نشاط آور صداهای سیاه در تناسب اندام


تناسب اندام فقط ورزش کردن نیست. این در مورد ایجاد یک جامعه است. در فیتنس کانکشن، ما معتقدیم که اتصال در هسته اصلی ماموریت ما قرار دارد. ما می دانیم که سیاه پوستان در طول تاریخ در حوزه سلامت و تندرستی کمتر معرفی شده و به حاشیه رانده شده اند.

هدف ما ایجاد فضایی است که در آن همه احساس دیده شدن، شنیده شدن و ارزشمند شدن داشته باشند. به همین دلیل است که ما برای جشن گرفتن ماه تاریخ سیاه پوست با نمایش متخصصان تناسب اندام سیاه پوست که به شکل گیری صنعت سلامت و تناسب اندام کمک کرده اند، هیجان زده هستیم. از مربیان افراد مشهور گرفته تا فعالان، این افراد الهام بخش موانع را شکسته اند و راه را برای دیگران در رشته خود هموار کرده اند.

کتی 1

کتی استنفورد گرانت

کاتلین استنفورد گرانت یک چهره پیشگام در دنیای پیلاتس بود. او مستقیماً زیر نظر جوزف پیلاتس، بنیانگذار روش پیلاتس تحصیل کرد و بیش از 50 سال به تدریس پیلاتس ادامه داد. او که یک رقصنده، طراح رقص، مدیر هنری و معلم بود، زندگی خود را وقف رساندن شادی و انرژی به هر جنبه ای از کارش کرد.

تونی 1

تونی کری

تونی کری یکی از بنیانگذاران Black Girls RUN است، سازمانی که برای تشویق زنان سیاه پوست به فعال تر شدن و لذت بردن از دویدن کار می کند. چیزی که به عنوان یک گروه کوچک از دوستان شروع شد، اکنون به یک جنبش سراسری با بیش از 200 باشگاه در سراسر ایالات متحده تبدیل شده است.

لروی 2

لروی کولبر

Leroy Colbert یک پیشگام واقعی در دنیای تناسب اندام بود و کارهایی را انجام داد که قبلاً هرگز انجام نشده بود – و در عین حال موانع را برای افراد رنگین پوست در طول مسیر شکست. او یکی از اولین مردان رنگین پوستی بود که روی جلد مجلات بدنسازی و قدرت را زیبا کرد. فداکاری او برای تمرین و تغذیه بی نظیر بود و دستاوردهای او همچنان الهام بخش ورزشکاران در سراسر جهان است.

کویا

کویا وب

کویا وب یک معلم یوگا شناخته شده بین المللی، مربی سلامت کل نگر، نویسنده، سخنران و میزبان پادکست است که مأموریت دارد عشق به خود را ترویج کند و زندگی سالم را به شیوه ای سرگرم کننده و در دسترس در اولویت قرار دهد. او مشتاق کمک به دیگران برای یافتن قدرت درونی خود و رسیدن به اهداف خود از طریق برنامه های نوآورانه سلامتی است.

با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی، شرکت در کلاس ها و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با ما، در این جشن ماه تاریخ سیاه به ما بپیوندید. بیایید به جشن گرفتن برتری سیاه هر روز ادامه دهیم! این ماه صندوق پستی خود را برای مصاحبه ما با مربی کلاس DeeDee و Instagram بررسی کنید تا اعضای برجسته ما را برای ماه فوریه ببینید. ما با هم می توانیم جامعه ای فراگیرتر و عادلانه تر در سلامت و تندرستی ایجاد کنیم.

*افراد برجسته به هیچ وجه وابسته یا حمایت مالی Fitness Connection نیستند.



sitemap