فواید شگفت انگیز افزودن روغن آووکادو به رژیم غذایی برای سلامتی


کنار، انتخاب سبزیجات! یک بچه جدید (سالم تر) روی بلوک روغن خوراکی وجود دارد! در کنار روغن زیتون، روغن آووکادو بسیار مرسوم است و فواید جدی برای سلامتی دارد. اما چه چیزی آن را از روغن های دیگر متمایز می کند؟ و چرا اینقدر سالم است؟ برای همه چیزهایی که باید بدانید به ادامه مطلب بروید!

روغن آووکادو چیست؟

روغن آووکادو روغنی است که از آووکادو استخراج می شود. استفاده از این روغن می تواند طعمی غنی و منحصر به فرد را به غذاها اضافه کند و به دلیل نقطه دود بالا، گزینه مناسبی برای استفاده برای تفت دادن، برشته کردن و غیره است. و از آنجایی که در حال حاضر تبدیل به یکی از داغ ترین مواد برای استفاده در فضای سلامتی می شود، اکنون می توانید آن را در محصولاتی مانند چیپس سیب زمینی، سس مایونز، و سس های سالاد پیدا کنید و به افرادی که روغن دانه را محدود می کنند یا از آن اجتناب می کنند، اجازه می دهد تا جایگزین داشته باشند.

استفاده از روغن آووکادو یکی از گرایش‌هایی است که مطمئناً ارزش کاوش را دارد، به‌خصوص اگر روی حمایت از سلامت کلی خود تمرکز کرده باشید. و پس از خواندن این مقاله، درک بهتری از اینکه چرا این روغن لحظه ای در کانون توجه قرار گرفته است، خواهید داشت. بنابراین، اگر تا به حال در مورد فواید روغن آووکادو فکر کرده اید، حتما به خواندن ادامه دهید.

3 فواید روغن آووکادو برای سلامتی

اگر هرگز روغن آووکادو را امتحان نکرده اید، احتمالاً می توانید تصور کنید که طعم آن در غذاهایی که نیاز به مقداری چربی اضافه دارند، چقدر غنی و خوشمزه است. و فراتر از مزیت طعم، روغن آووکادو برخی از ویژگی ها و فواید جدی را ارائه می دهد که می تواند به حمایت از اهداف سلامتی افراد کمک کند.

بر اساس تحقیقات، در اینجا چهار فایده روغن آووکادو برای سلامتی آورده شده است:

ممکن است از سلامت قلب حمایت کند

آووکادو و در نتیجه روغن آووکادو سرشار از چربی غیراشباع سالم است. داده ها نشان می دهد که خوردن آووکادو با الف کاهش کلسترول “بد” LDL و یک افزایش کلسترول “خوب” HDL. را انجمن قلب آمریکا به مردم توصیه می‌کند به جای استفاده از گزینه‌های اشباع شده برای سلامت قلب، به چربی‌های غیراشباع تکیه کنند، و تاکید می‌کند که چگونه خوردن روغن آووکادو می‌تواند فوایدی را ارائه دهد.

ممکن است از سلامت مغز حمایت کند

بر اساس داده ها، لوتئین نشان داده شده است حمایت از سلامت مغز. در واقع، لوتئین تقریباً 60 درصد از محتوای کاروتنوئید مغز را تشکیل می دهد. این کاروتنوئید دارای خواص آنتی اکسیدانی است که می تواند یکی از دلایل اصلی مفید بودن لوتئین برای سلامت مغز باشد.

مربوط: بهترین میان وعده ها برای غلبه بر مه مغزی در اواسط روز

می تواند به جذب برخی مواد مغذی کمک کند

مواد مغذی محلول در چربی (ویتامین های A، D، E و K) به چربی تکیه می کنند تا به جذب بدن کمک کنند. روغن آووکادو می تواند به عنوان یک منبع چربی سالم که به بدن کمک می کند تا این مواد مغذی فوق العاده مهم را پردازش کند.

مربوط: 7 دلیل برای افزودن آووکادو به رژیم غذایی

چگونه روغن آووکادو را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

آیا آماده هستید تا به روند آووکادو بروید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ برای کمک به شروع استفاده از روغن آووکادو در رژیم غذایی خود، در اینجا چند ایده برای انجام این کار وجود دارد.

  • از روغن آووکادو در دستور العمل های سس سالاد خانگی استفاده کنید
  • در دستور العمل های ماریناد از روغن آووکادو به جای روغن گیاهی استفاده کنید
  • کمی به سوپ هایی مانند گازپاچو یا گوجه فرنگی اضافه کنید
  • قبل از تفت دادن، آن را روی کلم بروکسل یا سیب زمینی شیرین بریزید
  • آن را روی نان تست پخش کنید
  • از آن به جای کره در دستور پخت غذاهای پخته استفاده کنید

روغن آووکادو برای حمایت از سلامت

گنجاندن روغن آووکادو یک راه ساده برای افزودن برخی آنتی اکسیدان ها و سایر ترکیبات گیاهی در رژیم غذایی به روشی خوشمزه و راحت است. روغن آووکادو سرشار از چربی‌های سالم و سرشار از طعم بی‌نظیر، می‌تواند یک افزودنی خوش‌آمد به سالاد، ماریناد و تعداد زیادی از دیگر دستور العمل‌های قابل هوس باشد. افزودن روغن آووکادو به یک رژیم غذایی سالم و متعادل یک راه ساده برای حمایت از سلامت قلب و مغز است و می‌تواند طعم اصلی را به دستور العمل‌های خوشمزه شما نیز اضافه کند!

پست فواید شگفت‌انگیز افزودن روغن آووکادو به رژیم غذایی برای سلامتی اولین بار در FitOn – #1 اپلیکیشن رایگان تناسب اندام، توقف پرداخت برای تمرینات خانگی.

sitemap