جیسون کلس می‌تواند جایگزین RG3 در جدید ESPN ‘MNF’ شود


با توجه به اینکه چندین شبکه در تعقیب جیسون کلسه برای یک نقش تلویزیونی هستند، به نظر می رسد ESPN ایده خاصی را برای مرکز اخیرا بازنشسته ایگلز در ذهن دارد و ممکن است با یک تلفات همراه باشد.

اندرو مارچند از The Athletic گزارش می دهد که با این حال تغییر دیگری در «دوشنبه شب فوتبال» در دست ساخت است و نقش رابرت گریفین سوم در نمایش قبل از بازی «در خطر است».

بر اساس این گزارش، آمازون، CBS و NBC نیز به Kelce 36 ساله علاقه مند هستند، زیرا ESPN “به شدت” به دنبال Pro Bowler هفت باری است.


ESPN به شدت به دنبال مرکز سابق ایگلز، جیسون کلسه است.
ESPN به شدت به دنبال مرکز سابق ایگلز، جیسون کلسه است. گتی ایماژ

در پی اخراج دسته جمعی تابستان گذشته که منجر به رها شدن سوزی کولبر مجری سابق شد، اسکات ون پلت مجری جدید «شمارش معکوس دوشنبه شب» شد.

این میز همچنین شامل RG3، مارکوس اسپیرز و رایان کلارک بود که ماه گذشته پس از یک بن بست قرارداد، دوباره با ESPN قرارداد امضا کردند.

طبق این گزارش، انتظار می‌رود که اسپیرز و کلارک بازگردند و میشل بیزنر باک، گزارشگر، همسر جو باک، جو باک، گزارشگر نیز در این برنامه حضور دارد.

در این گزارش آمده است که لری فیتزجرالد که نقشی نیمه وقت در این سریال داشت، در حال حاضر قراردادی ندارد و آینده او در این برنامه نامشخص است.

کلسه – که میزبان پادکست محبوب “ارتفاعات جدید” به همراه برادرش، ستاره چیفز، تراویس کلس است – به نظر می رسد که اولین دومینویی است که سقوط می کند زیرا شبکه ها تغییراتی را در پرسنل NFL خود برای سال 2024 در نظر می گیرند.

بیل بلیچیک به عنوان یک کارت وحشی باقی می ماند، اگرچه ظاهراً او علاقه ای به یک نقش سنتی استودیویی ندارد.

The Athletic قبلا گزارش داده بود که پیتون منینگ در حال تلاش برای جذب بلیچیک برای نقشی در شرکت اوماها پروداکشنز است که با ESPN شریک است.


رابرت گریفین سوم ممکن است جایگاه خود را در ESPN از دست بدهد "شمارش معکوس دوشنبه شب."
رابرت گریفین سوم ممکن است جایگاه خود را در «شمارش معکوس دوشنبه شب» ESPN از دست بدهد. گتی ایماژ

RG3، کوارتربک سابق برنده Heisman که آخرین بار در سال 2020 برای راونز بازی کرد، اخیراً در یک ویدئو در رسانه های اجتماعی گفت که کوارتربک یو اس سی، کالب ویلیامز، انتخاب برتر احتمالی در درفت NFL 2024، باید “الی منینگ” را جذب کند. و از بازی برای خرس ها که انتخاب شماره 1 را در اختیار دارند، خودداری می کنند.

«بعد از تمام اتفاقاتی که فقط با جاستین فیلدز رخ داد، آیا کالب ویلیامز واقعاً می‌تواند به آن نگاه کند و بگوید، می‌دانی چیست؟ این سازمانی است که بهترین علاقه من را در قلب دارد و آنها به من کمک می کنند تا به بازیکنی تبدیل شوم که می خواهم تبدیل شوم.» گریفین گفت.

کلسه اوایل این ماه پس از 13 فصل NFL بازنشسته شد، همه با Eagles.



منبع

sitemap