آدام فاکس از رنجرز همچنان برای گل های برنده بازی مهارت دارد


تامپا، فلوریدا – آدام فاکس همچنان هر زمان که به کالگری یا کارولینای شمالی می‌رود صدای ناله می‌شنود.

پایگاه های هواداران Flames و Hurricanes هنوز توسط بومی جریکو، نیویورک به دلیل تصمیم او برای استفاده از استعدادهای خود در جایزه نوریس و راه رفتن به تیمی که در آن رشد کرده بود، یعنی رنجرز، انکار می شوند. پنج سال پیش به NHL جهش کرد.

چه کسی نسبت به از دست دادن یک مدافع پویا که از زمان ورودش به لیگ در فصل 20-2019 از نظر امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد، کینه توز نخواهد بود؟


آدام فاکس
آدام فاکس جیمز گیلری-USA TODAY Sports

فاکس روز سه شنبه تک گل رنجرز را در پیروزی 1-0 مقابل هاریکنز به ثمر رساند و 15 گل برنده بازی را برای این بازیکن 26 ساله به ثبت رساند.

در نتیجه، فاکس نه تنها Reijo Ruotsalainen را برای سومین برنده برتر بازی توسط یک مدافع در تاریخ فرنچایز به تساوی کشاند، بلکه فاکس اکنون در کل NHL با بیشترین گل های برنده بازی در پنج فصل گذشته رهبری می کند.

“من سعی می کردم تقریباً آن را پول بدهم [newly acquired forward Jack Roslovic] فاکس در مورد هدف خود گفت: یا امیدوارم که به چوب او یا چیزی دیگر برخورد کند. او را دیدم که به پشت در رفت. فکر می‌کنم ما کمی ذهنیت داشتیم که زودتر پول‌ها را تحویل دهیم – برای رسیدن به آن. یه جوریه [the Hurricanes] انجام دادن. و وقتی این کار را انجام می دهید، پرش دریافت می کنید. من خوش شانس بودم که آن یکی وارد شدم.»

فاکس با 12 امتیاز (سه گل، 9 پاس گل) در 12 بازی اخیر خود، به تولید خود ادامه می دهد و در عین حال حضور ثابتی در خط دفاعی خود دارد. او در کمک به بازی قدرتی رنجرز نقش مهمی ایفا کرده است.

فاکس در واقع با رومن جوسی از Predators برای سومین امتیاز قدرت بازی از فصل 2019-2020 با 124 امتیاز برابر است.

این در حالی است که ششمین زمان یخ بازی قدرتمند در ساعت 1077:06 ثبت شده است.

اعداد برجسته از زمان ورود به NHL برای فاکس به سختی در آنجا متوقف می شود، او همچنین با 293 در رتبه دوم پس از جاکوب اسلاوین از Hurricanes قرار دارد.


کریس کریدر با کسب امتیاز در پنج مسابقه از شش مسابقه آخر خود و مجموع 12 امتیاز در 12 بازی اخیر خود، سومین رنجری شد که در این فصل به 60 امتیاز رسید. تنها تیم‌هایی که در این فصل 60 امتیاز بیشتری دارند، ادمونتون، فلوریدا، تامپا بی و ونکوور هستند که هر کدام 4 امتیاز دارند.


هواداران این شانس را دارند که برای خرید پیراهن برایان لیچ که در جام حذفی سال 1994 پوشیده شده بود، پیشنهاد دهند.

حراج کلاسیک زمستانی Lelands تا 16 مارس ادامه دارد. … رنجرز چهارشنبه قبل از اینکه پنجشنبه شب با لایتنینگ روبرو شود، تعطیل شد.



منبع

sitemap