به نظر می رسد آدام فاکس رنجرز بعد از دو روز «نگهداری» آماده حرکت است


هیچ کس بیشتر از آدام فاکس از برد رنجرز در پایتخت در دور اول سود نبرد.

این مدافع 26 ساله پس از پنج روز گذشته برای ریکاوری دوباره به آبی‌پوشان روی یخ برای تمرین روز شنبه پیوست.

اگرچه رنجرز در هفته گذشته سه روز از پنج روز را تمرین نکرد، فاکس در روزهایی که انجام دادند – چهارشنبه و پنجشنبه – به دلیل آنچه که تیم به عنوان اهداف “نگهداری” توصیف کرد، در کنار تیم نبود.


آدام فاکس با هندریکس لاپیر در جریان بازی 3 رنجرز از پایتخت ها برخورد می کند.
آدام فاکس با هندریکس لاپیر در جریان بازی 3 رنجرز از پایتخت ها برخورد می کند. AP

درست به موقع برای آماده شدن کافی برای بازی 1 در برابر هاریکن ها در روز یکشنبه در مدیسون اسکوئر گاردن، با این حال، فاکس در کنار رایان لیندگرن به مکان همیشگی خود بازگشت.

او گفت: “من خوب هستم که بروم.” “من فکر می کنم هر زمان که استراحت بیشتری داشته باشید و [time to] ریکاوری کنید، بچه های دیگر روزهای تعمیر و نگهداری داشته اند، من فکر می کنم فقط داشتن آن زمان اضافی مهم است. فقط چند روز طول کشید تا کمی استراحت کنم.»

فاکس در پیروزی سری رنجرز بر پایتخت در بازی 4 یکشنبه گذشته کمی شکست خورد.

ضربه سر توسط تام ویلسون در لحظاتی پس از گل پاور پلی وینسنت تروچک در پایان دوره اول یک چیز بود، اما زمانی که او با نیک جنسن، مدافع کپیتالز برخورد کرد، فوکس از حضور فاکس در ذخیره آسیب دیده درازمدت زودتر به چشم می خورد. این فصل با سیل برگشت.

آبی‌لاینر برنده جایزه نوریس در سال 2021 با کنایه گفت: «او تکه‌ای از من را به دست آورد.

فاکس در ماه نوامبر برای 10 بازی متوالی از میادین دور بود که در اثر یک برخورد وحشتناک زانو به زانو با سباستین آهو از هاریکنز دچار آسیب دیدگی پایین تنه شد.

سرمربی رنجرز، پیتر لاویولت، گفت فاکس هیچ محدودیتی در تمرین روز شنبه ندارد، به این معنی که همه علائم نشان می‌دهد که بومی جریکو، نیویورک، برای بازی 1 در دسترس است.

فاکس و لیندگرن دومین دقایق بیشترین دقایق D-Pairهای رنجرز را در راند 1 ثبت کردند و با 49:12 به پایان رسیدند، تنها پس از 57:49 ارسال شده توسط K’Andre Miller و Braden Schneider.

طبق گفته Natural Stat Trick، در طول بازی پنج بر پنج، آنها برای دو گل رنجرز و صفر مقابل روی یخ بودند.

فاکس در مورد بهبودی خود گفت: «فکر می‌کنم فقط به نوعی دنبال می‌کردم، با مربیان و مربیان صحبت می‌کردم که بهترین چیز بود. «در این زمان از سال، اگر بتوانید استراحت بیشتری داشته باشید، مهم است. برای تمرین کاملا آماده بودم [Saturday]. خیلی خوب است که قبل از بازی بیرون بیایی و اسکیت بزنی.”



منبع

sitemap