تسلای ایلان ماسک پیشنهادهای کارآموزی تابستانی را به دانشجویان در میان کاهش گسترده مشاغل، از بین می برد


گزارش ها حاکی از آن است که تسلا از پیشنهادهای کارآموزی تابستانی که به دانشجویان ارائه شده بود، رد کرده است.

بلومبرگ روز چهارشنبه گزارش داد که چندین دانش آموز وضعیت خود را در پست هایی در پروفایل لینکدین خود در این هفته شرح دادند.

یکی از دانشجویانی که توسط این رسانه شناسایی شد، گفت تسلا روز دوشنبه از طریق یک تماس تلفنی به او اطلاع داد که دیگر دوره کارآموزی تابستانی ندارد، پیشرفتی که او به نیروی کار و تلاش‌های کاهش هزینه تسلا به تازگی آغاز کرده است.

تسلا در اواسط آوریل اعلام کرد که 10 درصد از 140400 نفر خود را کاهش خواهد داد. تقریباً 6000 نفر از این اخراج ها به کارگران در تگزاس و کالیفرنیا ضربه می زند.

اخیراً، سازنده EV نشان داده است که کارگران بیشتری از جمله بسیاری از تیم Supercharger علاوه بر حذف اولیه، اخراج خواهند شد.

FOX Business با تسلا تماس گرفت تا در مورد پیشنهادات کارآموزی و تعداد زیادی از پیشنهادات انصراف دهد، اما تا زمان انتشار پاسخی دریافت نکرد.

به گزارش بلومبرگ، یکی دیگر از دانشجویان کالج روز چهارشنبه گفت که پیشنهاد او نیز با اطلاع بسیار اندکی انجام شد.


الون ماسک
تسلای ایلان ماسک ماه گذشته اعلام کرد که 10 درصد از 140400 نفر خود را کاهش خواهد داد. خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

در یک پست لینکدین، او گزارش داد که قبل از اینکه تسلا از پیشنهاد خود عقب نشینی کند، قبلاً مسکن را برای دوره کارآموزی با سازنده خودروهای برقی که انتظار داشت در سه هفته دیگر آغاز شود، بسته بود.

انصراف پیشنهاد کارآموزی گزارش شده توسط تسلا در حالی صورت گرفت که سال تحصیلی در بسیاری از دانشگاه ها در حال پایان است و بسیاری از دانشجویان در حال آماده شدن برای پیوستن به شرکت ها به عنوان کارآموز تابستانی هستند.

سازنده خودروهای برقی تحت مدیریت ایلان ماسک معمولاً در بهار، تابستان و پاییز دانشجویان را برای دوره های کارآموزی به داخل هواپیما می آورد.


خودروهای تسلا
بر اساس آخرین گزارش سالانه این شرکت، سالانه بیش از 6000 دانشجو کارآموز تسلا می شوند. دیلن استوارت/تصویر ورزش/سیپ

بر اساس آخرین گزارش سالانه این شرکت، سالانه بیش از 6000 دانشجو کارآموز تسلا می شوند.

تسلا که در هفته‌های اخیر تلاطم‌هایی را تجربه کرده است، اعلام کرد که کاهش‌های تعداد کارمندان برنامه‌ریزی‌شده آن «تسلا را برای مرحله بعدی رشد ما آماده می‌کند، زیرا ما در حال توسعه برخی از انقلابی‌ترین فناوری‌ها در زمینه خودرو، انرژی و هوش مصنوعی هستیم». بایگانی در اواسط آوریل به کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC).

این شرکت پروژه های متعددی از جمله خودروهای جدید و ارزان قیمت و رباتاکسی را در دست اجرا دارد.

برک دوما از FOX Business در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

sitemap