جردن لاو از Packers برای طرفداران رقیب Bears “روز پدر” را تبریک می گوید


رقابت Packers-Bears در این فصل در حال تبدیل شدن به یک مشکل است – و فقط ژوئن است.

جردن لاو، مدافع گرین بی، که پس از تعویض آرون راجرز به جت، اولین فصل خود را به عنوان یک بازیکن تمام وقت آغاز می کند، روز یکشنبه در رابطه با تعطیلات آخر هفته، پیامی گستاخانه برای هواداران رقیب شیکاگو ارسال کرد.

لاو در ویدئویی که روز یکشنبه در رسانه‌های اجتماعی منتشر شد، گفت: «روز پدر به همه طرفداران خرس‌ها مبارک، برو بسته برو».


عشق جردن در طول OTAهای پکرز
عشق جردن در طول OTAهای پکرز
گتی ایماژ

لاو در زمان ضبط این پیام در یک کمپ کوارتربک در فرانسه بود و کاربر توییتری که آن را ارسال کرد فاش کرد که این پیام آنقدر یک ترول نبود که یک پیام واقعی برای طرفداران فرانسوی Bears بود – و همچنین قرار بود جاستین فیلدز، کوارتربک بیرز نیز باشد. برای حضور در کمپ، اما نتوانستم به آن برسم.

با این حال، اینترنت توانست با چیزی که به نظر می رسید یک بازیکن جوان که ماهیت یک طرفه رقابت را در سال های اخیر مسخره می کرد، سرگرم شود.

خرس‌ها از سال 2018، زمانی که میچل تروبیسکی کوارتربک اصلی در شیکاگو بود، رقیب خود را شکست نداده‌اند، و از سال 2015، زمانی که جی کاتلر در مرکز بازی، جی کاتلر را در اختیار داشت، آنها را در گرین‌بی شکست نداده‌اند.

با این حال، لاو در هیچ یک از سه فصل حضورش در NFL، حتی یک پاس به خرس ها نداده است، و بسیاری از طرفداران Bears به ​​سرعت به این موضوع در توییتر اشاره کردند.


آرون راجرز از Packers و Justin Fields of the Bears پس از بازی در Soldier Field دست می دهند.
آرون راجرز از Packers و Justin Fields of the Bears پس از بازی در Soldier Field با هم دست می دهند.
گتی ایماژ

دیگران تعجب کردند که آیا عشق باید بیانیه خود را به گونه ای دیگر بیان می کرد.

“او مستقیماً خرس ها را پدرش صدا کرد.” یکی از کاربران توییتر نوشت.

این اولین باری نیست که رقابت Bears-Packers در این فصل خبرساز شده است.

اوایل این ماه، جاستین جونز، خط دفاعی شیکاگو، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی به هواداران پکرز حمله کرد و آنها را «واقعاً جوان» خواند.

نیمی از آنها حتی فوتبال نمی دانند. جونز گفت: برای من خیلی عجیب است. من می خواهم به آنجا بروم و می خواهم آنها را در زمینشان شکست دهم. آن وقت می خواهم صداها را بشنوم. این چیزی است که من مشتاقانه منتظر آن هستم.»



sitemap