رنجرز ناقص ادعا می کند که بهترین تیم NHL است



آنها برای مدت زمان زیادی در صدر جدول رده بندی NHL یا نزدیک به آن بوده اند تا این سوال را مطرح کنند که آیا رنجرز بهترین تیم لیگ است که وارد تعطیلات تعطیلات می شود یا خیر.

پاسخ به این سوال غیرممکن است، اینطور نیست؟ این بدان معناست که رنجرز با گذشت 32 بازی از فصل خود، ممکن است تیمی باشد که باید شکست بخورد. چه کسی انتظار داشت که حدود سه ماه از حضور پیتر لاویولت در پشت نیمکت بگذرد.

شنبه شب دیگری بود که رنجرز راه را پیدا کرد. کامل نبود. به ندرت برای این تیم است. اما این تیم با پیروزی 4-3 خود در وقت اضافه بر سابرز در باغ برنده کریس کرایدر در مقابل میکا زیبا نژاد به تعلیق کوتاهی می رود.

بوچ و ساندنس

آبی‌پوش‌ها با ذوق و سلیقه‌ای به وقت استراحت می‌روند، که بقایای شکست نارضایتی 4-3 روز جمعه مقابل نفتی‌ها را از دهان خود پاک کردند. این کاری است که این تیم انجام می دهد. به عقب برمی گردد. حافظه کوتاهی دارد. خود تصحیح می کند. مربی شده است.

کهنه سربازانی که در روز خروج صحبت کردند و به مدیر کل کریس دروری گفتند که باید مربی شوند. آنها می خواستند به چالش کشیده شوند. حالا آنها در حال پیاده روی هستند. آنها تربیت می شوند و زندگی می کنند.

میکا زیبا نژاد (93) مرکز رنجرز در سومین دوره زمانی که نیویورک رنجرز شنبه 4 بر 3 بوفالو سابرز را شکست داد، روی یخ واکنش نشان داد. رابرت سابو برای NY Post

«آنها پذیرا هستند. لاویولت این هفته گفت: من فکر می کنم این یک خودآگاهی است. فکر می‌کنم وقتی خوب بازی کردی و می‌دانی که بازی خوبی انجام داده‌ای، یک استاندارد یا نوعی میله‌ای وجود دارد که برای خودت تعیین کرده‌ای.

“گاهی اوقات شما زیر میله هستید و ممکن است برنده شوید یا ببازید، و گاهی اوقات وجود دارد که حتی به میله نزدیک نیستید. خودآگاهی یا به عنوان خودآگاه در مورد آنچه که برای بهتر شدن باید انجام دهیم، چرا موفقیت آمیز نبود، ارائه شد، اما من فکر می‌کنم که باید مخاطبان پذیرای آن نیز وجود داشته باشد.»

این یک اتحاد کامل نیست. اما هیچ تیم کاملی در این NHL وجود ندارد. رنجرز گاهی خم می شود اما اغلب نمی شکنند. اکنون که واحد Artemi Panarin-Vincent Trocheck-Alexis Lafreniere بدون گل پنج بر پنج در 9 مسابقه گذشته خنک شده است، اتصال کرایدر-زیبانژاد-بلیک ویلر باتوم را گرفته و با آن اجرا می شود.

راه درازی تا Tipperary وجود دارد، تقریباً به اندازه شروع مرحله پلی آف. یک فصل کامل اساساً در پیش است. طغیان زمستانی عوارض خود را می گیرد. این یک راه برای گفتن است که دیدن اینکه ویلر 37 ساله در آوریل، می و ژوئن چه چیزی در زرادخانه خود دارد بسیار جالب خواهد بود.

اما اگر وینگر پاهای خود را حفظ کند، اگر شیمی که به نظر می رسد در بین او و زیبا نژاد و کرایدر در حال رشد است، شکوفا شود، آبی‌شاه‌ها ممکن است مجبور نباشند برای بازی در آن نقطه برای یک جناح راست به بازار بروند. اگر ویلر بتواند در شرایط پلی آف رشد کند، رنجرز دارای وینگر قدرت اولیه برای جبران بهترین جوانه ها است. و مدیر کل کریس دروری می تواند از منابع ضرب الاجل خود در جاهای دیگر استفاده کند.

این مجموعه ای است که می تواند انجام دهد که احتمالاً کمی روی چوب اسکی خود بازی می کند. اما در آنجا یک سخاوت وجود دارد که نمونه آن را کودکی مانند ویل کویل یا جانبازی به نام نیک بونینو می‌دانیم. تیم فراتر از مجموعه قطعات آن است.

آنها بررسی می‌کنند و لاویولت از واحد جیمی ویسی-بارکلی گودرو-تیلر پیت‌لیک به عنوان خط بررسی منطبق استفاده می‌کند. شنبه، این واحد پس از روز جمعه مقابل کانر مک دیوید پس از دو هفته پیش که مقابل آنزه کوپیتار صف آرایی کرد، مقابل تیج تامپسون قرار گرفت. نقش بازی چکرز.

رایان لیندگرن (55) مدافع رنجرز پس از به ثمر رساندن گل در وقت اول با هم تیمی هایش جشن می گیرد. رابرت سابو برای NY Post

آبی‌شرت‌ها می‌توانند از اندازه و تهدید بیشتری در مرحله حذفی استفاده کنند. آنها باید بتوانند جلوی توری را در هر دو انتها کنترل کنند. الان به اندازه کافی فیزیکی نیستند. آنها به اندازه کافی بدخواه نیستند. دروری ماه ها فرصت دارد تا دارایی هایی را به دست آورد که این تیم را به تیمی بسیار دشوارتر برای بازی در برابر آن تبدیل می کند.

و رنجرز برای طی مسافت به ایگور شسترکین در وقت اضافه نیاز دارد. شسترکین به فصل 2021-22 Vezina خود بازگشت و قبل از اینکه کریدر بتواند ضربه ای بزند، سه سیو تماشایی در وقت اضافه انجام داد. این – نه فریبنده ای که تقریباً در هر رده آماری بین 15 و 21 قرار دارد – این است که تیم برای بردن 16 بازی پلی آف به آن نیاز دارد.

کمتر از نیم فصل است. این درست است. همچنین درست است که آبی‌شرت‌ها 23-8-1 برای درصد برد 0.734 هستند که لیگ را رهبری می‌کنند. آیا آنها بهترین تیم NHL هستند؟ شاید نه.

وینسنت تروچک (16) مرکز رنجرز در اولین بازی در روز چهارشنبه به دفاع از بوفالو سابرز، راسموس دالین (26) ضربه می زند. رابرت سابو برای NY Post

اما فقط شاید آنها هستند.

کریسمس در ماه دسامبر برای رنجرز.



منبع

sitemap