسیت ها، بودجه و غیره متفاوت است. غذاهای معمولی برای خوردن روزانه انواع میوه ها، سبزیجات، پروتئین ها و غلات هستند.

انتخاب های بهتر:

  • انتخاب آب یا نوشیدنی های بدون کالری به جای آب میوه و نوشابه
  • در خواربارفروشی به سراغ گزینه های لبنی کم چرب یا بدون چربی بروید
  • به دنبال انواع غلات کامل غلات، نان و پاستا باشید
  • به جای گوشت چرب از گوشت کم چرب استفاده کنید

در هنگام پیری تناسب اندام بمانید

سالم ماندن و فعال ماندن می تواند از خرج کردن پول زیادی برای قبوض بیمارستان جلوگیری کند. بر اساس موسسه ملی پیری“اغلب وقتی افراد مسن توانایی انجام کارها را به تنهایی از دست می دهند، عدم تحرک بیشتر از سن مقصر است. عدم فعالیت بدنی نیز می تواند منجر به مراجعه بیشتر به پزشک، بستری شدن بیشتر در بیمارستان و استفاده بیشتر از داروها برای انواع بیماری ها شود.

مزایای کلیدی تناسب اندام با توجه به شورای ملی سالمندی:

  • جلوگیری از تحلیل استخوان
  • تسکین درد آرتروز
  • کمک به پیشگیری از بیماری مزمن
  • ایمنی خود را تقویت کنید
  • بهبود خلق و خو

ما چیزی را دوست نداریم جز اینکه بتوانیم شما را در مسیر حفظ سلامتی و فعال ماندن برای خود فعلی خود و همچنین با افزایش سن، نگه داریم. گام‌هایی که امروز برمی‌دارید می‌تواند به آینده‌تان بیش از آنچه که می‌توانید درک کنید کمک کند. اگر دوست دارید مطالب دیگر را بخوانید نکاتی برای ورزش منظم، گذشته ما را بررسی کنید وبلاگ ها. برای تعامل با مربیان انگیزشی مانند کانی به ما در باشگاه بپیوندید نزدیکترین مکان برای ما کلاس ها!



sitemap