کایلی کلس و جیسون سودیکیس در بازی پر ستاره آیووا-یوکان مارس جنون


ستارگان جمعه شب در کلیولند هم در داخل و هم خارج از زمین می درخشیدند.

در حالی که کیتلین کلارک و آیووا پیج بیکرز و یوکان را 71-69 در Rocket Mortgage FieldHouse شکست دادند، کایلی کلس و جیسون سودیکیس از جمله افراد مشهور حاضر در مسابقه بزرگ فینال چهار تورنمنت NCAA بودند.

کلچه، همسر جیسون کلسه، مرکز سابق ایگلز، قبل از شروع بازی به روی صندلی او قبل از اینکه از یک بازی هیجان انگیز بین دو قدرت برتر بسکتبال کالج زنان لذت برد، دیده شد.

حساب رسمی مارس Madness X با شکلک لبخندی با دو چشم ستاره به اشتراک گذاشته شد: «همه ورزش‌های زنانه را تماشا می‌کنند».

مشخص نبود که جیسون، اهل کلیولند هایتس، اوهایو، آنجا بوده است یا خیر.

کایلی که در خارج از فیلادلفیا بزرگ شده بود، در بازی شنبه گذشته فیلیز حضور داشت که شوهرش یکی از اولین زمین های تشریفاتی را قبل از امضای قرارداد برایس هارپر بیرون انداخت.

در همین حال، سودیکیس نیز در این برنامه حضور داشت و حتی در پخش متناوب ESPN 2 که توسط اسطوره های WNBA سو برد و دیانا تاوراسی میزبانی می شد، ظاهر شد.

ستاره «تد کمند» یک ژاکت بزرگ UConn Huskies پوشید، که مطمئن شد به مخاطبان می‌گوید عمدا بزرگ است و مناسب نیست.


جیسون سودیکیس در جریان بازی نیمه نهایی چهار فینال بسکتبال زنان NCAA بین UConn Huskies و Iowa Hawkeyes در Rocket Mortgage Fieldhouse در تاریخ 05 آوریل 2024 در کلیولند، اوهایو نگاه می کند.
جیسون سودیکیس به پیروزی 71-69 آیووا مقابل UConn در فینال چهار زنان نگاه می کند. گتی ایماژ

«به این نگاه کن، به این نگاه کن. نه، من در استراحت وزن کم نکردم – این XXL است. آ [1990s] legit XXL،» این بازیگر با خنده ای بزرگ گفت.

سودیکیس امسال در تعدادی از بازی‌های آیووا حضور داشته و از کلارک در Elite Eight در آلبانی حمایت می‌کند، زمانی که آیووا آنجل ریس و LSU را شکست داد.

اسطوره های بسکتبال زنان چیل میلر و مایا مور-آیرونز و داریوس راکر خواننده در میان دیگر حاضران حضور داشتند.



منبع

sitemap