صاحبان جواهرات برنی رابینز بازنشسته می شوند و به کارمندان وفادار کنترل تجارت 60 ساله را می دهند.



صاحبان فروشگاه های زنجیره ای جواهرات لوکس در ساحل شرقی، فرصت فروش کسب و کار خانوادگی خود را از دست می دهند و در عوض آن را به صورت رایگان به کارمندان قدیمی خود می دهند.

پس از بیش از شش دهه، هاروی و مدی روینسکی، صاحبان جواهرات برنی رابینز، کسب و کار خود را که در مقطعی بر فروش لوازم خانگی قبل از انتقال به جواهرات متمرکز شده بود، رها کردند.

با فروشگاه‌های واقع در فیلادلفیا و نیوجرسی، این تجارت که برای اولین بار در سال 1962 افتتاح شد، در چندین دهه گذشته “معتبرترین ساعت‌های جهان، انتخاب بی‌نظیر الماس و طراحان مشهور جهانی را حمل می‌کند”.

هاروی درباره این انتقال به فاکس نیوز دیجیتال گفت: «من و همسرم دیگر بچه نیستیم. ما هیچ خانواده ای در این تجارت نداریم و به نوعی به مسیری برای جانشینی نیاز داریم. می‌دانید، باند پرواز ما در حال کوتاه‌تر شدن است و اگر با یکی از ما یا هر دویمان مشکلی داشته باشیم، کار از بین می‌رود.»

ما به دنبال راهی برای ادامه دادن آن بوده‌ایم، تا افراد واقعاً عالی را دائماً به کار بگیریم. بسیاری از آنها 30 سال، 25، 20 سال با ما بوده اند. بنابراین اینها افراد طولانی مدت هستند، آنها مانند خانواده هستند.

هاروی و مدی روینسکی، صاحبان جواهرات برنی رابینز، کسب و کار را به کارمندان قدیمی واگذار می کنند.
WireImage

رووینسکی گفت که او و همسرش که سال گذشته یکی از فروشگاه های امضاکننده خود را فروختند، قبلاً به دنبال خریدارانی برای این تجارت بوده اند.

با این حال، پس از بررسی، این زوج احساس کردند که هیچ‌کدام “صلاحیت ادامه میراث” بنیانگذار اصلی، برنی رابینز را ندارند.

میراث رابینز، پدر شوهر رووینسکی، چیزی است که این زوج در طول سال‌ها برای ادامه آن تلاش کرده‌اند و در نهایت به این نتیجه رسیده‌اند که دادن کسب‌وکار به کارمندان فعلی بهترین کار برای ادامه این میراث است.

هاروی روینسکی گفت که صاحبان آینده فروشگاه های زنجیره ای طلا و جواهر «کسب و کار را دوست دارند» و «شکی نیست که این کار را ادامه خواهند داد و آن را با موفقیت انجام خواهند داد».
یوتیوب/6abc فیلادلفیا

ما گفتیم، می دانید، این در تمام این مدت درست جلوی چشمان ما بوده است. به جای تلاش برای یافتن یک خریدار واجد شرایط، چرا آن را در اختیار افرادی قرار ندهید که اکنون با موفقیت آن را اداره می کنند.

آنها فرهنگ ما را درک می کنند، آنها می فهمند که ما چه می خواهیم. آنها این کار را انجام داده اند، آن را اجرا کرده اند و ما خوش شانس بوده ایم که جنبه پولی انگیزه ای نبود. بنابراین، ما می خواهیم تجارت را با افرادی که می دانند چگونه آن را اداره کنند ادامه دهیم.»

رووینسکی گفت که صاحبان آینده فروشگاه های زنجیره ای طلا و جواهر “این تجارت را دوست دارند” و “شکی نیست که آنها این کار را ادامه خواهند داد و آن را با موفقیت انجام خواهند داد.”

برنی رابینز (R)، موسس جواهرات برنی رابینز این فروشگاه را در سال 1962 افتتاح کرد.
یوتیوب/6abc فیلادلفیا

رووینسکی، 76 ساله، 57 سال است که در برنی رابینز کار می‌کند و می‌گوید که در طول مدیریت کسب‌وکاری که باعث موفقیت شرکت خانوادگی شده است، چیزهای زیادی یاد گرفته است، عمدتاً از طریق مبارزات مالی که به دلیل اقتصاد به وجود آمد.

رووینسکی با تشریح برخی از مشکلات کسب و کار در گذشته، گفت: “می دانید، مردم برای دریافت MBA به دانشگاه می روند… من MBA رکودی دارم.”

ما رکودهای بسیاری را با موفقیت پشت سر گذاشتیم، بدون مشکل، [but] 2008 تا 2010 تقریبا ما را از کار انداخت. برای مدتی واقعاً خیلی نزدیک بود، اما در آن زمان به سختی توانستیم از آن جان سالم به در ببریم. از آن زمان، ما شکوفا شده‌ایم و من درس‌های زیادی از آن دوره دارم.»

زنجیره جواهر در چندین دهه گذشته «معتبرترین ساعت‌های دنیا، الماس‌های بی‌نظیر و طراحان مشهور جهانی را حمل می‌کند».
فیس بوک/ جواهرات برنی رابینز
هاروی جزئیاتی را ارائه نکرد که چه تعداد کارمند مالکیت شرکت را دریافت خواهند کرد، اما قرار است این انتقال در سه ماهه اول سال 2024 رسمی شود.
فیس بوک/ جواهرات برنی رابینز

وقتی همه چیز آسان است، فکر می‌کنید باهوش‌ترین مرد اتاق هستید. سپس، ناگهان، شما توسط یک دو در چهار کلاهبر می شوید و می گویید: “وای، چه خبر است.”

“خوشبختانه، من فکر می کنم مدالین، همسرم و من، از اشتباهاتمان درس گرفته ایم. ما یاد گرفتیم که چگونه بودجه بندی کنیم. من به مردمم می گویم، “بودجه یک شرکت خودروی اجاره ای نیست.”

رووینسکی، که مالکان آینده از او خواسته بودند تا به همکاری با این تجارت ادامه دهد، پس از رسمی شدن انتقال، به عنوان مدیر عامل شرکت خواهد کرد.

او با تمسخر گفت: «از اینکه آنها از من خواسته اند که در آنجا بمانم، خوشحالم و افتخار می کنم، این کار را تا زمانی که به اندازه کافی آنها را اذیت نکنم و اخراجم کنند، خوشحال خواهم شد.

رووینسکی در مورد اینکه پس از کنترل مالکان جدید چه خواهد کرد، خاطرنشان کرد که وقت خود را با خانواده سپری خواهد کرد و گفت: «من واقعاً می خواستم پرستار بچه های نوه هایم باشم، اما برای آن شغل درخواست دادم. [and] من دوم شدم، بنابراین این اتفاق نخواهد افتاد.»

«ساختن خاطرات چیزی است که این تجربه برای ما بوده است. ما بخشی از هزاران نامزدی، عروسی و مناسبت های مهم خانوادگی بی شماری بوده ایم. مادی در بیانیه ای درباره انتقال مالکیت گفت: واقعاً شریک شدن در شادی افراد خاص بسیار افتخار و خوشحالی ما بوده است.

“ما مدیون مشتریان وفادار خود هستیم که به مدت طولانی به ما اعتماد کردند.”

هاروی جزئیاتی را ارائه نکرد که چه تعداد کارمند مالکیت شرکت را دریافت خواهند کرد، اما قرار است این انتقال در سه ماهه اول سال 2024 رسمی شود.



منبع

sitemap