اجرای نوبت سوم کالابرگ الکترونیکی در تهران آغاز شد


اجرای نوبت سوم کالابرگ الکترونیکی در تهران آغاز شد

استاندار تهران با اشاره به استقبال مردم نسبت به اجرای دو مرحله طرح کالابرگ الکترونیکی در این استان از آغاز اجرای نوبت سوم این طرح خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا فخاری شامگاه دوشنبه با اشاره به اجرای دو مرحله طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور و به موازات آن در استان تهران اظهار کرد: بر اساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط دولت سیزدهم، با فضل الهی توانستیم دو مرحله از طرح کالابرگ الکترونیکی را که گام مؤثری در ایجاد عدالت و بهره‌مندی مردم به خصوص ساکنین مناطق کم برخوردار از کالاهای اساسی بود را بدون مشکلات امنیتی، با بالاترین آمار خرید و بالاترین توزیع بسته معیشتی اجرایی کنیم، به طوری که سطح اعتراضات مردمی و تخلفات صورت گرفته نسبت به تراکنش‌های انجام شده کمتر از ۲ درصد بوده است.

استاندار تهران در تشریح جزئیات این طرح که به عنوان «کالابرگ الکترونیکی فجرانه» از ١٧ بهمن ماه سال گذشته اجرایی شده است، گفت: هم‌زمان با آغاز اجرای طرح مذکور با تشکیل قرارگاه استانی ٢١ تیم در سطح استان تهران تشکیل و ادارات عضو ستاد کالابرگ و فرمانداری‌ها کار عملیاتی میدانی را آغاز کردند.

فخاری افزود: با یاری خدا و همکاری و تعامل بسیار خوب مسئولان استان، شاهد استقبال گرم مردم در دو مرحله اجرا شده از طرح کالابرگ الکترونیکی در پایتخت بودیم و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مرحله سوم این طرح را آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در استان تهران عنوان کرد: در این زمینه اطلاع‌رسانی‌های لازم از طریق خبرگزاری‌ها و شبکه‌های صداوسیما جهت آشنایی عموم مردم به خوبی انجام شد و ستادهای شهرستانی کالابرگ در شهرستان‌های استان تهران با ریاست فرمانداران و دبیری رؤسای ادارات اجرایی تعاون، کار و رفاه اجتماعی تشکیل و وظایف دستگاه‌های عضو ستاد اعم از تأمین اقلام، آموزش اصناف و فروشگاه‌ها، نظارت عملکرد فروشگاه‌ها صورت گرفت.

استاندار تهران به بازدیدهای میدانی از فروشگاه‌ها و روند خرید مردم توسط کارشناسان و رؤسای ادارات اجرایی در سطح شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: در استان تهران تعداد ۱۵ هزار ۴۴۲ فروشگاه خرد و زنجیره‌ای به سامانه کالابرگ متصل بوده و در حال ارائه خدمات به متقاضیان می‌باشند.

sitemap