نماینده لورن بوبرت از قاضی می خواهد که دستور منع تعقیب سابقش را لغو کند


نماینده لورن بوبرت (R-Colo.) روز دوشنبه از یک قاضی کلرادو خواست تا حکم منع همسر سابقش جیسون بوبرت را پس بگیرد – درست بیش از یک ماه پس از اینکه او ادعا کرد که همسر سابقش تهدید به آسیب رساندن به او و خودش کرده است.

به گزارش دیلی میل، بوبرت به جاناتان پوتوسکی قاضی کانتی گارفیلد گفت: «من و جیسون به توافقات بسیار سختی دست یافتیم.» به گفته دیلی میل، امیدواریم این توافق ها رعایت شود و مجبور نباشیم در آینده به دنبال توافق دیگری باشیم.

پوتوسکی دستور حفاظت مدنی علیه جیسون بوبرت را لغو کرد و پرونده لورن بوبرت را که به دنبال یک دستور دائمی بود، پس از اینکه خانم کنگره نشان داد تهدید یا مجبور به ارائه درخواست خود نشده بود، رد کرد.


لورن بوبرت
بوبرت گفت که او و همسرش قبل از درخواست لغو دستور منع او، “به توافقات بسیار سختی دست یافته اند”. رویترز

نماینده ناحیه سوم ایالت سنتنیال در ماه فوریه به دادگاه گفت که جیسون بوبرت “در 14 ماه گذشته چندین تهدید و تهدید خودکشی برای آسیب رساندن به من داشته است.”

لورن بوبرت همچنین ادعا کرد که سابقش از طریق پیامک به او اطلاع داده است که در 2 فوریه بدون اجازه برای برداشتن وسایل شخصی او و تخریب آنها، وارد خانه اش در استایلت، کلونیا شده است.

در ژانویه، جیسون بوبرت به حمله درجه سوم، ممنوعیت استفاده از سلاح، ممانعت از یک افسر صلح، آزار و اذیت، رفتار بی‌نظم و تجاوز درجه سوم به دنبال دعوای ادعایی در 9 ژانویه با پسر 18 ساله این زوج، تایلر، متهم شد. بوبرت

این زوج همچنین در 6 ژانویه در رستوران Miner’s Claim در سیلت با هم درگیر شدند، جایی که جیسون بوبرت با پلیس تماس گرفت و ادعا کرد که او به صورت او مشت زده است.

لورن بوبرت در درخواست اولیه خود برای منع به هر دو حادثه اشاره کرد.


لورن بوبرت و جیسون بوبرت
لورن بوبرت ماه گذشته پس از اینکه جیسون بوبرت در ارتباط با دعوای ادعایی با پسرش متهم شد، دستور منع اولیه را درخواست کرد. RepBoebert/Facebook

روز دوشنبه، جیسون بوبرت با الزامات یک حکم حفاظتی جداگانه که توسط تایلر بوبرت علیه او ارائه شده بود، موافقت کرد.

این دستور از جیسون بوبرت می‌خواهد که تمام سلاح‌ها و مهمات خود را کنار بگذارد، الکل مصرف نکند و پسرش را تهدید یا آزار ندهد. این سفارش شامل شرط عدم تماس نیست، زیرا تایلر بوبرت در حال حاضر با پدرش زندگی می کند.

تایلر بوبرت ماه گذشته دستگیر شد و به دنبال یک رشته دزدی در کلرادو با 22 اتهام جنایی از جمله پنج جنایت روبرو شد.



منبع

sitemap