عضو ماه مارس ماه آمنا ک.


تبریک به عضو ماه ژوئن ما، آمنه ک.!

آمنا در تابستان 2022 به TFE پیوست و به گذشته نگاه نکرده است!

آمنا از زمان پیوستن خود با مربی شخصی خبره، اِما، کار می‌کرد و گفت: «به صراحت می‌توانم بگویم که اِما به من انگیزه می‌دهد و به ایجاد اهداف مرتبط و قابل دستیابی کمک می‌کند.» آنها هفته ای یک بار تمرین را شروع کردند و آن را تا دو بار در هفته افزایش دادند. این یکنواختی به آمنه کمک کرده تا با تمرینات قدرتی بیشتر آشنا شود و به تمریناتش کمک کرده است که نه تنها بر تمرینات کاردیو، بلکه بر تمرینات قدرتی نیز تمرکز کند. قبل از پیوستن به TFE، او به شدت روی کاردیو تمرکز داشت.

در ادامه کمی بیشتر در مورد سفر تناسب اندام آمنه بخوانید.

تناسب اندام برای شما چه معنایی دارد؟

سال ها پیش، تناسب اندام برای من به معنای لاغر ظاهر شدن بود. اکنون به معنای افزایش استقامت و قدرت است.

سفر تناسب اندام شما از چه زمانی آغاز شد؟

واقعاً مطمئن نیستم که سفر تناسب اندام من از چه زمانی آغاز شد، زیرا بیشتر دوران بزرگسالی خود را تمرین کرده ام. احساس می‌کنم یک سفر کوچک و جدید پس از تغییرات مختلف زندگی و نقاط عطف زندگی‌ام آغاز شده است: هر زمان که شغلم را تغییر دادم، بعد از بچه‌دار شدن، بعد از جراحی پا و برخی نقاط عطف سنی. آخرین سفر حدود 9 ماه پیش شروع شد، زمانی که متوجه شدم باید برنامه تمرینی خود را تغییر دهم زیرا اهدافم تغییر کرده بود. دیگر نمی خواهم روی لاغر به نظر رسیدن تمرکز کنم. من می خواهم روی قوی بودن تمرکز کنم.

واقعیت کمی جالب در مورد من – من در واقع یک متخصص تغذیه هستم (اما اکنون در زمینه دیگری کار می کنم). تغذیه سالم و متعادل بخش بزرگی از زندگی من است، بنابراین افزودن نوع برنامه تمرینی مناسب به سبک زندگی فعلی من شگفت انگیز بوده است.

به کار عالی و پیوستگی ادامه دهید آمنه! اما و تیم TFE مفتخرند که بخشی از سبک زندگی سلامت و تندرستی شما باشند.

sitemap