غرب از نتایج ضدحملات اوکراین ناامید شد


رئیس‌جمهور روسیه گفت: ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات زیادی شده و غرب نیز از نتایج این ضدحملات ناامید شده است.

به گزارش گروه جهان خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از اسپوتنیک، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه امروز در نشست عملیاتی شورای امنیت این کشور با اشاره به اینکه ارتش اوکراین در ضدحملات متحمل خسارات فراوانی شده، تأکید کرد غرب از نتایج ضدحملات ناامیدشده است.

وی افزود: ضد حمله اوکراین هیچ نتیجه‌ای نداشته و روشن است که حامیان غربی کی‌یف به‌روشنی از نتایج ضدحملات ناامید شده‌اند.تمام غرب می بینند که تجهیزات «افتخار آمیز» آنها بسیار عالی می‌سوزند و حتی از جهاتی از تسلیحات شوروی هم ضعیف‌تر هستند.

رئیس‌جمهور روسیه با تأکید بر این اینکه انبارهای سلاح غربی‌ها در حال اتمام است و قابلیت‌های فناوری آنها اجازه نمی‌دهد که به سرعت این انبارها را مجددا پر کنند، افزود: اوکراین ده‌ها هزار نیروی نظامی خود را از دست داده و جهان دارد می‌بیند که تجهیزات غربی چگونه منهدم و سوخته می‌شوند.

پوتین گفت: تهیه سلاح، مزدور و مستشاران خارجی برای کی یف به آنها کمک نمی کند تا از ارتش روسیه در جبهه جنگ عبور کنند.

وی با اشاره به اینکه هیئت حاکمه آمریکا از تداوم جنگ در اوکراین سود می‌برند، گفت: هنوز هم می توان با ارسال سلاح های غربی به کی‌یف و استفاده از آنها در نبرد، درگیری را طولانی تر کرد.

رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به گمانه‌زنی‌ها درباره اتحاد لهستان، لیتوانی و اوکراین گفت: طرح و برنامه اتحاد لهستان-لیتوانی-اوکراین برای اشغال خاک اوکراین است.

sitemap