کمیته ملی دموکرات آهنگ دیس لارا ترامپ را منتشر کرد: “حزب سقوط می کند”


کمیته ملی دموکرات روز جمعه یک «سرود تابستانی حزب» را منتشر کرد که هدف آن لارا ترامپ، رئیس مشترک کمیته ملی جمهوری‌خواهان بود.

آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی توانایی ترامپ برای رهبری RNC را با اشعاری که شامل «شما RNC را اداره می‌کنید، اما آهنگ غم‌انگیزی است» و «جمع‌آوری کمک‌های مالی کم است، نمی‌تواند جوابگو باشد» می‌کند.


لورا ترامپ
به گفته DNC، آهنگ تولید شده توسط هوش مصنوعی درباره “شروع دشوار لارا ترامپ به عنوان رئیس مشترک RNC” است. جیمی هریسون/X

گروه کر آهنگ پاپ به شرح زیر است:

“اوه لارا، لارا، چه کار کردی؟ (چه چیزی دارید؟) / مهمانی در حال سقوط است، دیگر سرگرم کننده نیست.

«اوه لارا، لارا، نمی‌بینی؟ (نمی‌بینی؟) / رهبری شما در حال غرق کردن جمهوری‌خواه ترامپ است.»

جیمی هریسون، رئیس DNC در بیانیه‌ای گفت که انگیزه پشت انتشار این آهنگ، انتشار آهنگ ترامپ به نام «Anything is Possible» بود، تصنیف پیانویی که به گفته رئیس مشترک RNC در زمستان ضبط شده است.

«حرفه موسیقی لارا ترامپ دقیقاً مانند زمان او در RNC است: شرم آور، غیر جدی و هدر دادن پول. اما ما می‌توانیم از تلاش‌ها قدردانی کنیم – و می‌خواستیم به لارا کمک کنیم تا داستان خودش را در مورد اینکه چگونه او و دیگر افراط‌گرایان MAGA در RNC شکست خورده‌اند و در انتخابات بعد از انتخابات شکست می‌خورند، کمک کنیم.

ما وقت و پول زیادی را برای ساخت آهنگ خود صرف نکردیم، زیرا مشغول جمع آوری کمک های مالی و حمایت از دموکرات ها هستیم، اما لارا به جای تلاش برای ساختن موسیقی، به هر نحوی از آن استقبال می کند. در انتخابات پیروز شوید.»


لارا ترامپ
لارا ترامپ در اوایل ماه جاری به عنوان رئیس مشترک RNC انتخاب شد. AP

ترامپ – عروس رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ – در اوایل ماه جاری پس از استعفای رونا مک دانیل، رئیس جمهور سابق، به سمت رهبری RNC انتخاب شد.

مادر دو فرزند با معاون اجرایی سازمان ترامپ، اریک ترامپ، پسر دوم رئیس جمهور سابق با همسر سابقش ایوانا ترامپ ازدواج کرده است.



منبع

sitemap