بیش از ۹۸۵ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور کارشناسی نام نویسی کردند/ داوطلبان منتظر تمدید مهلت نام نویسی نباشند


مشاور رئیس سازمان سنجش در گفتگو با آنا؛

مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا کنون بیش از ۹۸۵ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور کارشناسی سال ۱۴۰۲ نام نویسی کرده اند و امروز آخرین مهلت ثبت نام است و این مهلت دیگر تمدید نمی‌شود.

علیرضا کریمیان مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، با بیان اینکه نام نویسی در نوبت دوم کنکور سراسری از ۱۵ فروردین ماه آغاز شده و امروز پنجشنبه ۲۴ فروردین پایان می‌یابد، گفت: تاکنون بیش از ۹۸۵ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور کارشناسی سال ۱۴۰۲ ثبت نام کرده اند.

وی افزود: نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۴ و ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. 

مشاور رئیس سازمان سنجش تصریح کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند در صورت تمایل می‌توانند تا پایان امروز ۲۴ فروردین نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

مشاور رئیس سازمان سنجش گفت: داوطلبان باید قبل از ثبت نام با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir نسبت به مشاهده، تأیید هویت و دریافت کد ۱۹ رقمی از سامانه اقدام نمایند ضمن اینکه سیستم جامع آزمون سراسری راه‌اندازی شده است و در این سامانه به هر فرد صفحه‌ای اختصاص داده شده و هر داوطلب باید اطلاعات فردی و تحصیلی را به صورت کامل و دقیق وارد کند.

انتهای پیام/

sitemap