هاشمی: مردم رهرو خون شهدا و آرمان‌های نظام هستند+فیلم


به روز رسانی

هاشمی: مردم رهرو خون شهدا و آرمان‌های نظام هستند+فیلم

وزیر ورزش و جوانان گفت: مردم رهرو خوبی برای خون شهدا بوده و پشت آرمان‌های نظام هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم. خوشبختانه هرسال شاهد حضور پرشورتر و پررنگ تر جامعه ایران و ورزش و جوانان در راهپیمایی این روز باشکوه هستیم. این نشانگر آن است پشت سر این انقلاب علاوه بر اینکه خون شهدا بوده مردم هم رهرو خوبی برای خون شهدا بوده و پشت آرمان‌های نظام هستند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: ان‌شاءالله سال به سال این حضور پررنگ‌تر باشد و از این مسیر صعب‌العبوری که در راه انقلاب است با موفقیت سپری کنند. تا پای جان برای ایران هستند.

هاشمی در خصوص خبر خوش برای مردم ایران گفت: مردم و ورزشکاران ما که در میادین مختلف حضور پیدا می‌کنند، هر مدالی می‌آورند و هر پرچمی که به اهتزاز در می‌آید و هر سرودی که نواخته می‌شود باعث خوشحالی مردم می‌شود.

 

جوادی: ۱۸ پروژه ورزشی افتتاح می‌شود

 

علی جوادی، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران هم در مراسم ۲۲ بهمن گفت: روح راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاط، شادابی، جشن و سرور است. حضور مردم و جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن به شکرانه  پیروزی انقلاب اسلامی است. هزار و ۴۴۳ برنامه برای ورزشکاران در دهه مبارک فجر تدارک دیده شده، همچنین اداره کل ورزش و جوانان در این ایام ۱۸ پروژه ورزشی( هرهفته ۱ پروژه) افتتاح و در اختیار مردم ورزش دوست قرار خواهد داد.

 

غلامرضا شعبانی بهار، رئیس فدراسیون تیرو کمان: ورزشکاران برای شادی دل مردم از تمام توان خود بهره می برند

۲۲ بهمن یکی از یادگاری امام خمینی (ره) دانست و گفت: حضور پرشور مردم در این مراسم  افتخار بزرگی است و همچنین جامعه ورزشی کشور همواره هم دوش مردم ایران در این روز که نماد اقتدار و افتخار کشور است حضور دارند و ورزشکاران برای شادی دل مردم از تمام توان خود بهره خواهند برد.

امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش: حضور مردم در جشن امسال انگار که اولین سال پیروزی است

حضور پرشور مردم و جامعه ورزش و جوانان در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نوعی است که حس می کنیم اولین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که این نشان دهنده ادامه دار بودن راه امام راحل(ره) و رهبر انقلاب اسلامی ایران است.

sitemap