چگونه عادت ها به انتقال کمک می کنند


در تمام طول سال ما مشتاقانه منتظر تابستان هستیم. ما در مورد بهترین ظاهر و احساس خود در ساحل یا استخر خیال پردازی می کنیم. اما وقتی اینجا آمد، چه چیز دیگری برای انتظار وجود دارد؟

Fitco Aug BlogImage1

پاییز از نظر تاریخی کمتر هیجان‌انگیز است: تعطیلات به پایان رسیده است، هوا سردتر است، باید به مدرسه برگردیم و آفتاب کمتری در طول روز وجود دارد. اما… اگر طرز فکر خود را در مورد تغییر فصل تنظیم کنیم، چه؟ با رفتن به پایان تابستان، از بازگشت به یک روال هراس نداشته باشید! عادت‌ها به ما کمک می‌کنند تا به ما انگیزه بدهیم و بهترین نسخه از خودمان را بسازیم.

این جمله که «مردم مخلوق عادت هستند» درست است! این عبارت می تواند به ما کمک کند تا به خاطر بسپاریم که داشتن یک روال می تواند برای انسان مفید و طبیعی باشد. بدون یک روال، تحقیقات نشان می‌دهد که ما بیشتر استرس می‌گیریم، کمتر می‌خوابیم و بد غذا می‌خوریم.

ایجاد تعادل بین کار، دوستان، خانواده، سرگرمی ها و غیره در هر روز ممکن است سخت باشد. انتقال از آگوست به سپتامبر به دلیل زمانی که روال ها باید دوباره شروع شوند، بدنام است زیرا مدرسه بازگشته است.

Fitco Aug BlogImage2

اگر مدتی از آخرین تمرین شما گذشته باشد، نباید برای بازگشت به یک روال شرمنده باشید. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند شیار مناسب را پیدا کنید.

  1. زیاد به خودت سخت نگیر به راحتی به ورزش کردن برگردید. تند تند رفتن باعث آسیب می شود و باعث می شود پیشرفت خود را متوقف کنید.
  2. اهداف واقع بینانه و قابل اندازه گیری تعیین کنید. داشتن چیزی برای انتظار یا رسیدن به آن می تواند به ادامه راه شما کمک کند.
    کپی وبلاگ FC AUG UGC pacoslife

    “رویا بدون هدف فقط یک رویاست.” [email protected]_

  3. اگر در تعیین زمان برای حرکت دادن بدن خود مشکل دارید، از نظر فیزیکی آن را در تقویم خود برنامه ریزی کنید.
  4. قرار نیست هر روز یک تمرین شدید باشد. وقتی یک روز استراحت دارید هنوز هم می توانید در سفر تناسب اندام خود پیشرفت کنید.
  5. به خاطر از دست دادن یک تمرین یا افراط در کاری که تصمیم گرفته اید غیرمجاز است، خودتان را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. فقط به یاد داشته باشید که همیشه می توانید دوباره شروع کنید.
    کپی وبلاگ FC AUG juang.p11

    “در پیگیری رویاها و اهداف خود بی امان باشید.” – @juang.p11

  6. اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که شما را بالا می برند و شما را برای ادامه مسیر به چالش می کشند. داشتن شخصی برای به اشتراک گذاشتن برنامه های تمرینی و غذایی با او می تواند به شما کمک کند که مسئولیت پذیر باشید.
  7. به خاطر داشته باشید که چرا از ابتدا شروع کردید. زمانی که احساس کردید استقامت خود را برای حفظ روال خود از دست می دهید، به آن دلیل فکر کنید.
کپی وبلاگ FC AUG UGC angelafitmom5

«بعضی روزها باید ظاهر شوید و جلو بروید، حتی در روزهایی که نمی خواهید. اما… آن وقت است که می فهمی واقعا چقدر قوی هستی!» [email protected]

پیدا کردن یا بازگشت به یک روال به تنهایی ممکن است سخت باشد. Fitness Connection می‌خواهد به آسان‌تر کردن آن کمک کند. ایجاد زمان در هفته برای کلاس های تمرینی ما یک راه عالی برای برنامه ریزی فعالیت های تناسب اندام و عضویت در یک جامعه حمایتی است. برای اینکه روال شما کهنه نشود، ما انواع مختلف کلاس ها از زومبا تا دوچرخه سواری را داریم! اگر به دنبال کسی هستید که شما را پاسخگو نگه دارد، می‌توانید یک دوست همفکر را با خود بیاورید تا کلاس‌های ما یا Test Drive A Personal Trainer را امتحان کند.



sitemap