کیتی پری، قاضی «آمریکن آیدل»، «بزرگترین دروغ» صنعت موسیقی را رد کرد



کیتی پری منبع الهام جدیدی برای موسیقی آینده خود دارد.

پری دوشنبه شب در گفتگو با فاکس نیوز دیجیتال در 10 رویداد Tastemaker برتر “American Idol” در هتل Aster در هالیوود، فاش کرد که “اکنون باید از فضای متفاوتی خلق کند.”

او گفت: «من واقعاً احساس خوشحالی، کامل و دوست داشتنی می کنم، بنابراین این برای یک هنرمند متفاوت است، زیرا معمولاً شما از روی درد آهنگ می نویسید. اما من در واقع فکر می‌کنم که این بزرگترین دروغی است که هر هنرمندی فروخته شده است، این است که برای اینکه خالق بزرگی باشی، باید در رنج بمانی.

“در واقع، شما می توانید شاد باشید و زندگی داشته باشید و خانواده داشته باشید و همچنان به چیزهای بسیار خوبی در جهان کمک کنید، بنابراین اینطور خواهد بود، من فکر می کنم موسیقی بازتاب دهنده این عشق و شادی خواهد بود.”

پری در آگوست 2020 از دخترش دیزی داو با نامزدش اورلاندو بلوم استقبال کرد.

پری اذعان کرد که ایجاد تعادل بین لذت مادر شدن و یک ستاره پاپ بین المللی می تواند دشوار باشد.

او گفت: “چالش تعادل آن است، یافتن تعادل، مادرسالار بودن، مادر بودن، رئیس بودن، هنرمند بودن، خالق بودن، رهبر بودن.” «فرصت برای یافتن این تعادل وجود دارد.

«و پاداش [part] فقط عشق است، عشق بی قید و شرطی که همه از آن صحبت می کنند. این یک کلیشه بزرگ است، اما در واقع همین است.» او به شوخی گفت.

گتی ایماژ

“مثل اینکه از همه این کوه ها بالا می روی تا منظره را ببینی، و فکر می کنی که این منظره ای است که دنبالش می گردی. و صادقانه بگویم، برای من، تا زمانی که فرزندم را به دنیا نیاوردم، متوجه شدم، در واقع این همان دیدگاهی است که من به دنبالش بودم.»

در چند ماه گذشته نکاتی حاکی از آن بود که این هنرمند پرفروش موسیقی جدیدی در دست ساخت دارد.

هفته گذشته، نامزد او، بلوم، هنگام حضور در «امروز با هدی و جنا» اجازه داد که «موسیقی جدید در راه است».

جنا بوش مجری برنامه خاطرنشان کرد که در مراسم جایزه پیشرفت در موزه آکادمی فیلم‌های سینمایی لس‌آنجلس در 13 آوریل، پری یک کیسه شفاف با یک تکه کاغذ که روی آن نوشته شده بود «KP6: Top Secret» حمل می‌کرد که به گمانه‌زنی‌ها درباره آلبوم آینده دامن می‌زد.

نامزد پری، اورلاندو بلوم، هنگام حضور در «امروز با هدی و جنا» اجازه داد که «او موسیقی جدیدی در راه است».
Getty Images برای جایزه پیشرفت

بلوم گفت: “آه، بله، بهتر است مراقب حرف هایم باشم.” چیزهای جالب زیادی در حال وقوع است. اما، اساسا، یک برنامه زمانی وجود دارد. می‌توانید تصور کنید، قطعات متحرک زیادی وجود دارد که ما را وادار به انجام چنین کاری می‌کنند.»

قبل از مصاحبه بلوم، “اکسترا” از پری در مورد کیف پول پرسید، که او پاسخ داد: “فقط کمی به او غذا بدهید.”

او در پاسخ به یک سوال مستقیم در مورد ساخت موسیقی جدید، به این رسانه گفت: “ما خواهیم دید.”

آخرین آلبوم پری با نام “لبخند” در سال 2020 منتشر شد که پنجمین آلبوم در حرفه پاپ او بود. (او همچنین یک آلبوم انجیل قبلی را با نام تولدش، کیتی هادسون منتشر کرد.)

زمانی که پری اعلام کرد که نقش خود را به عنوان قاضی در “American Idol” در حالی که در ماه فوریه در “Jimmy Kimmel Live” ظاهر می‌شود، ترک می‌کند، پری همچنین موسیقی جدیدی را در دست ساخت است.

منظورم این است که من «بت» را خیلی دوست دارم. … این من را با قلب آمریکا مرتبط کرده است، اما احساس می کنم باید بیرون بروم و آن نبض را با ضربان خودم احساس کنم،» او با چشمکی به کیمل گفت.

وقتی از قاضی‌های دیگرش، لوک برایان و لیونل ریچی پرسیدند که چگونه به این خبر واکنش نشان دادند، او به شوخی گفت که آن‌ها آن شب متوجه این موضوع شدند و گفت: «آنها می‌دانند که من برای امسال برنامه‌هایی دارم.»

“بنابراین، سال بسیار بسیار هیجان انگیزی خواهد بود… برای همه دختران ستاره موسیقی پاپ!” او افزود. “آنها [Bryan and Richie] دانستن آنها فکر می کنند که من برای مدتی در استودیو بوده ام، بنابراین آنها فکر می کنند چیزی در راه است.”

حتی با وجود اینکه کیمل او را در مورد نگفتن برایان و ریچی قبل از تصمیمش مسخره کرد، پری به فاکس نیوز دیجیتال گفت که همیشه با آنها صمیمی خواهد بود.

او با خنده گفت: “دوستی من با لوک هرگز از بین نمی رود.” “او را خیلی دوست دارم. من لیونل را خیلی دوست دارم و فکر می کنم گفتگوی ما برای همیشه زنده خواهد ماند.

زمانی که پری در ماه فوریه اعلام کرد که نقش خود را به عنوان قاضی در سریال American Idol ترک می کند، موسیقی جدیدی را نیز در دست ساخت است.
جردن اشتراوس/اینویژن/AP

اما چیزی که خواننده “Dark Horse” گفت که بیشتر از همه در مورد این برنامه از دست داده است، ارتباط با شرکت کنندگان امیدوار است.

او گفت: «دلم برای داستان سرایی، پیشینه الهام‌بخش همه این بچه‌ها تنگ خواهد شد.

من دلم برای تماشای شکوفه دادن و شکوفه دادن آنها در مقابل چشمانم تنگ خواهد شد. دلم برای تماشای اعتماد به نفسشان تنگ خواهد شد و دلم برای اینکه چگونه آنها را به من الهام می بخشند، مانند شنیدن آنها و دیدن انعطاف پذیری آنها هفته به هفته، تنگ خواهد شد. این فقط فوق العاده هیجان انگیز است.»

10 شرکت کننده برتر دوشنبه شب پس از اجرای تم شب، بازدیدهای بیلبورد شماره 1 معرفی شدند.

منظورم این است که من «بت» را خیلی دوست دارم. … این من را با قلب آمریکا مرتبط کرده است، اما احساس می کنم باید بیرون بروم و آن نبض را با ضربان خودم احساس کنم. Getty Images برای جایزه پیشرفت

پری موارد مورد علاقه خود را دارد، اما او به دنبال هر کسی است که مایل به انجام کار است.

من مطمئن نیستم که مورد علاقه من لزوماً همه چیز را بپذیرد. فکر می‌کنم تمایل دارم به سراغ افرادی بروم که امیدوارم بعد از نمایش حرفه‌ای طولانی داشته باشند.»

من با این سرعت برنده شدن هر یک از آنها خوب هستم، و از این که آن دو رفتند ناراحتم. [But] این فقط یک پلت فرم برای راه اندازی است. شما باید شلوغ کنید، حتی بیشتر از این هم فشار خواهید آورد.»



منبع

sitemap