بویان بوگدانوویچ با اولین تجربه MSG با نیکس شگفت زده شد


در ساعت 4:12 کوارتر اول شنبه، بویان بوگدانوویچ برای شصت و نود و یکمین بازی NBA دوران حرفه ای خود وارد میدان شد، اما ابتدا به عنوان عضوی از نیکس.

جمعیت به عنوان خوشامدگویی به تشویق پرداختند و خود بوگدانوویچ با شروع زندگی با ششمین تیم NBA خود دست هایش را زد.

واکنش اولیه مهاجم کروات یک قدردانی بود.

“این دیوانه است. بوگدانوویچ پس از باخت 125-111 مقابل پیسرز گفت: فکر می کنم همه ما بازیکنان اروپایی رویای بازی در باغ را داریم. بنابراین اینکه بتوانم بخشی از نیکس باشم، واقعا برای من خاص است.

“ساختمان در کل بازی در آتش بود. بنابراین من واقعاً از حمایت و عشقی که امروز به من نشان دادند قدردانی می کنم.”

حتی قبل از بازی، بوگدانوویچ تحت تاثیر قرار گرفت.

او در ده‌ها بازی به عنوان مهمان در نیویورک بازی کرده است – و 2 فصل اول خود را در بروکلین گذراند، از 2014 تا 2017، اگرچه او گفت که همه دوستان منطقه‌اش طرفدار نیکس هستند – اما تشویق‌های شدیدی را دریافت نکرده بود. باغ قبل


بویان بوگدانوویچ (44) در کوارتر اول مقابل ایندیانا پیسرز در MSG واکنش نشان داد.
بویان بوگدانوویچ (44) در کوارتر اول مقابل ایندیانا پیسرز در MSG واکنش نشان داد. USA TODAY Sports از طریق رویترز Con

جو تماشاگران خانه جدید او در حالی که برای یک مدعی بازی می‌کرد، ممکن بود پس از گذراندن نیم فصل اول با هشت برد پیستونز، به‌ویژه بزرگ جلوه کند.

بوگدانوویچ گفت: “فقط پیش بازی و انرژی در اطراف ساختمان، عرصه متفاوت است.” “این یک جو پلی آف برای هر بازی است.”

او می‌توانست بازی اول خود را بهتر ترسیم کند و در 3 از 10 شوت 11 امتیازی به‌دست آورد و با طرح‌های تهاجمی و دفاعی جدید در پرواز سازگار شد. او روز جمعه با مربی تام تیبودو ملاقات کرد، زمانی که بازی های پایه را یاد گرفت. این کهنه سرباز 10 ساله گفت که معمولاً چند بازی طول می کشد تا در یک سیستم جدید احساس راحتی کند.

بوگدانوویچ باید دو هفته صبر کند تا دومین بازی خود را به عنوان نیک در گاردن انجام دهد. از دوشنبه در هوستون، نیکس سه بازی متوالی را در جاده بازی خواهد کرد تا از بازی ستارگان پر شود و تا 24 فوریه مقابل سلتیکس به خانه بازنخواهد گشت.


OG Anunoby (جراحی آرنج راست) و Julius Randle (دررفتگی شانه راست) هشتمین بازی متوالی خود را مقابل راکتس از دست خواهند داد. میچل رابینسون (جراحی مچ پای چپ) سی و سومین دوره متوالی را از دست خواهد داد.


برای راکت ها، آپرن سنگون که بازی شنبه خود را از دست داد، به دلیل کمردرد مشکوک است.

Fred VanVleet (کشش ادکتور چپ)، Cam Whitmore (پیچ خوردگی مچ پای راست) و Tari Eason (مدیریت آسیب پای چپ) رد شده اند.



منبع

sitemap