گروهبان ارتش و برادرش متهم به توطئه قتل در برابر اجیر شدند



به گفته مقامات، یک گروهبان ارتش ایالات متحده و برادرش در یک توطئه قتل برای اجیر برای کشتن چهار نفر، از جمله دو کودک، که در پشت میله های زندان در کانکتیکات سازماندهی شده بود، دستگیر شدند.

جرمیا پیکرت، یک سرباز 30 ساله، روز پنجشنبه در ارتباط با طرحی که در سال 2022 توسط برادرش جاشوا پیکرت 32 ساله ساخته شده بود، در حالی که در مرکز اصلاح و تربیت کوریگان در آنکاسویل مشغول خدمت بود، دستگیر شد. پلیس ایالت کانکتیکات

ظاهراً جاشوا به هم سلولی خود مبلغی برای یابنده پرداخت کرد تا مردی را برای قتل یک زن 29 ساله، دختران 10 ساله و یک ساله و دوست پسر 23 ساله او استخدام کند.

هم سلولی که نام او در اسناد ذکر نشده است، به بازرسان گفت که مظنون پس از مدت کوتاهی در زندان با جاشوا، گفت که او می‌خواهد این چهار نفر طبق حکم بازداشت کشته شوند.

این زندانی گفت که او برخی از افراد را در بیرون می‌شناسد که این کار را به ازای هر سر 10000 دلار انجام می‌دهند.

در حکم دستگیری آمده است که جاشوا گفت که نیمی از آن را از قبل پرداخت می کند، نیمی از آن پس از اتمام کار. او سپس نام و آدرس چهار نفر و همچنین محل یک کلید یدکی مخفی در خانه آنها را ارائه کرد.

گروهبان ارتش ایالات متحده جرمیا پیکرت به دلیل نقش داشتن در توطئه قتل برای اجیر دستگیر شد. پلیس ایالت کانکتیکات
جاشوا پیکرت ظاهراً تلاش کرد تا چهار نفر از جمله دو کودک را در حالی که در زندان کانکتیکات محبوس بودند، بکشد. پلیس ایالت کانکتیکات

هم سلولی به جاشوا گفت که باید 500 دلار هزینه یاب به او بپردازد – 250 دلار از قبل و 250 دلار وقتی که آنها مردند. طبق حکم بازداشت، 250 دلار از طریق ارمیا به او داده شد.

جاشوا بعداً نجات یافت و با هم سلولی سابق خود در مورد “کار ساختمانی” و “مواد” – که طبق حکم بازداشت، کلمات رمز قتل بودند صحبت کرد. اما او تنها دو هفته بعد دوباره در slammer بود و از او پرسید که چرا آنها کشته نشده اند.

سپس هم سلولی نامه ای دست نویس برای زن 29 ساله ارسال کرد و در مورد طرح قتل در ازای اجاره توضیح داد و تحقیقات پلیس را برانگیخت. او همچنین به پلیس گفت که متوجه شده جاش به او ضربه زده است.

هم سلولی شهادت داد: «هیچ وقت قصد استخدام یک قاتل یا مرتکب خشونت را نداشتم» و طبق حکم بازداشت او هرگز برای انجام قتل با کسی تماس نگرفت.

پلیس گفت که بازرسان متوجه شدند که جاشوا با برادرش ارمیا تماس گرفته است تا “کار ساخت و ساز” را انجام دهد.

آنها همچنین مکالمات متعددی با جاشوا و ارمیا پیدا کردند که به جنایت اشاره داشت، و همچنین ارمیا و هم سلولی سابق.

پلیس ایالت کانکتیکات در دسامبر 2023 برای ملاقات با ارمیا به تگزاس سفر کرد. در مصاحبه با مقامات، ارمیا اعتراف کرد که به درخواست برادرش به حساب یکی از زندانیان پول منتقل کرده است.

او به پلیس گفت که از جزئیات این طرح بی‌اطلاع است، اما می‌دانست که این پول برای هماهنگی با مجروح شدن زن 29 ساله ارسال شده است.

جاشوا پیکرت زمانی که ترتیب قتل چهار نفر را داد در مرکز اصلاح و تربیت کوریگان زندانی شد.

بر اساس سند دستگیری، او گفت: «باور نمی‌کردم که بچه‌ها در این طرح مشارکت داشته باشند.

ارمیا مدعی شد که تمایلی به ارسال پول نداشت و فقط تحت فشار برادرش و هم سلولی‌اش که قول داده بودند کار تا دو هفته دیگر تمام می‌شود، این کار را انجام داد.

ارمیا به پلیس گفت، جاش “گرایش های خشونت آمیزی” دارد که از دوران جوانی شاهد آن بوده و می تواند “دستکاری” باشد.

جرمیا به کانکتیکات تحویل داده شد و به توطئه برای ارتکاب قتل و توطئه برای ارتکاب خطر آسیب رساندن به خردسالان متهم شد. او با وثیقه 500000 دلاری نگهداری می شود.

جاشوا با همین اتهامات روبرو است و در اداره اصلاح و تربیت کانکتیکات نگهداری می شود.



منبع

sitemap