کلاهبردار آمریکایی، ماریان اسمیت، ادعا کرد که وارث ایرلندی است



دادگاه فدرال اعلام کرد، یک کلاهبردار محکوم که ادعا می‌کرد وارث ایرلندی است و متهم به سرقت ده‌ها هزار دلار از چندین قربانی است، باید به بریتانیا مسترد شود.

ماریان اسمیت، که متهمان می‌گویند خود را به عنوان یک جادوگر، روان‌شناس و دوست ستاره‌های هالیوود ساخته است، در زندانی در مین به سر می‌برد تا بداند آیا استرداد خواهد شد یا خیر.

او با اتهاماتی مبنی بر سرقت بیش از 170000 دلار از قربانیان از سال 2008 تا 2010 در ایرلند شمالی روبرو است.

جان نیویسون، قاضی دادگاه ایالات متحده، روز پنجشنبه حکم داد که شواهد کافی برای تأیید استرداد اسمیت به بریتانیا برای مواجهه با اتهامات وجود دارد.

ماریان اسمیت متهم است که بیش از 170 هزار دلار از قربانیان خود کلاهبرداری کرده است. جاناتان والتون

نیویسون نوشت که اسمایث در انتظار تصمیم گیری درباره استرداد توسط آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه، در بازداشت سرویس مارشال های ایالات متحده خواهد بود.

وکیل اسمیت که در گذشته از اظهار نظر خودداری کرده بود، روز پنجشنبه به تماس‌های تلفنی و ایمیل‌ها پاسخ نداد.

حکم قاضی مبنی بر استرداد اسمیت می تواند به پایان یک حماسه عجیب و غریب کمک کند که در آن قربانیان اسمیت را به عنوان یک استاد لباس مبدل و یک مرد کهنه کار در سفر ترسیم کرده اند.

اسمیت متهم است که خود را به عنوان یک جادوگر، یک روانشناس و دوست ستاره های هالیوود ساخته است. جاناتان والتون

نیویسون نوشت که اسمیت با چهار فقره کلاهبرداری از طریق سوء استفاده از موقعیت تحت قانون کلاهبرداری انگلستان در سال 2006، و چهار فقره سرقت در نقض قانون سرقت ایرلند شمالی در سال 1969 مواجه است.

مقامات خارج از کشور گفته اند که اسمیت پولی را دزدیده است که قول داده بود سرمایه گذاری کند و ترتیبی داد که به قربانی خانه ای بفروشد اما پول را گرفت.

ماریان اسمیت، درست، متهم است که بیش از 170000 دلار از قربانیان خود از جمله جاناتان والتون دزدیده است. AP
جان نیویسون، قاضی دادگاه ایالات متحده، روز پنجشنبه حکم داد که شواهد کافی برای تأیید استرداد اسمیت به بریتانیا برای مواجهه با اتهامات وجود دارد. AP

دادگاهی در ایرلند شمالی در اوایل این دهه حکم بازداشت او را صادر کرد.

نیویسون نوشت: «شواهد ارائه شده در رابطه با تعاملات خانم اسمیت و معاملات مربوط به این افراد… برای حفظ چهار اتهام کلاهبرداری و چهار اتهام سرقت که موضوع درخواست استرداد هستند، کافی است.

مورد اسمایث از برخی جهات شبیه آنا سوروکین است، کلاهبردار که با جعل هویت یک وارث آلمانی به پرداخت هزینه سبک زندگی خود محکوم شد.

قربانیان اسمیت شامل جاناتان والتون، پادکستری بود که به دیگران در مورد بداخلاقی های اسمیت هشدار می داد.

اسمیت به جرم دزدی ده ها هزار دلار از والتون مجرم شناخته شد و حدود دو سال را در زندان گذراند.

این دو در لس آنجلس صمیمی شده بودند و اسمیت به والتون گفت که از خانواده ثروتمند ایرلندی خود به ارزش 7 میلیون دلار ارث رسیده است، اما داستان اسمیت زمانی که والتون متوجه شد به خاطر دزدی 200000 دلار از آژانس مسافرتی که برای آن کار می کرد به زندان افتاده است شروع به فروپاشی کرد. .

اسمیت که در واقع آمریکایی است در ماه فوریه در مین پیدا و دستگیر شد. خدمات پلیس ایرلند شمالی
جاناتان والتون، یک پادکست، به دیگران در مورد زحمات اسمیت هشدار داد. AP
والتون از پادکست خود برای جمع آوری نکاتی از دیگر متهمان اسمیت استفاده کرد. AP

والتون از پادکست خود برای جمع آوری نکاتی از دیگر متهمان اسمیت استفاده کرد. برخی از این متهمان گفتند که اسمیت یک موسسه خیریه ساختگی راه اندازی کرده است و برخی دیگر می گویند که او از یک بیمار سرطانی گرفته تا بهترین دوست جنیفر آنیستون را به تصویر کشیده است.

اسمیت که در واقع آمریکایی است در ماه فوریه در مین پیدا و دستگیر شد.



منبع

sitemap