یک تمرین کم تاثیر با نتایج تاثیر بالا


اسپینینگ: یک تمرین کم تاثیر با نتایج تاثیر زیاد

دوچرخه های ثابت راه طولانی را پیموده اند – و یک چیز مسلم است، هیچ چیز ثابتی در مورد چرخش وجود ندارد!

اسپینینگ شوق تناسب اندام است که محبوبیت جهانی پیدا کرده است. نه تنها محبوب است، بلکه ثابت کرده است که یکی از بهترین چتری ها برای ورزش شماست. این فقط در مورد کالری سوزی نیست، اگرچه فقط یک ساعت چرخش می تواند بین 600-1000 کالری بسوزاند!

یکی از مزایای دوچرخه سواری اسپین این است که به دوچرخه سوار اجازه می دهد در حین تمرین بایستد. ایستادن به کاهش وزن به حداکثر کمک می کند. در واقع، دوچرخه های اسپین برای کمک به شما در دستیابی به اهداف کاهش وزن طراحی شده اند.

این تمرین تمام بدن و کاملاً قابل تنظیم به سوارکاران راهی مؤثر و کارآمد برای کاهش استرس، بهبود قدرت مرکزی و به طور کلی افزایش قدرت ارائه می دهد. اسپینینگ استحکام ذهنی را ایجاد می کند و باعث سلامت قلب می شود.

شاید شما دوست ندارید به تنهایی ورزش کنید. چرا کلاس اسپینینگ را امتحان نمی کنید؟ یکی از مزایای بزرگ شرکت در کلاس اسپینینگ، فرصت تمرین با دیگران و ایجاد حس اجتماعی با افراد همفکر است که همگی در یک سفر تناسب اندام هستند.

یک کلاس گروهی به شما کمک می کند تا یاد بگیرید که چگونه تمرینات اینتروال را انجام دهید، راهی برای ترکیب تمرینات با شدت بالا و کم. شما توسط مربیانی انگیزه خواهید گرفت که شما را در طول تمرین راهنمایی می کنند و در عین حال شما را تشویق می کنند تا بهترین تلاش خود را انجام دهید. ورزش در یک محیط گروهی می تواند بسیار سرگرم کننده باشد و به تنوع بخشیدن به تمرین شما کمک کند.

چه بخواهید به صورت انفرادی تمرین کنید و چه به صورت گروهی بچرخید، عضلات باسن، ران، ساق پا و قلب شما از شما تشکر خواهند کرد. و اگر تصمیم بگیرید که به آن پایبند باشید، به سرعت شاهد پیشرفت در سلامت و تناسب اندام کلی خود خواهید بود!



منبع

sitemap