رابرت گالری نگهبان بازنشسته Raiders 10.2 میلیون دلار برای خانه تاهو می خواهد


رابرت گالری، نگهبان بازنشسته Oakland Raiders به ​​دنبال دریافت 10.2 میلیون دلار برای ملک خود در ساحل غربی دریاچه تاهو است.

گالری، 42 ساله، و همسرش، بسکتبالیست سابق زنان آیووا، بکا مک کان، هنگام تعطیلات در آنجا در طول فصل NFL، عاشق این منطقه شدند.

آنها خانه دومی را در تاهوما در سال 2006 خریداری کردند، قبل از اینکه گالری در سال 2012 پس از هشت فصل حضور در NFL بازنشسته شود.

این زوج در سال 2018 تصمیم گرفتند که با سه فرزند خود از منطقه خلیج سانفرانسیسکو به محله کالیفرنیا در هوم وود به طور تمام وقت نقل مکان کنند، مجتمع را راه اندازی کردند و به طور قابل توجهی پیمانکاران مجاور را به کار گرفتند.

بکا در مطالب مطبوعاتی گفت: “میزان استعداد هنری محلی، همراه با توجه به هر جزئیات، دیدگاه ما را به واقعیت تبدیل کرد.” “تیم باورنکردنی ما هر اینچ از خانه ما را به گونه ای ایجاد کرد که برای سبک زندگی روزمره تاهو ما خاص و کاربردی باشد.”


رابرت گالری تاهو
زیبایی شناسی به طور قطعی این است که “لژ تاهو” با “صنعتی مدرن” ملاقات می کند.
کرت و کندیس ویلیامز

نتیجه خانه ای به مساحت 5670 فوت مربع است که در 2.38 هکتار قرار دارد که به زمین خدمات جنگلی ایالات متحده (یکی از بهترین بیمه های انزوا که یک صاحب خانه می تواند درخواست کند) در “نزدیک” به دریاچه بازمی گردد.

زیبایی شناسی این است که “خانه تاهو” با “صنعتی مدرن” ملاقات می کند، طرحی که شامل تعداد زیادی فولاد کاری سفارشی، تیرهای اکسپوز و چوب است.

تاهو بودن آن با جایزه “سبک تاهو” در شماره خانه کوهستانی سال 2023 فصلنامه تاهو جشن گرفته شد.

دو اقامتگاه در این ملک وجود دارد که در سال 2020 تکمیل شده است: یک خانه اصلی و یک مهمانخانه کاملاً مستقل با یک اتاق خواب، یک حمام و چهار تخت دو طبقه توکار.


رابرت گالری تاهو
اقامتگاه اولیه دارای یک عرشه سرپوشیده به مساحت 1400 فوت مربع است.
کرت و کندیس ویلیامز

رابرت گالری تاهو
خانه ها در 2.38 هکتار زمین قرار دارند.
کرت و کندیس ویلیامز

رابرت گالری تاهو
این ملک همچنین دارای یک مهمانخانه جداگانه است.
کرت و کندیس ویلیامز

رابرت گالری تاهو
خانه اصلی دارای پنج اتاق خواب و 4.5 حمام است.
کرت و کندیس ویلیامز

در همین حال، اقامتگاه اولیه دارای پنج اتاق خواب، 4.5 حمام، یک راه پله فولادی شناور ساخته شده توسط آهنگرهای محلی، یک شومینه 20 فوتی از کف تا سقف، یک شومینه دو طرفه، یک نوار چوبی و یک عرشه سرپوشیده به مساحت 1400 فوت مربع است. .

این آدرس بخشی از انجمن صاحبان خانه روستای تاهو سوئیس است، به این معنی که خریدار به دو شناور، دو اسکله و ساحل خصوصی آن طرف خیابان دسترسی خواهد داشت.

این لیست توسط Amie Quirarte برگزار می شود.

گالری که دومین انتخاب کلی درفت NFL 2004 پس از یک دوره افسانه ای در دانشگاه آیووا بود، خانه خود را در East Bay در سال 2020 با قیمت 5.9 میلیون دلار به بازار عرضه کرد. او آن را به قیمت 5.1 میلیون دلار فروخت.

sitemap