ضربات پنالتی دیرهنگام باعث نجات رنجرز شد و پیروزی چشمگیر OT را رقم زد


پنالتی وینسنت تروچک می توانست فاجعه بار باشد.

در حالی که کمتر از سه دقیقه به وقت سوم باقی مانده بود، دوشنبه برابر شعله‌ها، ضربه‌ای که رنجرز را مجبور کرد به جای تلاش برای به دست آوردن یک پیروزی در زمان‌های اضافه، دفاع کنند. اما آنچه پس از آن رخ داد، مجدداً تأیید کرد – همانطور که سرمربی رنجرز، جرارد گالانت، موضع دفاعی آنها را توصیف کرد – برای آبی‌شرت‌ها تا چه حد می‌تواند برای آبی‌شرت‌ها «بزرگ» باشد.

رنجرز در مقابل برتری مرد کلگری ایستادگی کرد و در نهایت 5-4 در وقت اضافه پیروز شد. آنها اکنون در 10 بازی اخیر خود 21 پنالتی از 26 پنالتی را زده اند، از جمله عملکرد 2 بر 3 مقابل شعله ها. واحد آنها در NHL با 81.0 درصد در روز سه شنبه یازدهم شد.

گالانت روز سه شنبه گفت: “ما می دانیم که اگر گلی را رها کنیم، احتمالاً بازی هاکی است.” “یعنی ما هنوز [would have] زمان کمی باقی مانده است، اما این احتمال وجود دارد که شما آن بازی را ببازید.”


یاروسلاو هالاک، دروازه‌بان رنجرز، در اواخر سومین دوره برد رنجرز OT مقابل شعله‌ها، روی ناظم کادری توقف کرد.
گتی ایماژ

گالانت قتل نهایی خود را در برابر شعله‌ها به اعضای کلیدی خود در آن واحد – از جمله میکا زیبا نژاد و کریس کریدر – نسبت داد که دو شیفت ثبت نام کردند. او احساس می کرد که آنها “به هیچ وجه از یک شانس گلزنی خوب و باکیفیت دست نمی کشند.”

یاروسلاو هالاک دو سیو زد در حالی که تروچک پنالتی خود را سپری کرد و رنجرز یک ضربه دیگر را مهار کرد.

گالانت گفت: «بچه ها متعهد شدند که آن پنالتی را بکشند، و من فکر می کردم که آنها عالی بودند. آنها به آنها تهاجمی نشان دادند، و واضح است که این بخش بزرگی از پیروزی بود [Monday] شب.»


بازگشت رنجرز از مسابقات آل استار خط چهارمی جدید را به نمایش گذاشت. برای اولین بار، ویل کویل، جیک لشیشین و سامی بلیز با هم اسکیت کردند – طبق گفته Natural Stat Trick، 6:37 زمان یخ را در برابر شعله‌ها ثبت کردند. گالانت روز سه‌شنبه گفت که او فکر می‌کند خط آنها “محکم” است و “هاکی واقعا خوب بازی می‌کند.”

بلیز از یک ماموریت “بزرگ” دو هفته ای آماده سازی AHL بازگشته بود و برای اولین بار از 16 ژانویه در یک بازی رنجرز اسکیت کرد، در حالی که کویل در چهارمین بازی NHL خود ظاهر شد. کویل در دو بازی ای که در زمانی که بلیز با AHL هارتفورد بازی کرد، مدتی را در یک خط با لشیشین و جولین گوتیه گذراند.

گالانت گفت: «من آنچه را که می‌خواهم ببینم، از آنچه ما به آن بازیکنان نیاز داریم، می‌بینم. من از بازی آنها راضی بودم. من واقعا بودم.»


گالانت برای تمرین به هیچ وجه خطوط یا جفت‌های دفاعی‌اش را تغییر نداد، زیرا گوتیه، ویتالی کراوتسوف و لیبور هاجک بازیکنان اضافی بودند که به میدان رفتند. Alexis Lafreniere-Filip Chytil-Kaapo Kakko و Cuylle-Leschyshyn-Blais – همه از دوشنبه شب دست نخورده باقی ماندند.

sitemap