نکاتی برای دستیابی به اهداف تناسب اندام در سال 2021


همیشه آسان نیست که تناسب اندام را در اولویت قرار دهید، اما اگر می خواهید سالم باشید و در آینده احساس خوبی داشته باشید، ارزشش را دارد. نکته کلیدی یافتن راه هایی است که برای شما و سبک زندگی شما مفید باشد. در این پست وبلاگ، شش نکته مختلف را مورد بحث قرار خواهیم داد که می تواند به شما انگیزه برای رسیدن به اهداف خود در سال 2021 کمک کند!

1. پیشرفت خود را با یک Fitness Tracker پیگیری کنید

می‌توانید از یک برنامه در تلفن خود برای ردیابی تعداد کالری‌هایی که سوزانده‌اید، تعداد قدم‌هایی که برمی‌دارید یا مایل‌ها پیاده‌روی در طول روز استفاده کنید. برخی از ردیاب‌های تناسب اندام نیز شامل مانیتور ضربان قلب و ردیاب خواب هستند که برای ردیابی معیارهای سلامتی عالی هستند. این گجت‌ها به مرور زمان پیشرفت را آسان‌تر می‌کنند تا به جای تسلیم شدن، انگیزه پیشرفتی داشته باشید.

2. با تعیین اهداف واقع بینانه و یادآوری برای خود، ورزش را به یک عادت تبدیل کنید

بهتر است اهداف واقع بینانه برای خود تعیین کنید – سعی نکنید از 0 دقیقه در روز تمرین به 60 دقیقه در روز برسانید. در عوض، اهداف کوچکی را تعیین کنید که به هدف بزرگتر شما در طول روز اضافه می شود. به عنوان مثال، اگر می خواهید 20 دقیقه در روز ورزش کنید، سعی کنید هر ساعت یک یادآوری برای خود تنظیم کنید و در حین تماشای تلویزیون یا استراحت در محل کار، چند تمرین سریع انجام دهید.

3. فعالیتی را پیدا کنید که از انجام آن لذت می برید تا بتوانید دراز مدت به آن پایبند باشید

سعی کنید تمرینی را پیدا کنید که از آن لذت می برید – چه دویدن، وزنه برداری یا بوکس. اگر این فعالیت را دوست دارید، احتمالاً برای مدتی به آن پایبند خواهید بود و به پیشرفت در سفر تناسب اندام خود ادامه می دهید.

اگر هیچ‌کدام از این فعالیت‌ها برای شما لذت‌بخش به نظر نمی‌رسد (یا اگر هیچ چیز سرگرم‌کننده به نظر نمی‌رسد)، سعی کنید انواع مختلف ورزش را کاوش کنید تا زمانی که یکی از ورزش‌ها را پیدا کنید.

4. به اندازه کافی بخوابید

کمبود خواب می تواند منجر به بی حالی و کاهش انگیزه برای ورزش یا رژیم غذایی شود. بنابراین بهتر است حداقل هشت ساعت در شب بخوابید. این انرژی شما را افزایش می دهد و انگیزه بیشتری برای تمرین در آن روز در شما ایجاد می کند.

5. به کلاس تناسب اندام گروهی بپیوندید

پیوستن به یک گروه برای تمرین به شما کمک می کند با انگیزه و مسئولیت پذیر بمانید. این یک راه سرگرم کننده برای خوش اندام شدن با بیرون آمدن از خانه است! اگر به دنبال باشگاهی برای پیوستن به آن هستید که دوره های تناسب اندام را ارائه می دهد، با مراجعه به وب سایت ما www.fitnessfor10.com، Fitness را با قیمت 10 دلار بررسی کنید.

گروه رسانه ای آلفا

sitemap