پروفسور سوزان میلر به شوخی می‌گوید «سوپر رفت‌وآمد» او از نیویورک به میشیگان سریع‌تر از سفرهای قبلی LIRR به شهر است.



یک “سوپر مسافر” که بیش از دو سال است که از شهر نیویورک برای برگزاری کنسرت آموزشی خود در Ann Arbor، میشیگان سفر می کند، ادعا می کند که روال هفتگی او به قدری کارآمد است که نسبت به زمانی که یک بار سوار جاده راه آهن لانگ آیلند به سمت بیگ شده بود احساس می کند کوتاه تر است. اپل برای کار

سوزان میلر، ساکن نیویورک، هر هفته سوار هواپیما می شود تا به غرب میانه پرواز کند، جایی که به عنوان استاد تمام وقت در مدرسه بازرگانی دانشگاه میشیگان تدریس می کند.

من از فضا و فرهنگی متفاوت از نیویورک لذت می برم. و معمولاً پرواز بین نیویورک و میشیگان بیش از دو ساعت طول نمی کشد.

من گاهی به شوخی می گویم که رسیدن از آپارتمان نیویورکم به آن آربور، میشیگان، کمتر از رفتن با راه آهن لانگ آیلند به منهتن برای 23 سالی که در آنجا کار کردم، طول می کشد.

سوزان میلر ادعا می کند که سفر هفتگی او به قدری کارآمد است که نسبت به زمانی که برای کار سوار جاده راه آهن لانگ آیلند به سمت سیب بزرگ شد، کوتاه تر به نظر می رسد. لینکدین

آموزگار نکات مثبت ترتیبات سفر غیرمعمول و نکاتی برای موفقیت در رفت‌وآمدهای معکوس را در مقاله‌ای که به صورت اول شخص نوشته شده است، توضیح داد.

میلر گفت از زمانی که سفرهای هفتگی خود را در ژانویه 2022 آغاز کرد، نسبت به دوی سرعت در فرودگاه ها وضعیت بهتری دارد و می داند که چگونه در فضاهای شلوغ از سفر رفت و برگشتش بین اپل بزرگ و مدرسه دولتی محترم هدایت شود.

من می دانم که چگونه پروازها و Ubers را هدایت کنم. به علاوه، من یاد گرفته ام که چگونه به سرعت در فضاهای شلوغ و شلوغ مانور بدهم – حتی می توانم بگویم که پس از چندین بار دویدن در فرودگاه ها از نظر بدنی بهتر شده ام.

می‌توانم به سرعت یک چمدان کوچک ببندم و ورودم به فرودگاه را به دقیقه کاهش دهم. دانستن اینکه چگونه از ساعت شلوغی شدید نیویورک جلوگیری کنم به من کمک می‌کند رفت و آمدم را کوتاه نگه دارم.»

میلر هر هفته به غرب میانه پرواز می کند – جایی که او استاد دانشکده بازرگانی دانشگاه میشیگان است. Spiroview Inc. – stock.adobe.com

میلر همچنین خاطرنشان کرد که پروازها را از قبل خریداری می‌کند – او قبلاً برای ترم پاییز 2024 رزرو کرده است – بنابراین آنها را ارزان‌تر می‌گیرد و یک کارت اعتباری دلتا باز می‌کند که به او 15٪ تخفیف می‌دهد.

او معمولا بین 120 تا 250 دلار برای رفت و برگشت هزینه می کند. گران ترین گذرنامه ماهانه برای LIRR برای شرقی ترین بخش های لانگ آیلند 468 دلار است.

مربی به Business Insider گفت در حالی که در غرب میانه است در هتلی در کنار مدرسه بازرگانی می ماند و چون آشپزخانه ندارد، یا در خانه دوستان غذا می خورد یا بیرون غذا می خورد.

میلر می گوید که یک کارت اعتباری دلتا باز کرده است که به او 15 درصد تخفیف می دهد و اشاره می کند که پروازها را از قبل خریداری می کند. Corbis از طریق Getty Images

میلر گفت: “من کارکنان هتل را می شناسم و احساس می کنم خانه دوم من است، بدون تعمیر و نگهداری.”

ماجرای سفر عجیب او پس از آن شروع شد که او سال ها به عنوان سخنران مهمان در مدرسه حضور داشت و به سال 2007 بازمی گردد.

در اکتبر 2021، دکتر مری هاینزلی، که رئیس دانشکده بازرگانی راس است، پس از اینکه میلر بارها در کلاس‌هایش صحبت کرد، به میلر یک کنسرت تمام وقت پیشنهاد داد.

پس از تردید اولیه به دلیل مسافت، میلر این پیشنهاد را پذیرفت.

فکر می‌کنم بهترین‌های هر دو دنیا را دارم: به دانش‌آموزان باهوش، خوش‌بین و دلسوز از سراسر جهان آموزش می‌دهم، و می‌توانم به خانه برگردم و از هر چیزی که شهر نیویورک را هیجان‌انگیز و جالب می‌کند، استفاده کنم.»

میلر از دانشکده بازرگانی دانشگاه نیویورک فارغ التحصیل شد و برای Colgate، زیراکس، American Express و Warner Bros کار کرده است. او همچنین شرکت های دیگری را راه اندازی کرده است.

او خاطرنشان کرد که داشتن کودکان بزرگ به او اجازه می دهد تا در رفت و آمدهای فوق العاده زیاد باشد، زیرا او مجبور نیست در مورد مراقبت از کودک نگران باشد و از کسانی که می توانند آن را تکان دهند، خواست تا این کار را انجام دهند.

او گفت: “برنامه سفرهای فوق العاده من هم به من انرژی می دهد و هم به من انرژی می دهد، و نمی بینم که به این زودی متوقف شوم.”



منبع

sitemap