امسال، هدیه ای بدهید که همچنان ادامه دارد – یک آموزش واقعی برای بچه های ما



اعتراف کن. مگر اینکه یک کالای بزرگ برای کریسمس سال گذشته دریافت کرده باشید – مانند یک ماشین – احتمالا فراموش کرده اید که زیر درخت شما چه چیزی بوده است.

بیشتر هدایا فرسوده می شوند، می شکنند یا در مقطعی داده می شوند یا دور می افتند.

چه می‌شد اگر بتوانید هدیه‌ای بدهید که به معنای واقعی کلمه به دادن ادامه می‌دهد و بر زندگی دیگران برای نسل‌های آینده تأثیر می‌گذارد؟

آیا ارزش آن بیشتر از مواد مادی است؟

چنین فرصتی از طریق صندوق کمک هزینه تحصیلی کودکان وجود دارد که به والدین کم درآمد کمک می کند تا حق انتخاب داشته باشند و فرزندان فرصتی برای تحصیل بهتر و زندگی بهتر داشته باشند.

من به طور منظم در CSF مشارکت می کنم و تفاوت آن را در زندگی کودکان دیده ام، که بسیاری از آنها به لطف سیاستمداران و اتحادیه های معلمان خاص که با انتخاب مدرسه به دلایل کاملاً سیاسی مخالف هستند در مدارس دولتی شکست خورده محبوس شده اند، در حالی که برخی ریاکارانه خود را ارسال می کنند. بچه ها به مدارس خصوصی

ایلینوی اخیراً و بدبینانه از ادامه تأمین مالی یک برنامه محبوب مدرسه ای در ایالت که به نفع 9600 کودک کم درآمد بود، خودداری کرد. 31 دسامبر منقضی می شود.

CSF نتایج مثبتی را نشان می دهد.

رئیس و مدیر عامل، دارلا رومفو می گوید که فقط در طول سال تحصیلی جاری به 33945 دانش آموز در سراسر کشور بورسیه ارائه می شود.

تنها در شهر نیویورک، CSF امسال به بیش از 7000 کودک بورسیه می دهد.

آنها در بیش از 200 مدرسه خصوصی مستقل و مبتنی بر اعتقادات کم شهریه در هر پنج ناحیه شهر تحصیل می کنند.

نرخ فارغ التحصیلی برای دریافت کنندگان بورسیه از مدارس دولتی بیشتر است.

رومفو خاطرنشان می کند که 96.2 درصد از فارغ التحصیلان CSF در نیویورک گزارش می دهند که دبیرستان را به موقع فارغ التحصیل می کنند.

من استدلال می کنم که آنها احتمالاً آموزش بهتری نسبت به 83.7 درصد از فارغ التحصیلان مدارس دولتی دریافت می کنند.

به استثنای ایلینوی، انتخاب مدرسه کشور را فرا گرفته است.

فقط در سال جاری، 10 ایالت برنامه‌های حساب‌های آموزشی-پس‌انداز-پس‌انداز جدیدی را گسترش دادند یا تصویب کردند، به این ترتیب پول برای تعقیب کودک به مدرسه خصوصی، مدرسه خانگی یا مدرسه کوچک یا استفاده از هزینه‌های آموزشی مانند تدریس خصوصی امکان‌پذیر شد.

نامه های والدین سپاسگزار دلچسب است.

اینجا فقط دو تا از صدهاست.

آماندا، مادر متیو محقق CSF، این را نوشت: «وقتی من و متیو در مورد اینکه چقدر از این جایزه قدردانی می کنیم صحبت می کنیم، از این فرصت استفاده می کنم تا به او یادآوری کنم که به عنوان یک دریافت کننده، از اینکه به او فرصت هایی برای رسیدن به این جایزه ارائه می شود سپاسگزاریم. پتانسیل کامل او اما مهمتر از همه، من به او یادآوری می کنم که یک روز. . . او قادر خواهد بود به شخص دیگری کمک کند و در آینده جمعی آنها و ما سرمایه گذاری کند.»

و این از لاتیسیا، که برای گفتن در مورد دخترش، لایا، نوشت: “می خواهم از شما تشکر کنم که به دخترم ایمان داشتید و به او فرصتی برای زندگی بهتر دادید. ما شما را ناامید نخواهیم کرد. . . . این برای خانواده ما به معنای دنیاست.»

چه چیزی می تواند برای گیرنده و هدیه دهنده معنایی بیشتر از این داشته باشد؟

داشتن فرصتی برای تغییر زندگی به سمت بهتر شدن در حال حاضر و برای سال‌های طولانی در آینده، بر هر چیزی که می‌توانید در فروشگاه یا آنلاین بخرید و به زودی از بین می‌رود و فراموش می‌شود، برتری دارد.

آخرین کتاب کال توماس «نگهبانی در شب: آنچه که بیش از 50 سال گزارش در مورد آمریکا دیده‌ام» است.



منبع

sitemap