با استقلال تناسب اندام، خود قوی و مطمئن خود را در آغوش بگیرید


هنگامی که عاشق تمرین خود هستید، آسان تر است که سلامت و تناسب اندام را در برنامه روزانه خود بگنجانید. به همین دلیل است که فیتنس کانکشن به جشن استقلال تناسب اندام – امروز و هر روز اختصاص دارد. همه چیز در مورد تمرین کردن به روش خود و یافتن تمرین منحصر به فرد است که برای شما مفید است.

بنابراین، اگر هرگز یاد نگرفته اید که چگونه از تجهیزات باشگاه استفاده کنید، یا برای اولین بار از پیوستن به باشگاه می ترسید، این پیشنهادات به شما کمک می کند استقلال تناسب اندام خود را پیدا کنید. از آنجایی که ورزش کردن بسیار بیشتر از تردمیل و وزنه است – اینها راه های عالی برای فعال ماندن هستند، اما تنها راه برای تمرین تناسب اندام در باشگاه نیستند.

فیتنس کانکشن دارای تمام فضا، کلاس ها و امکاناتی است که برای شروع به آن نیاز دارید. در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید شخصیت منحصر به فرد خود را نشان دهید و در عین حال یک تمرین عالی داشته باشید.

پرش به چیزی جدید

طناب پرش تصویر پشتیبان H2

اگر به دنبال راهی برای تغییر روال کاردیوی خود هستید، طناب زدن بهترین مکان برای شروع است.
این تمرین همه کاره تقریباً تمام گروه های عضلانی اصلی را فعال می کند – از عضله دوسر، شکم، همسترینگ و خیلی چیزهای دیگر.

راه هایی برای اینکه این تمرین را خودتان بسازید

  1. طناب های وزن دار را امتحان کنید
    1. این کار با تقویت همزمان قلب و عضلات شما فواید بیشتری را به همراه دارد. این یک تمرین کاردیو، HIIT و تمرینات قدرتی است که همه یکجا هستند.
  2. حرکات خود را نشان دهید
    1. از دو زیر، تا ضربدری، و زانوهای بلند، راه های زیادی برای قرار دادن چرخش منحصر به فرد خود روی طناب پرش وجود دارد. روش های مختلف را امتحان کنید تا آن را سرگرم کننده و تازه نگه دارید!
  3. با سرعت خودت حرکت کن
    1. چه بخواهید کارها را آهسته و ثابت نگه دارید یا سرعت خود را افزایش دهید، این تمرینی است که واقعاً می توانید به روش خود انجام دهید. از آن به عنوان یک خنک کننده، گرم کردن یا تمرین کامل بدن به تنهایی استفاده کنید.

مزیت دیگر طناب زدن این است که جلسات کوتاه 10 تا 15 دقیقه ای هنوز فواید زیادی برای سلامتی دارد. بنابراین حتی اگر برنامه شلوغی دارید، می‌توانید استقلال تناسب اندام خود را در فیتنس کانکشن با فشار دادن در یک جلسه سریع بین کلاس‌ها، محل کار یا کارهای انجام دهید.

طوری برقص که هیچ کس نظاره گر نیست

H3 پشتیبانی از تصویر زومبا

رقص یکی از بهترین اشکال ابراز وجود است – چه راهی بهتر از نشان دادن حرکات خود برای جشن گرفتن استقلال تناسب اندام خود؟ رقص نه تنها به شما فرصتی می دهد که خودتان باشید، بلکه تأثیر مثبت زیادی بر سلامتی شما دارد.

به گزارش مجله تایم، رقصیدن یکی از بهترین راه‌های ورزش برای بهبود سلامت جسمانی و روانی شماست – و حتی شبیه یک تمرین هم نیست. اگر هرگز یاد نگرفته اید که چگونه از تجهیزات باشگاه استفاده کنید، این تمرینی است که می توانید در هر زمان و بدون نیاز به تمرین شروع کنید.

چه در آشپزخانه خودتان باشد، چه در یک مهمانی با دوستان، یا اینجا در فیتنس کانکشن، ما شما را تشویق می‌کنیم که آن را با هم برقصید! ما فهرستی فراگیر از کلاس‌ها با ژانرهای مختلف موسیقی، سبک‌های رقص و سطوح تناسب اندام برای مطابقت با نیازهای منحصر به فرد شما ارائه می‌دهیم.

محدودیت های خود را گسترش دهید (و احتمالات)

H4 پشتیبانی از تصویر YogaMove2H4 پشتیبانی تصویر YogaMove

لازم نیست هر تمرینی برای به دست آوردن فواید شگفت‌انگیز سلامتی، قوی و قوی باشد. یوگا یک تمرین کم‌تأثیر فوق‌العاده است که به شما کمک می‌کند تندرست و سالم بمانید و انعطاف‌پذیری شما را افزایش می‌دهد. به علاوه، برای شروع نیازی به یادگیری نحوه استفاده از تجهیزات بدنسازی ندارید.

می‌توانید یوگا را به‌عنوان یک فعالیت گروهی انجام دهید، اما این تمرینی است که می‌توانید به تنهایی انجام دهید و جشن گرفتن استقلال تناسب اندام خود را بسیار آسان‌تر می‌کند. چه برای یک کلاس به ما ملحق شوید یا در اتاق نشیمن خود وقت گذرانی کنید، در اینجا یک چک لیست مفید وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید:

چک لیست یوگا

  1. تشک بیاور یکی ندارید؟ برای تجهیز به ProShop ما مراجعه کنید.
  2. آب بیار. با هیدراته ماندن از این تمرین بیشترین بهره را ببرید.
  3. ذهنت را پاک کن استرس روزتان را کنار بگذارید. این زمان شماست که تمرکز خود را روی خود بگذارید.
  4. اگر مبتدی هستید، آهسته شروع کنید. توسعه انعطاف پذیری شما زمان می برد. از فشار دادن بیش از حد به خود خودداری کنید.
  5. نفس کشیدن را فراموش نکنید. در طول تمرین تنفس آگاهانه و عمدی را تمرین کنید. به ما اعتماد کنید، این واقعا کمک می کند!
برای ستاره ها شلیک کنید

H5 پشتیبانی از بسکتبال تصویری

به گفته NPR، کمی رقابت دوستانه واقعا می تواند تمرین شما را به سطح بالاتری برساند. چه در حال مبارزه با خود باشید و چه برای کسب عنوان با دیگران رقابت می کنید، افزایش ریسک به شما انگیزه بیشتری برای ادامه دادن به جلو می دهد.

به همین دلیل یکی از تمرینات مورد علاقه ما در فیتنس کانکشن بسکتبال است. زمین‌های بسکتبال بزرگ ما به شما و دوستانتان این فرصت را می‌دهد که عرق کنید، تمرینی عالی داشته باشید و مهارت‌های تیراندازی خود را تقویت کنید. همه در حالی که سرگرم کردن!

نتیجه

در فیتنس کانکشن، همه ما به دنبال توانمندسازی اعضای خود برای انجام تمریناتی هستیم که برای آنها مفید است. از آنجایی که هیچ راه درست یا غلطی برای یک تمرین عالی وجود ندارد – تا زمانی که عرق کنید و لذت ببرید، یعنی تمرینی که برای شما مناسب است



sitemap