جایگزین های درخشان و با طراوت برای از بین بردن عادت سودا


چه بخواهید نوشابه را جایگزین کنید، چه در حال کاوش در صحنه ماکتل باشید، یا سعی کنید چرخش نوشیدنی خود را به روشی سالم ادویه کنید، نوشیدنی های گازدار و با طراوت بسیار لذت بخش است.

صادقانه بگویم، مزایای بی پایان هستند! از قطع کردن قند، کاهش مصرف الکل، تا بهبود هیدراتاسیون، چیزهای خوبی وجود دارد که از تعویض ساده نوشابه حاصل می شود. و در حالی که عمدی با یک نوشیدنی سرگرم کننده ممکن است احمقانه به نظر برسد، عنصری از عمد را اضافه می کند که همچنین می تواند ذهن آگاهی (و قدردانی!) بیشتری را به بخشی خسته کننده از رژیم غذایی و عادات روزانه شما بیاورد.

قبل از پرداختن به آن، مهم است که توجه داشته باشیم که این عادت‌ها چقدر می‌توانند ریشه‌دار باشند، و اینکه چگونه قند معتاد و نوشابه هم می تواند باشد. ما می دانیم که حذف نوشابه از رژیم غذایی – پس از دهه ها مصرف منظم – ساده ترین کار نیست. در این فرآیند با خودتان راحت باشید و با نوشیدنی هایی که به عنوان جایگزین معرفی می کنید خلاق باشید تا این کار را تا حد امکان سرگرم کننده و مثبت کنید. شما این را دارید!

در آینده، چند گزینه DIY برای سناریوهای مختلف، و چند تکرار آسان از فروشگاه که می تواند به شما کمک کند عادت نوشابه خود را کاهش دهید.

نوشیدنی های گازدار DIY

آب میوه اسپریتزر

این یکی از ساده‌ترین تعویض‌ها است و بسیار خوشمزه است – آب میوه مورد علاقه خود (آناناس، گریپ فروت، زغال اخته، انار) را با مقداری آب گازدار ساده و غیره مخلوط کنید. ممکن است نظرات برخی مخالفان را در مورد محتوای قند بشنوید. به آن می گوییم، قند میوه برای بدن شما بسیار بهتر از آن است شربت ذرت با فروکتوز بالا. بعلاوه، حتی اگر آب میوه حاوی قند بیشتری نسبت به مثلاً آب باشد، مملو از ریزمغذی ها و آنتی اکسیدان هایی است که برای بدن شما مفید است. به طور کلی، این یک مثبت خالص است، و اینطور است خوش طعم.

میل به چیزی سبک و حبابی دارید؟ در اینجا نحوه درست کردن خودتان آمده است:

عناصر:

  • 1 فنجان سلتزر یا آب سودا
  • ½ فنجان توت تازه، کمی له شده
  • ¼ فنجان آب سرد فشرده یا کامبوچا دلخواه
  • شیرین کننده، برای سرو (اختیاری)

جهت ها:

مرحله شماره 1: توت های له شده را به پایه یک لیوان بزرگ برای سرو اضافه کنید. سپس با کومبوچا یا آب تازه مخلوط کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

گام 2: روی آن را با آب گازدار بریزید و شیرین کننده دلخواه (اختیاری) را هم بزنید. بریزید و روی یخ سرو کنید!

مربوط: 10 دستور العمل ساده آبمیوه برای تمام نیازهای سلامتی شما

DIY Mocktail Spritz

اگر اصلاً در مورد دنیای میکسولوژی کنجکاو هستید، اکنون زمان شما برای درخشش است! اما برای ساخت موکتل عالی خود نیازی به متخصص بودن ندارید. ترکیباتی مانند کرم نارگیل، آب لیموترش، و آب گازدار، یا لیموناد زنجبیل گازدار را امتحان کنید. هرچه بیشتر بتوانید از مواد تک و فرآوری نشده استفاده کنید، بهتر است (یعنی اگر لیموناد زنجبیل درست می‌کنید، سعی کنید خودتان آن را با آب لیمو، زنجبیل و عسل درست کنید، در مقابل نسخه‌ای که دارای مواد شیمیایی است).

مربوط: 7 ایده سالم و کم قند

نوشیدنی های چای گازدار

یکی از راه های مورد علاقه ما برای جایگزینی نوشابه، ایجاد یک چای یخی گازدار است. مخلوط چای مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مقدار بسیار غلیظ آن را با آب کمتر دم کنید. آن چای غلیظ را سرد کنید یا به آرامی روی یخ بریزید و در آب گازدار سرد بریزید. همچنین می‌توانید مقداری آب میوه اضافه کنید، اگر ترکیب دستور غذا و طعم آن را می‌طلبد، یا از افزودنی‌هایی مانند دارچین، عصاره وانیل یا حتی آب شکوفه پرتقال (که می‌توانید به راحتی در آمازون پیدا کنید!) استفاده کنید.

درختچه ها

اگر وقت دارید و از ایجاد چیزی از ابتدا لذت می برید، ایجاد یک درختچه را در نظر بگیرید. درختچه یک است شربت سرکه و میوه خانگی، با آب گازدار ترکیب شده است. سرکه می تواند برخی از خواص سلامتی داشته باشدبسته به نوع استفاده شما (مانند ACV!)، و هنگامی که با میوه های تازه و مقدار (کم!) شکر ترکیب شود، مقداری آنتی اکسیدان و ریز مغذی های اضافی دریافت خواهید کرد. این همچنین به شما امکان می‌دهد میزان قند وارد شده به نوشیدنی‌تان را کنترل کنید – فرصتی که با نوشابه‌های موجود در فروشگاه به دست نمی‌آورید.

یک جایگزین خوشمزه دیگر؟ این چای سم زدایی زنجبیل زردچوبه. این با زنجبیل، زردچوبه، سرکه سیب و کمی عسل درست می‌شود و زمانی که می‌خواهید چیزی گرم و دلپذیر می‌خواهید، به عنوان یک جایگزین سودای غنی از مواد مغذی عمل کند!

عناصر:

  • 12 اونس آب گرم
  • ½ لیمو، آب گرفته
  • 1 قاشق چایخوری زنجبیل، ریز رنده شده
  • 1 قاشق چایخوری زردچوبه، ریز رنده شده
  • فلفل کاین 1 عدد
  • 1 قاشق چایخوری سرکه سیب
  • عزیزم نم نم نم

جهت ها:

مرحله شماره 1: همه مواد را با آب داغ منهای عسل به یک لیوان اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شوند. 5 دقیقه دم کنید و سپس صاف کنید.

گام 2: با قطره ای عسل شیرین کنید. سپس سرو کنید، میل کنید و لذت ببرید!

قهوه گازدار

ما را در این مورد بشنوید: قهوه گازدار یا دم کرده سرد. این خلقت با الهام از ایتالیا قند کمتری دارد، تن آنتی اکسیدان، و کم کالری است. بدیهی است که این بهترین انتخاب برای افرادی که به ویژه به کافئین حساس هستند، نیست، اما اگر یک نوشابه کافئین دار را جایگزین کنید، این یک انتخاب سالم عالی خواهد بود.

مربوط: قهوه خود را با این 13 نوشیدنی ضد استرس عوض کنید

DIY “صلیب”

با یک اسانس با طعم مناسب غذایی (مانند وانیل، شکوفه پرتقال، گل رز، مرکبات و غیره)، می توانید فقط چند قطره را به آب گازدار از پیش خریداری شده و ساده اضافه کنید و آن را تا حدی جاز کنید. آیا این در مقایسه با نوشابه مورد علاقه شما خسته کننده است؟ شاید. اما گزینه های طعم ممکن است شما را شگفت زده کنند! همانطور که فواید سلامتی، البته. همچنین اگر یک SodaStream یا یک نوشابه ساز خانگی دیگر دارید، می توانید از این روش استفاده کنید.

معاوضه خرید از فروشگاه

La Croix (یا سلتزرهای طعم دار)

باز هم، ما این دسته بعدی را با ساده ترین نسخه شروع می کنیم – یک نوشیدنی گازدار بدون شکر، اما مقدار خوبی از طعم. امروزه گزینه های بی نهایتی برای طعم های برند سلتزر مورد علاقه شما وجود دارد، خواه این باشد صلیب یا مارک امضای فروشگاه مواد غذایی شما! ما طعم هایی مانند پینا کولادا، شکوفه های گیلاس و آلو ساحلی را دیده ایم. حتی آب‌های گازدار «طعم‌دار» کولا با شکر صفر یا شیرین‌کننده‌های مصنوعی، فقط یک جوهر طعم وجود دارد.

نوشابه های سالم

اگر واقعاً هوس یک نوشابه دارید و به چیزی شیرین نیاز دارید، این روزها گزینه های زیادی در بازار وجود دارد. مارک هایی مانند اولی پاپ، خشخاش، و احیای نوشیدنی‌های پری بیوتیک کنسرو شده و گازدار ایجاد کرده‌اند که طعمی شبیه نوشابه‌های میوه‌ای دارند، اما برای بدن شما ملایم‌تر هستند (با تمرکز بیشتر بر تغذیه، قند کمتر، بدون شربت ذرت با فروکتوز بالا و غیره) و برای شما بسیار بهتر است. سلامت روده.

اگر اینها را در قفسه های نزدیک خود نمی بینید، فروشگاه مواد غذایی بهداشتی محلی، Whole Foods یا خرده فروش آنلاین خود را بررسی کنید.

موکتل های کنسرو شده

در حالی که اینها لزوماً به اندازه یک نوشابه سالم «سالم» نیستند (هنوز شکر در آن وجود دارد)، این یک جایگزین عالی برای الکل است، و دوباره، آنها به سادگی لذت بخش هستند. مارک هایی مانند لیر مجموعه‌ای ضد صفر با کوکتل‌های درخشان کلاسیک (مانند کوکتل‌های شامپاین، جین و تونیک و اسپریتس Aperol) ایجاد کرده‌اند. این یک راه با طراوت برای استراحت دادن به کبد است، در حالی که احساس می کنید در حال خوردن و برداشتن بار هستید.

نوشیدنی های گازدار آداپتوژن

یکی دیگر از گزینه های عالی که می توانید در فروشگاه بخرید (اگرچه کمی گران تر از نوشابه های معمولی است) یک معجون درخشان آداپتوژن است. استراحتبه عنوان مثال، برندی است که طعم هایی مانند رز توت فرنگی، لیمو تمشک، مرکبات لیمویی و نارنگی گریپ فروت را ارائه می دهد. این ترکیبات حاوی منیزیم و L-theanine هستند که به شما کمک می کند تا آرامش داشته باشید و قند خون شما را مانند نوشابه افزایش نمی دهد.

تعویض سودای سالم برای پیروزی

به دنبال جایگزینی نوشابه قندی خود هستید؟ خوب، شما خوش شانس هستید – نوشیدنی های گازدار با طراوت اینجا هستند تا روز را نجات دهند! این نوشیدنی‌های حباب‌دار جایگزین مناسبی برای نوشابه هستند و طعم و مزه را بدون هیچ احساس گناهی ارائه می‌دهند. هنگامی که می خواهید بدون هیچ شکر یا کالری اضافه ای آبرسانی و شاداب شوید، این نوشیدنی های گازدار را امتحان کنید. از اسپریتزرهای DIY گرفته تا ماکت های فروشگاهی، گزینه های بی پایان هستند. پس با شکر خداحافظی کنید و به دنیای درخشان و هیجان انگیز نوشیدنی های گازدار سالم سلام کنید!

sitemap