پلیس سابق مسلح متهم به قتل همسر و دوست دختر سابقش پس از حضور در دادگاه به دلیل تجاوز متواری شد.



یک افسر سابق پلیس مدرسه متهم به قتل همسر سابقش در مدرسه ای که در آن کار می کرد و دوست دخترش پس از مواجهه با اتهامات تجاوز جنسی علیه دو خردسال، اکنون متواری است.

پلیس ایالت واشنگتن الیاس هویزار، 39 ساله را به عنوان “مسلح و خطرناک” معرفی کرده است و می ترسد که او ممکن است مرتکب جنایات بیشتری شود زیرا مظنون به رفتن به سمت مکزیک است.

پلیس گفت هویزار ظاهراً بعدازظهر روز دوشنبه همسر سابقش امبر رودریگز را در مدرسه ابتدایی ویلیام وایلی کشته است.

یک افسر سابق پلیس مدرسه که متهم به قتل همسر سابق و دوست دخترش بود، اکنون پس از اتهامات تجاوز جنسی علیه دو خردسال متواری است. اداره پلیس ریچلند غربی

هنگامی که پلیس در جستجوی هویزار بود، قربانی دوم او – دوست دختر زیر سن قانونی اش – را در خانه اش تنها چند دقیقه دورتر از مدرسه بی جان پیدا کردند.

پلیس هشدار کهربایی را صادر کرد پس از اینکه نتوانستند او و پسر 1 ساله اش رومن را پیدا کنند. مقامات می ترسند که رومن توسط هویزار ربوده شود.

به گفته محلی، پلیس سابق پس از متهم شدن به تجاوز به یک دختر 16 ساله مست و دوست 17 ساله اش که تصور می شود در سن 15 سالگی باردار شده بود، قرار بود در دادگاه به اتهام تجاوز جنسی در دادگاه حاضر شود. گزارش‌هایی از Tri City Herald و Apple Valley اخبار.

مشخص نیست دوست دختری که او متهم به تجاوز جنسی کرده همان زنی است که جسدش پیدا شده است یا خیر.

هویزار در سال 2020 از رودریگز طلاق گرفت. پس از جدایی آنها، رودریگز، که هویزار با او دو فرزند مشترک داشت، به دلیل ترس از امنیت او و فرزندانش، درخواست دستور حفاظت کرده بود.

پلیس ایالت واشنگتن الیاس هویزار، 39 ساله را “مسلح و خطرناک” نامیده است و می ترسد که او مرتکب جنایات بیشتری شود. اداره پلیس یاکیما / فیس بوک

او ادعا کرده بود که پلیس سابق از زمان طلاق آنها او را مورد آزار و اذیت قرار داده است. او همچنین ادعا کرد که او مسلح است.

جلسه رسیدگی برای 14 می تعیین شده بود.

در 3 فوریه، هویزار پس از آنکه دوست دختر 17 ساله‌اش او را به پلیس گزارش داد، در پی حمله ادعایی به دوست 16 ساله‌اش که در شب اقامت داشت، دستگیر شد.

پلیس گمان می کند که هویزار به سمت مکزیک می رود. اداره پلیس یاکیما / فیس بوک
پلیس پس از اینکه نتوانسته بود او و پسر یک ساله اش، رومن، را پیدا کند، هشدار آمبر صادر کرد. @WSPmissingPers1/X

به گزارش تری سیتی هرالد، هویزار و دوست دختر ناشناس صاحب نوزادی هستند که در زمان حضور در دادگاه فوریه 9 ماهه بود.

او به تجاوز درجه دوم، تهیه مشروبات الکلی به خردسالان و تجاوز جنسی درجه سه به دلیل رابطه اش با نوجوان متهم شد.

هویزار که در دادگاه فوریه خود در دادگاه به تصویر کشیده شد، به تجاوز جنسی درجه دوم، تهیه مشروبات الکلی به خردسالان و تجاوز جنسی درجه سوم متهم شد. NBC همین الان

وثیقه او 200 هزار دلار تعیین شد. او از آن زمان به شرط عدم تماس با دختران زیر سن قانونی یا مصرف الکل آزاد شده است.

هویزار بین سال‌های 2014 تا 2022 در اداره پلیس خدمت می‌کرد. در دوران تصدی خود، او به عنوان پلیس در مدرسه راهنمایی واشنگتن در یاکیما منصوب شد.





منبع

sitemap