برترین روندهای سلامتی 2024


با افزایش مداوم مصرف کنندگان آگاه به سلامت، سلامتی بیش از هر زمان دیگری اهمیت پیدا کرده است. آمریکایی ها بیشتر و بیشتر می شوند سلامتی خود را در اولویت اول قرار دهند و افراد به طور فزاینده ای به سلامت جسمانی، سلامت روانی و رفاه عاطفی خود توجه کنند. از تغذیه و ورزش گرفته تا سلامت خواب و ذهن آگاهی، تا طول عمر و ضد پیری، مصرف کنندگان فعالانه به دنبال راه هایی برای بهبود همه جنبه های سفر سلامتی خود هستند. و به لطف افزایش پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند TikTok و Instagram، سبک زندگی کل نگر و سالم در حال تبدیل شدن به جریان اصلی و در دسترس هستند. ما شاهد روندهای سلامت ویروسی، تاکید بر خودمراقبتی و اهمیت اولویت دادن به رفاه هستیم. بهترین قسمت؟ منبه نظر می رسد روندهای سلامتی فقط به رشد خود ادامه می دهند. بنابراین چه چیزی در انتظار سال 2024 است؟ ما همه چیزهایی را داریم که شما باید بدانید. در آینده، برترین روندهای سلامتی 2024 پیش بینی شده است که شما را به سمت سالم ترین سالتان راهنمایی می کند.

12 روند برتر سلامت و تندرستی برای سال 2024

# 1 راحتی آشپزی: دستور العمل های آماده سازی آسان و روش های آشپزی

هک های آشپزی سالم به عنوان یک روند سلامتی 2024.

وقتی صحبت از آشپزی می شود، ما شاهد علاقه فزاینده ای به راحتی هستیم. بر اساس گزارش کنجکاوی مصرف کننده 2024، وعده های غذایی 30 دقیقه ای آسان و نکات آشپزی یکی از درخواست های اصلی در میان مصرف کنندگان مراقب سلامتی در سال آینده است. این نه تنها شامل دستور العمل های سریع و آسانو همچنین نحوه صرفه جویی در زمان و هزینه در (و خارج از) آشپزخانه با هک های آماده سازی غذا، میانبرها و گزینه های آماده برای خوردن که هم خوشمزه و هم سالم هستند. این روند تحت تأثیر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، به ویژه TikTok است، جایی که هک های غذا و دستور العمل های سریع به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند (و به راحتی ویروسی می شوند). منتظر هک‌های TikTok در مورد نحوه آماده کردن و طولانی‌تر کردن سبزیجات، ابزارهای نوآورانه آشپزخانه، کیت‌های وعده غذایی سالم که امکان آماده‌سازی آسان شام را می‌دهد، و وعده‌های غذایی غنی از مواد مغذی که می‌توان در حال حرکت از آنها لذت برد را ببینید.

آیا می خواهید یک شروع جهشی در اهداف تغذیه سالم خود در سال 2024 داشته باشید؟ ثبت نام برای FitOn PRO و به صدها دستور غذای سالم، به علاوه برنامه های تغذیه ای دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند سال خود را با پای درست شروع کنید.

مربوط: 10 دستور العمل محبوب شام شب هفته برای برنامه های شلوغ

#2 ساده شده مبتنی بر گیاه

تصویری از شیر گیاهی، نشان دهنده تغذیه گیاهی به عنوان یک روند سلامتی در سال 2024.

خوردن گیاهی برای چندین سال متوالی یکی از بهترین روند سلامتی و تندرستی بوده است و اینجاست که بماند! در حالی که سال 2023 تماماً در مورد مواد و برچسب‌های تمیز، تمایل فزاینده به گزینه‌های پروتئین گیاهی با مواد غذایی کامل و منابع پایدار بود، انتظار می‌رود روند سال 2024 حول محور سادگی باشد. بر اساس پیش‌بینی روندهای سال 2024 بازار کل مواد غذایی، “بازگرداندن گیاه به گیاه” چیز بزرگ بعدی است که یک خبر عالی است. این بدان معناست که برچسب‌های مواد اولیه کوتاه‌تر و سبزتر که (در نهایت!) لثه‌ها، پرکننده‌ها و مواد یواشکی. برخی از موارد پیش بینی شده شامل موارد جدید هستند شیر بدون لبنیات محصولاتی که فقط با آجیل یا دانه تهیه می شوند، همبرگرهای گیاهی که در واقع با سبزیجات و جدید ساخته شده اند پروتئین گیاهی محصولات ساخته شده از موادی مانند قارچ و حبوبات.

مربوط: دستور العمل های ساده وگان اگر تازه با یک رژیم غذایی گیاهی شروع کرده اید

شماره 3 خودمراقبتی از طریق “تقدیرهای کوچک”

نوشیدن یک فنجان قهوه، نشان دادن اقدامات کوچک مراقبت از خود به عنوان یک روند سلامتی 2024.

فرهنگ رفتار کوچک” روندی است که در TikTok رایج شد و یکی از روندهای سلامتی است که ما در سال 2024 در نظر گرفته ایم! این روند که ریشه در ایده یافتن شادی در اغماض های کوچک و مقرون به صرفه دارد (به قیمت 10 دلار یا کمتر)، به ویژه در میان نسل های جوان تر مانند Gen-Z و Millenials جذابیت قابل توجهی پیدا کرده است. برندها حتی برای حمایت از این روند سلامتی در سال 2024 با معرفی محصولات تک‌نفره‌ای که رضایت فوری را ارائه می‌کنند، حمایت می‌کنند.

با توجه به روند 2024 Whole Foods، در اینجا چند محصول وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

# 4 در آغوش گرفتن ورزش با شدت کم

مردی که یوگا انجام می دهد، تمرینات کم تاثیر را به عنوان یک روند سلامتی 2024 نشان می دهد.

در سال‌های اخیر، ما علاقه‌ای به ایجاد تعادل بین تمرین‌های با شدت بالا با تمرین‌های کم‌تأثیر و آسان روی مفاصل داشته‌ایم. این بدان معنا نیست که ورزش HIIT بد است – این مزایای بسیاری ارائه می دهد و می تواند یک انتخاب عالی برای برخی باشد! این تغییر به سمت ورزش کم تاثیر بلکه تاکید بر این مفهوم است که بیشتر همیشه بهتر نیست. ما این را در سال 2023 با روند پیاده روی برای تناسب اندام (و سلامت روان) دیدیم و تا سال 2024 با تاکید بر تمریناتی مانند یوگا و پیلاتس، شاهد این روند سلامتی خواهیم بود!

برای شروع ساختن یک روال تناسب اندام کامل در سال 2024 آماده اید؟ برای FitOn ثبت نام کنید به صورت رایگان و دسترسی به تمرینات نامحدود، از جمله تمرینات برای هر سطح تناسب اندام، که توسط مربیان کلاس جهانی آموزش داده شده است. از جانب HIIT، به آموزش قدرت، به پیلاتس، تاثیر کمو خیلی بیشتر، FitOn تمام نیازهای تناسب اندام 2024 شما را پوشش می دهد.

#5 تمرین قدرتی برای طول عمر

زن در حال وزنه زدن، نشان دادن تمرینات قدرتی برای طول عمر به عنوان یک روند سلامتی 2024.

بر اساس گزارش پیش بینی سلامت ذهن بدن در سال 2024بیش از 60 درصد از مصرف کنندگان تمرینات وزنه یا قدرتی را در برنامه تمرینی هفتگی خود قرار می دهند، روندی که احتمالاً تا سال 2024 گسترش خواهد یافت. در حالی که سال های گذشته بر مزایای تمرینات قدرتی برای کاهش وزن، توده عضلانی بدون چربی و بهبود متابولیسم تاکید داشتند، پیش بینی می شود تمرکز در سال 2024 به سمت شناخت تمرینات قدرتی به عنوان یک عامل مهم برای طول عمر تغییر کند. این روند آینده تناسب اندام با تمایل فزاینده در بین افراد هدایت می شود ورزش کردن نه تنها برای دستیابی به تناسب اندام، بلکه برای ترویج زندگی طولانی و سالم. این نشان‌دهنده تغییر بزرگی در طرز فکر است که از اهداف تناسب اندام زیبایی‌شناسی سنتی به رویکردی جامع‌تر و فعال‌تر برای رفاه کلی حرکت می‌کند.

با FitOn اهداف تناسب اندام 2024 خود را آغاز کنید و تمرینات قدرتی را در روال تناسب اندام خود بگنجانید. برای FitOn ثبت نام کنید و دسترسی به تمرینات رایگان نامحدود، از جمله یک دسته بندی کامل را باز کنید آموزش قدرت.

# 6 غذا با فواید: سلامت روده، سلامت شناختی و سلامت ایمنی

کاسه ماست، غذاهای تقویت کننده روده را به عنوان یک روند سلامتی در سال 2024 به نمایش می گذارد.

با تحقیقات بیشتر و بیشتر با تاکید بر قدرت دگرگونی غذاها، روند اولویت بندی غذاها برای فواید سلامتی خاص آنها یک موضوع داغ در دنیای سلامتی 2024 خواهد بود. در حالی که رضایت طعم و گرسنگی همیشه یک عامل خواهد بود، مصرف کنندگان آگاه به سلامتی فعالانه به دنبال انتخاب های خود با غذاهایی هستند که به بهبود جنبه های مختلف سلامت کمک می کند. خواه این باشد بهبود سلامت روده، تقویت عملکرد شناختی، یا تقویت سیستم ایمنی بدن، کانون توجه به سمت یک رویکرد آگاهانه تر و آگاهانه تر به تغذیه تغییر می کند. از نوشیدنی‌ها گرفته تا میان‌وعده‌ها و دسرها، انتظار افزایش مصرف را داشته باشید غذاهای خریداری شده در فروشگاه با فواید سلامتی!

#7 طرز فکر مینیمالیست و زیبایی ذهن و بدن

زنی در حال استفاده از یک محصول مراقبت از پوست با مواد پاک است که زیبایی پاک را به عنوان یک روند سلامتی برای سال 2024 نشان می دهد.

طرز فکر مینیمالیستی قرار است در سال 2024 با تاکید ویژه بر محصولات ساده شده و روال مراقبت شخصی، شفافیت مصرف کننده و زیبایی ذهن و بدن مورد توجه قرار گیرد. چه مکمل‌ها، چه محصولات مراقبت از پوست یا محصولات مراقبت از خود، انتظار داشته باشید که برچسب‌های کوتاه‌تر، مواد پاک‌کننده‌تر و مزایای علمی بیشتری را در سال آینده ببینید. ما همچنین اهمیت آنچه را که در بدن خود می گذاریم، درک می کنیم، نه فقط آنچه را که روی بدن خود می گذاریم! مطابق با داده های نظرسنجی 202292 درصد از افراد معتقدند که رویکرد درونی به زیبایی بهترین راه برای رسیدن به اهدافشان است. ما همچنان شاهد غذاهای ضد پیری مانند آنتی اکسیدان ها و ابرغذاهای زیبایی قابل بلعیدن مانند کلاژن خواهیم بود، اما همچنین شاهد افزایش در مناطقی مانند رواندرماتولوژی و لوازم آرایشی عصبی.

8 کافئین آگاهانه

فنجان قهوه، نشان دهنده کافئین تمیز به عنوان یک روند سلامتی در سال 2024.

بازار جهانی قهوه انتظار می رود بیش از 50 میلیارد دلار است تا سال 2030… واضح است که این یک روند سلامتی است که باید بماند! با این حال، آنچه محبوب است همیشه در حال تغییر است به لطف آیتم های منوی نوآورانه، نوشیدنی های جدید خریداری شده در فروشگاه، دستور العمل های ویروسی DIY، و تأثیر از روندهای فعلی بازار. در حالی که نوشیدنی های قهوه سرد، لاته دم کرده با روغن زیتون، و قهوه پروتئینی برخی از روندهای برتر سال 2023 بودند، سال 2024 چیزی متفاوت را ایجاد می کند. بر اساس گزارش روند 2024 Whole Foods“کافئین پاک” با نوشیدنی های تقویت شده ساخته شده با پروبیوتیک ها، قارچ های دارویی و سایر مواد کاربردی در حال افزایش است. بعلاوه، به لطف دوستداران قهوه در TikTok، “Coffeetok” در حال طوفان کردن اینترنت است. منتظر افزایش مداوم دستور العمل های کافی شاپ کپی خانگی و نوشیدنی های جدید و خلاقانه باشید!

مربوط: 11 روش برای سالم تر کردن سفارشات کافی شاپ محبوب در خانه

شماره 9 سلامت زنان

گروهی از زنان پس از یک کلاس تناسب اندام، تمرکز بر سلامت زنان را به عنوان یک روند سلامتی 2024 نشان می دهد.

در حالی که سلامت زنان در گذشته بسیار نادیده گرفته شده است، این روند سلامتی سال 2024 است که ما در سال آینده شاهد آن هستیم. با توجه به محصولات و آگاهی در مورد دوره های قاعدگی، بارداری، پس از زایمان، یائسگی، و حتی مسائل مربوط به خواب، ما به این موارد می پردازیم. نیازهای بهداشتی منحصر به فرد زنان و حمایت از سلامت زنان در مراحل مختلف زندگی. برندها با افزایش تنقلات برای سلامت قاعدگی، مکمل‌ها برای یائسگی و محصولات مختلف مراقبت از زنان که عملکردی و پایدار هستند، تقاضا برای محصولاتی را که از سلامت زنان حمایت می‌کنند، اذعان می‌کنند و به آن پاسخ می‌دهند. به علاوه، رسانه‌های اجتماعی در حال تغییر شکل مکالمات پیرامون سلامتی زنان با ماکت‌های دخترانه خواب‌آلود ویروسی، دستور العمل‌هایی برای دوچرخه‌سواری دانه‌ها و تمرین‌هایی برای تعادل هورمونی هستند.

مربوط: 8 بهترین غذای فوق العاده برای سلامت زنان

شماره 10 عصر فناوری سلامت: تناسب اندام مجازی، سلامت از راه دور و هوش مصنوعی

تصویری از یک بازدید مجازی از سلامت، که سلامت از راه دور را به عنوان یک روند مداوم سلامتی در سال 2024 نشان می دهد.

ما در دوران جدیدی زندگی می کنیم – عصر فناوری سلامت. این شامل تناسب اندام مجازی، خدمات مراقبت های بهداشتی از راه دور، و پلتفرم ها و برنامه های مبتنی بر هوش مصنوعی است که انتظار می رود رویکردی پیشگیرانه و پیشگیرانه برای سلامت ارائه دهند. جدای از دسترسی سرسام آور به مراقبت، این رویکرد جدید به سلامتی اجازه می دهد تا تجربیات سلامت شخصی و یک شبکه پشتیبانی جامع، همه از آسایش خانه خود را داشته باشید. همانطور که فناوری با فناوری پوشیدنی، پیشرفت‌های هوش مصنوعی و خدمات بهداشتی از راه دور به پیشرفت خود ادامه می‌دهد، سال 2024 می‌تواند انقلابی در مراقبت‌های بهداشتی ایجاد کند.

#11 ذهن آگاهی به جریان اصلی تبدیل می شود

زنی در حال تمرین مدیتیشن، نشان دادن تمرکز حواس به عنوان یک روند سلامتی 2024.

با افزایش 107 درصدی در جستجوی گوگل برای “خودمراقبتیدر پنج سال گذشته، نیاز آشکاری به مدیریت استرس و ذهن آگاهی وجود دارد. از مراقبه ذهن آگاهی و مدیتیشن پیاده روی، به یوگا نیدرابه تنفس چرخه ای آه، شیوه های خودمراقبتی و سلامت روان در سال های اخیر به یک عمل رایج تبدیل شده است. با بسیاری آمریکایی‌هایی که در حال حاضر خودمراقبتی را اجرا می‌کنند، انتظار دارند شاهد ادامه رشد این دسته باشند. این شامل تمرکز حواس در محل کار، تمرینات مبتنی بر ذهن آگاهی، و افزایش فناوری و اپلیکیشن هایی مانند پیروزی که اجرای آن را آسان می کند.

مربوط: هک های 10 دقیقه ای برای تنظیم مجدد سیستم عصبی

# 12 افزایش در سلامت خواب ترمیمی

مراقبت از خواب به عنوان یک روند سلامتی در سال 2024.

پیش‌بینی می‌شود در سال 2024 در کنار تمرکز حواس، اقدامات ترمیمی مانند خواب و بهبودی افزایش یابد. 35 درصد از بزرگسالان خواب کمتر از آنچه باید باشد، در حال رشد است نیاز به مراقبت از خواب. خبر خوب این است که بهینه سازی عادات خواب یکی از تمرکز اصلی مورد نظر است غلاف خوابردیاب خواب و فناوری و جدید ابتکار روند سفر که بر خواب با کیفیت تاکید دارد. ناگفته نماند، تاکید روزافزون بر ایجاد برنامه‌های روتین سالم عصر و پایان دادن به مدیتیشن‌ها، مانند برنامه‌های رایگان مدیتیشن خواب FitOn.

چه چیزی در سال 2024 انتظار می رود: روندهای برتر سلامتی

همانطور که به سال 2024 نگاه می کنیم، به نظر می رسد که همه چیز در مورد سهولت، تعادل و زندگی آگاهانه است. از غذا خوردن به سمت گیاهان، ورزش با شدت کم، تا تاکید بر زیبایی ذهن و بدن، ما از دیدگاهی جامع و ساده و پایدار به سلامت نزدیک می شویم. غذای آماده؟ دستیابی به یک سبک زندگی سالم تر نباید پیچیده باشد! با نگه داشتن این روندهای سلامتی 2024 در رادار خود (و شاید حتی استفاده از آنها در روال روزانه خود)، تمام بینش را برای استفاده حداکثری از سال پیش رو دارید.

sitemap