مسافر برای امتناع از تعویض صندلی هواپیما برای پدر و بچه تحسین شد



او نمی خواست روی صندلی های موزیکال به ارتفاع یک مایل بنوازد.

یک مسافر زن پس از اینکه از تعویض صندلی با پدر خودداری کرد تا بتواند با همسر و دختر خردسالش بنشیند، به صورت آنلاین مورد تحسین قرار گرفت. یک پست Reddit که جزئیات رد شدن او در حین پرواز را نشان می دهد، در حال حاضر از زمان انتشار آن در روز یکشنبه به صورت آنلاین منتشر شده است.

پوستر در تاپیک که در بخش همیشه محبوب انجمن “آیا من سوراخ A” پست شده بود، توضیح داد: “آنها در تمام طول پرواز به من نگاه های کثیف می کردند.”

به گفته این بروشور ناشناس، او در حال سوار شدن به پرواز خود بود که متوجه شد مداخله گر صندلی راهرو او را اشغال کرده است.

Redditor که از تغییر اجباری هیجان زده نشده بود، توضیح داد: «مردی (40 متری) در کنار همسر و دخترش نشسته بود.

او به خاطر می‌آورد: «من با مهربانی از او خواستم که در صندلی‌ای که من به‌طور خاص رزرو کرده‌ام نشسته بود و برایش پول بیشتری پرداخت کردم، حرکت کند. او از حرکت امتناع کرد و به من گفت که به صندلی او که یک صندلی وسط بود حرکت کنم.

اکثر نظر دهندگان Reddit در کنار این زن بودند. سهام – stock.adobe.com

وقتی مسافر به او گفت که «صندلی وسط نمی‌کند»، پدر عصبانی شد و به او اطلاع داد که شرکت هواپیمایی صندلی‌های آنها را به هم ریخته است. در آن لحظه، مهماندار هواپیما آمد و مرد را مجبور کرد به صندلی اصلی خود برگردد.

علیرغم اینکه احساس می‌کرد حق با اوست، پوستر می‌گفت که او احساس می‌کند «یک سوراخ» است. مسافر توضیح داد: «این یک پرواز بسیار کوتاه بود (کمتر از دو ساعت) و دخترش واقعاً غمگین به نظر می‌رسید که پدرش نزدیک نمی‌نشست، حتی اگر مادرش آنجا با او نشسته بود.

بدتر از همه، خانواده در طول پرواز، طبق این پست، “نگاه های کثیف” او را نشان دادند.

جالب است که اکثریت Redditors با استناد به این واقعیت که او صندلی را رزرو کرده است، با پوستر طرف شدند.

یکی از مدافعان استدلال کرد: “NTA شما یک صندلی خاص را به دلیلی رزرو کردید.” آنها می توانستند صندلی های دیگری رزرو کنند. این یک پرواز کوتاه بود، بنابراین حتی اگر دختر کوچک غمگین بود، اینطور نیست که برای مدت طولانی بدون پدرش بود.»

آنها اضافه کردند: «این هم فقط بخشی از زندگی است، او مادرش را آنجا داشت، حالش خوب بود. اجازه ندهید آنها به شما OP برسند. تو هیچ غلطی نکردی.»

بسیاری از Redditors ادعا کردند که اگر پدر خیلی می‌خواست با خانواده‌اش بنشیند، باید صندلی را رزرو می‌کرد. دانیل اورام – stock.adobe.com

“تو رزرو کردی که صندلی،» یکی دیگر اعلام کرد. «اگر سه نفر می‌خواستند با هم بنشینند، پس وظیفه آنها این بود که با هم صندلی رزرو کنند. مردم می توانند بپرسند که آیا دیگران مایل به تعویض صندلی هستند یا خیر، اما شخصی که در ابتدا آن صندلی را به او اختصاص داده بود حق دارد به آنها پاسخ منفی دهد.

حتی خدمه کابین از تصمیم پوستر اصلی برای پخش تتریس صندلی هواپیما حمایت کردند. یکی از مهمانداران هواپیما نوشت: “حتماً NTA حتی اگر برای خانواده احساس ناعادلانه ای داشته باشد.” «اگر صندلی خود را که برای آن هزینه کرده‌اید رها می‌کردید، آدم شگفت‌انگیزی می‌شدید، اما هیچ اجباری در انجام این کار ندارید.»

حتی مهمانداران هواپیما نیز در کنار پوستر قرار گرفتند. ایرینا اشمیت – stock.adobe.com

آنها اضافه کردند: «صندلی راهروی خود را بگیرید. اگر در پرواز بودم، احتمالاً سعی می‌کردم صندلی دیگری برای شما پیدا کنم و همه را خوشحال کنم، اما این همیشه ممکن نیست.»

در حادثه مشابهی در ماه گذشته، مردی پس از اینکه از تعویض صندلی با زن حامله‌ای که می‌خواست نزدیک‌تر به حمام بنشیند، خودداری کرد، مورد تحسین قرار گرفت.



منبع

sitemap